Hanen en kipponquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze bedoelde vast iets heel onschuldigs.
Oranjegenottwitter:AsmrPaola twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:38:49Oh my gosh😂🤣🤣! #loveisland https://t.co/AASh2u8j0w reageer retweet
Trumpiaanse toestanden. Gelukkig wordt ze wel netjes gedumpt morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:19 schreef TillyB het volgende:
Oranjegenottwitter:AsmrPaola twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:38:49Oh my gosh😂🤣🤣! #loveisland https://t.co/AASh2u8j0w reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Trumpiaanse toestanden. Gelukkig wordt ze wel netjes gedumpt morgen.
Neuh. In ieder geval deed hij nu geen toneelstukje. Kennelijk was Demi echt niet z'n type.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jamaar om nou te zeggen dat de vonken er vanaf spatten met Eva..
misschien stinkt ze naar de fake tanquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh. In ieder geval deed hij nu geen toneelstukje. Kennelijk was Demi echt niet z'n type.
103 werd hij.quote:
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, GB.![]()
"Amerikaanse Senaat spreekt Trump vrij in afzettingsproces"
Joh...
Er loopt vast geen koffieschenker rond he?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, mooie leeftijd.
Goedemorgen vanuit de trein, zonder koffie
Nog geen gezien, nee. En mijn overstapschema is nogal strak, dus ik den niet dat ik onderweg nog ff koffie kan halen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er loopt vast geen koffieschenker rond he?
Straks dus zo aan de koffiequote:Op donderdag 6 februari 2020 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Nog geen gezien, nee. En mijn overstapschema is nogal strak, dus ik den niet dat ik onderweg nog ff koffie kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |