quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja proberen maar je zit alleen maar te zeiken
Ja je stanned de verkeerde mensen dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]IK BEN TEAM BECCA EN DIE ZIT JIJ ALLEEN MAAR AF TE ZEIKEN!!!EINZ!
Ik ga toch niet braaf voor Shaughna zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je stanned de verkeerde mensen dat is niet de bedoeling
Dit is ons eigen RLS topic. Je mag het hier overal over hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:15 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie eens in jullie eigen RLS tipoc?
Ja doei .. Maak dat de cat wijs ...quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is ons eigen RLS topic. Je mag het hier overal over hebben.
Ik maak de regels niet hier en ik zou ook niet weten wat de leeftijd van deelnemers aan een RLS te maken heeft met het wel of niet bespreken van die deelnemers hier.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei .. Maak dat de cat wijs ...
hoe oud zijn die gastjes ?
Maak maar een apart tipoc hier aan hoor ... mijn mening
Geen live streams, wel RLS.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:31 schreef chufi het volgende:
OK.. maar is het echt RLS ?
[ afbeelding ]
Yups, dat is meestal zo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de S staat voor Soap in dit geval ..
Hopelijk gaan de boeren ook eens meedenken, in plaats van mensen te bedreigen.quote:De Nederlandse natuur op land staat er ‘slechter voor dan ooit’, constateert het Wereld Natuur Fonds (WNF) in een alarmerend onderzoeksrapport. Vooral op boerenland en in heidegebieden gaat het slecht: populaties van diersoorten die daar leven, zijn gemiddeld met 50 procent afgenomen sinds 1990, becijfert de natuurorganisatie in het verschenen Living Planet Report.
De onderzoekers wijzen intensivering van de landbouw en de hoge stikstofuitstoot aan als grote boosdoeners. Ze pleiten voor een "fundamentele omslag in de landbouw".
ja bij vriendelijk en zoquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de boeren ook eens meedenken, in plaats van mensen te bedreigen.
Mja ok ik zal het accepteren. Als jij voor jezelf accepteert dat je het een leuk programma vindt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga toch niet braaf voor Shaughna zijn?Ik ben een het oefenen met een eigen mening hebben.
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:15 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie eens in jullie eigen RLS tipoc?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ok ik zal het accepteren. Als jij voor jezelf accepteert dat je het een leuk programma vindt.
Ja maar daar kijkt toch niemand meer ... doe wel weer een zeik kick ipv van de rest die loopt te zeiken her en der ..quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
quote:
twitter:lorrymurfy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:54:24#LoveIsland Rebecca: COCKFESTEveryone else: https://t.co/Wxv0LqbmjW reageer retweet
Ze bedoelde vast iets heel onschuldigs.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:06 schreef TillyB het volgende:
[..]twitter:lorrymurfy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:54:24#LoveIsland Rebecca: COCKFESTEveryone else: https://t.co/Wxv0LqbmjW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |