Ik werk in de media, ik denk niet dat ik hier antecedenten uit de doeken hoef te doen toch?quote:Op maandag 21 december 2020 18:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat is de grapevine?/ om welke mensen gaat het dan waarvan je die roddels hebt gehoord?
Dat Waylon en Bibi regelmatig luidkeels en desnoods en public ruziemaken, elkaar dan wel achter het behang kunnen plakken en dat de ruzies er nogal gepassioneerd aan toe gaan, heb ik ze beiden zelf wel eens horen vertellen. Het zijn nogal opvliegende types alle twee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik werk in de media, ik denk niet dat ik hier antecedenten uit de doeken hoef te doen toch?Beetje belachelijke vraag.
Ik wist toch helemaal niet dat je in de media werkte.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik werk in de media, ik denk niet dat ik hier antecedenten uit de doeken hoef te doen toch?Beetje belachelijke vraag.
Ja dit verbaast mij helemaal niks. Beide lijken qua pittigheid wel erg op elkaar vgm. Terwijl hun insta pictures en liefdesteksten allemaal perfect lijken te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat Waylon en Bibi regelmatig luidkeels en desnoods en public ruziemaken, elkaar dan wel achter het behang kunnen plakken en dat de ruzies er nogal gepassioneerd aan toe gaan, heb ik ze beiden zelf wel eens horen vertellen. Het zijn nogal opvliegende types alle twee.
Dus misschien dat jouw bron het wat spannender maakt dan nodig is.![]()
Wil niet zeggen dat ze nooit uit elkaar gaan, maar het lijkt me wat overdreven om te stellen dat ze op dit moment in een (grotere) crisis zitten (dan gewoonlijk).
Ik word als soort van agressief als ik zijn blije bek op tv/social media tegen kom, laat staan als ie de hele dag zo in mijn buurt rond zou lopen. Dan zou ik echt de neiging krijgen die grijns van zijn bakkes te slaanquote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Nicolette van Dam en Bas Smit. Volgens mij is die laatste echt geen prettig figuur om mee samen te leven.
Nee joh, ik ben maar een gewone boerenlul die een paar interviews met ze las. En ik heb hullie vanachter de desk bij Boulevard er vast over zien kletsen of zo.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja dit verbaast mij helemaal niks. Beide lijken qua pittigheid wel erg op elkaar vgm. Terwijl hun insta pictures en liefdesteksten allemaal perfect lijken te zijn.
Werk jij ook in de media?
Het lijkt mij ronduit heerlijk als zij uit elkaar gaan. Zálig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik word als soort van agressief als ik zijn blije bek op tv/social media tegen kom, laat staan als ie de hele dag zo in mijn buurt rond zou lopen. Dan zou ik echt de neiging krijgen die grijns van zijn bakkes te slaan
Als Nicolette en Bas uit elkaar zouden gaan, kan dat vast een mooie gate opleveren. Meen ergens gelezen te hebben dat Bas het niet zo trouw is.
Echt hè! Ik kijk zo heel af en toe eens op Nic haar insta en ik krijg dan nog net geen kotsneigingen. Alles is perfect.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt mij ronduit heerlijk als zij uit elkaar gaan. Zálig!
Wel sneu voor Kikki Kakka en Didie Dodo, maar voor óns in SHO zou het een godsgeschenk zijn. En daar zijn we allemaal wel aan toe. Zeker nu!
Volgens mij houden die allebei van aandacht, dus dat zit wel snor.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Waylon is een red flag. Al die vrouwen die hem wel even denken te veranderen.![]()
Nicolette van Dam en Bas Smit. Volgens mij is die laatste echt geen prettig figuur om mee samen te leven.
Ik vond grapevine in jouw zin ook klinken als een of andere app of zo, dus vond het geen gekke vraag.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die Bas is hetzelfde typetje als John Ewbank.. ook zo’n gladjakker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik word als soort van agressief als ik zijn blije bek op tv/social media tegen kom, laat staan als ie de hele dag zo in mijn buurt rond zou lopen. Dan zou ik echt de neiging krijgen die grijns van zijn bakkes te slaan
Als Nicolette en Bas uit elkaar zouden gaan, kan dat vast een mooie gate opleveren. Meen ergens gelezen te hebben dat Bas het niet zo trouw is.
Op bijna iedere foto zie ik ze met een glas wijn in de hand.quote:Op maandag 28 december 2020 21:03 schreef Straadthont het volgende:
Sona Bakker heeft over haar hart gestreken en heeft met de agressieve dronkenboer een deel van kerst samen doorgebracht, volgens de Telegraaf. Is er een topic over Son en haar Bram Barry? want dit gaat natuurlijk weer snel de fout in.
Ik denk dat elk stel wat normaal maanden 'druk' is met werk/tv/whatever en elkaar amper ziet en nu ineens verplicht maanden bij elkaar zit, grote kans maakt om uit elkaar te gaan. Denk dat Ellemieke Vermolen & Sergio Herman dat ook wel gehad hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:46 schreef LC01 het volgende:
hm, Wendy en Erland, ja dat is ook wel zo'n soort stelletje dat de Corona crisis totaal niet trekt, zitten ze opeens veel meer bij elkaar in hetzelfde huis.
Sowieso al die nét iets te perfecte stelletjes, zoals Ewbank en Kelly Weekers, Sonja Bakker en man (inmiddels dus totaal niet meer zo perfect), Quinty Trustful etc.
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde types; meestal vrouwen, doen zelf zo enorm leuk om spontaan en sympathiek over te komen en blaten te pas en te onpas over hun gewéldige partner en hoe leuk ze het toch hebben samen en dan pats boem, komt er een verhaal in de media over een probleem, dat wordt weggepoets als zijnde niet waar en een jaar later zijn ze dan toch uit elkaar maar 'als vrienden en met respect voor elkaar'.
(en of iedereen ze dan even met rust wil laten, terwijl ze eerder nog bij iedere scheet die ze lieten de Privé werd opgetrommeld)
Heb je ook iets opgepikt over haar neef en zijn losse handjes?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:50 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me af wanneer Linda het vreemdgaan van Jeroen niet meer pikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |