Dat moet een serieus goede aansteker geweest zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende: [..] Ja het is serieus een heel raar verhaal
Echt
Ik was 16 en liep overdag. denk uurtje of 12 smiddags naar een winkel. Er kwam een jongen aangefietst en die stopte en vroeg mij om een aansteker. Liep met een sigaret. Dus ik geef die aansteker, en hij begint ineens dat hij zon jeuk heeft... Ik ga er niet op in en wacht op mijn aansteker he...
Dus hij ja zon jeuk en begint over zijn kruis heen te wrijven en oh zon jeuk zon jeuk. Vond het wel wat raar maar zag nog niet waar dit naar toe ging
Hij haalt zijn lul uit zijn broek en gaat tegen een boom rijden die een meter naast hem stond. Dus ik denk ok dit word wel wat raar maar goed mijn aansteker heeft die nog
![]()
Nou ja van de boom was te overstap naar mij snel gemaakt.
D0h bitterbal
![]()
Dus hij stond tegen me aan te wrijven en probeerde mijn broek uit te trekken. Maar heb een paar trappen gegeven, hij op de grond en hij schrok zo erg dat hij wegrende met zijn fiets vast en mijn aansteker
![]()
Ik had die dag later met vrienden afgesproken en ze geloofde mij gewoon niet.
![]()
Hatseflats!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik las "tegen boom aan rijden" dacht ik eerst nog dat ie gewoon totaal afgeleid met zijn fiets tegen die boom aan knotste of zo![]()
Nee dat deed die dus met zijn lul uit zijn broek... Zie het nog zo voor me. En ik dacht wat doet die jongen nou toch... Begreep er niets van.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik las "tegen boom aan rijden" dacht ik eerst nog dat ie gewoon totaal afgeleid met zijn fiets tegen die boom aan knotste of zo![]()
Den dat die jongen zelfde leeftijd had ook . Dus zal wel niet veel goeds van terecht zijn gekomen vrees ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moet een serieus goede aansteker geweest zijn.
Hij werd er goed heet van iigquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moet een serieus goede aansteker geweest zijn.
Had hij een beetje een fors apparaat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat deed die dus met zijn lul uit zijn broek... Zie het nog zo voor me. En ik dacht wat doet die jongen nou toch... Begreep er niets van.
En toen ineens tegen mij en dacht ik wtf teringlijer
Ja ik ben ook naīef as fuck wat dat betreft hoorquote:
Volgens mij niet :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had hij een beetje een fors apparaat?
Ik merk het jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook naīef as fuck wat dat betreft hoor![]()
Was ie kleiner dan de aansteker?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij niet :p
Maar geloof ook niet dat ik daar nou gefocust op was, dat was ik op mijn aansteker verdomme
Daar had je meer vertrouwen in dan in zijn firestick ja?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij niet :p
Maar geloof ook niet dat ik daar nou gefocust op was, dat was ik op mijn aansteker verdomme
Shit, ik heb alleen lucifers.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zoekt aanstekers in zijn ladekastje.
Ja omdat ik toen nog steeds niet dacht dat hij op mij zou afstappen. Daarom ben ik ook blijven staanquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je meer vertrouwen in dan in zijn firestick ja?
Mooi is datquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ik toen nog steeds niet dacht dat hij op mij zou afstappen. Daarom ben ik ook blijven staan
Geen aangifte gedaan bij de politie??quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ik toen nog steeds niet dacht dat hij op mij zou afstappen. Daarom ben ik ook blijven staan
Van de vermiste aansteker?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen aangifte gedaan bij de politie??
Was in Den Haagquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook. Wel endemisch voor de Tatra. Buiten een straal van 20 km rond Zakopane wordt het lastig. Misschien wel minder.
Die jongen denkt nog elke dag aan je op zijn zolderkamer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vertelquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Als ik zestien was geweest en een meisje vroeg om een vuurtje en ging daarna met mijn aansteker in haar blote preut tegen een boom aanrijden zou het verhaal heel anders afgelopen zijn.
Ja maar niet zo gezond natuurlijk. Je moet dan gewoon wegwezen ipv gefascineerd naar dat schepsel te staan kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi is datDat je totaal geen schrikreactie hebt maar bijna nieuwsgierig wordt "Hey wat doet ie nou?
"
Ja gewoon in rijswijk. om de hoek van waar ik woonde. Gewoon prima wijk verder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
Wat voor dingen maak jij mee joh Bitterbal
Nee heb ik ook helemaal niet aangedacht. Was zo verbaast en liep gewoon verder naar de winkelquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen aangifte gedaan bij de politie??
Denk dat die nu in een tbs inrichting zit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jongen denkt nog elke dag aan je op zijn zolderkamer.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die nu in een tbs inrichting zit.
Kan niet gezond zijn dat je dat zo doet op die leeftijd op klaarlichte dag
1-0quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
het is dat hij schrok van mijn reactie
Whehequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ze echt wel die aansteker terug gegeven hebben
Nee, al snap ik die jeuk wel als hij dagelijks tegen een boom staat te rossen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die nu in een tbs inrichting zit.
Kan niet gezond zijn dat je dat zo doet op die leeftijd op klaarlichte dag
Nicotinepleisters.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu gaan we allemaal spontaan een aansteker crowdfunden voor bitterbal
Ja en misschien van zichzelf wat hij aan het doen was. Hij lag op de grond en wilde niet met mijn rug naar hem toe staan dus ben blijven wachten om te kijken wat hij deed en hij schrok ineens zo erg en schoot er vandoor.quote:
Is goed Tong.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet trouwens wel even pissen als een tuinslang nu. Dat jullie het even weten
Ik voel me altijd zo heerlijk normaal als je weer zulke verhalen ophaalt.quote:
Spuitend over zijn aanstekerquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jongen denkt nog elke dag aan je op zijn zolderkamer.
Waar was dat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon in rijswijk. om de hoek van waar ik woonde. Gewoon prima wijk verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |