abonnementen ibood.com bol.com
pi_191366291
Geweldig!! Echt super leuk om te lezen, echt top @Greys en @Cee, bedankt _O_ Ahh echt zo'n zin in alles O+

En sowieso wat een top organisatie, dat dit al kan en dat jullie nog een keer langs mogen komen. Geweldig _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 05-02-2020 20:33:28 ]
pi_191366292
quote:
17s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:16 schreef Greys het volgende:
Dank voor alle lieve berichten!

Hebben jullie al vermoedens over wat Sietse bedoelt met dat scherm? :P
In de Formule 1 hebben ze in de cooldown room voor de podium winnaars een lang scherm, waarop aan een kant highlights van de race voorbij komen en op de andere helft geselecteerde twitter berichten. https://streamable.com/r77f0

Ik denk dat zoiets terugkomt in de greenroom, een scherm aan de achterkant of de zijkanten waarop tweets, of andere social media berichten, voorbijkomen. Lijkt me leuk om te zien, en lijkt me ook best wel logisch als er meer focus ligt op online content/interactie.
pi_191366298
quote:

Een soort goggle-box waarmee je ind e zaal in iemands huiskamer (of kroeg) kunt kijken?
#Halve Maatje
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
pi_191366308
Tof verslag _O_
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 20:29:46 #30
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191366322
Oh en dat we werden uitgenodigd voor ng een keer hoorden wij zelf ook pas toen hij het filmpje insprak! :D w/ *O*
We gilden nog net niet heel hard door het filmpje.

(En daarna zei hij dat we dat heel misschien wel in Ahoy doen!)
Koutist in opleiding.
  woensdag 5 februari 2020 @ 20:31:33 #31
115121 Arizona
#neverforget
pi_191366343
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:27 schreef Greys het volgende:
Wisten jullie dat trouwens, dat Sietse zelf ook liedjes had gemaakt voor het NSF? En wat ster dat 'ie gewoon zei 'het werd aller- allerlaatste'. :D Echt #OpenUp, zo lekker eerlijk allemaal.
Nee! Maar dat hij laatste werd zegt niet zoveel, als je kijkt wat voor wansmaak we soms wl hebben gestuurd moet je het oordeel van de jury en de kijkers niet te serieus nemen _O-
Twente O+
The sun always shines on TV
  woensdag 5 februari 2020 @ 20:31:34 #32
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191366344
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:27 schreef Greys het volgende:
Wisten jullie dat trouwens, dat Sietse zelf ook liedjes had gemaakt voor het NSF? En wat ster dat 'ie gewoon zei 'het werd aller- allerlaatste'. :D Echt #OpenUp, zo lekker eerlijk allemaal.
Nee, dat wist ik niet! Echt een leuk nieuw weetje :D Dat nummer van dat NSF die hij noemt, kan ik me nog wel herinneren trouwens. Net even opgezocht op Wikipedia en hij staat inderdaad gewoon bij de tekstschrijvers _O- Is me nooit opgevallen.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_191366348
Ohwahleuk dit. _O_
pi_191366368
Misschien zo'n scherm in het midden van de zaal zoals bij VVA?
rw3j0cjpfj.jpeg
pi_191366425
quote:
Sietse: Het wordt toch een soort jubileum-editie. En daar gaan we niet zomaar aan voorbij.
Winnaars-medley? _O_
  woensdag 5 februari 2020 @ 20:37:33 #36
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191366451
Wauw wauw wauw! Dit doet alle verslaggeving bij RTL boulevard, Jinek, DWDD, de Telegraaf, Het AD, verbleken!!! Mij complimenten. Benieuwd of de ‘echte’ pers dit ook gaat oppikken
pi_191366478
Zo ontzettend leuk om te lezen allemaal! En wat hebben jullie goede vragen gesteld ook, mijn complimenten! Echt fijn dat er zo goed de diepte in gegaan kon worden bij alle onderwerpen!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 20:39:55 #38
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191366484
Kijk dit hadden we mee! Voor Sietse en Babet allebei chocola-douzepoints en voor op het kantoor een grote pot sleutels! *O*

VZyzFi2.jpg
Koutist in opleiding.
  woensdag 5 februari 2020 @ 20:41:17 #39
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191366511
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:39 schreef Greys het volgende:
Kijk dit hadden we mee! Voor Sietse en Babet allebei chocola-douzepoints en voor op het kantoor een grote pot sleutels! *O*

[ afbeelding ]
Lief dat jullie daar ook aan hebben gedacht! *O* O+
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  ESF Reporter woensdag 5 februari 2020 @ 20:43:29 #40
87554 Cee
Welluk?
pi_191366544
Bedankt allemaal, maar vooral heel graag gedaan. O+ Het was ook onze bedoeling om niet alleen zo veel mogelijk vragen beantwoord te krijgen maar ook om een zo goed mogelijk beeld te geven van de locatie, de sfeer, de gemoedelijkheid en de professionaliteit van het team. Dat je het gevoel hebt dat je er bij was (zoals Team ESC 2020 ons straks in mei ook het gevoel wil geven dat iedereen er cht bij was). Hopelijk zijn we daar in geslaagd. :)
pi_191366582
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:39 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi gemaakt zeg ^O^ En een goeie binnenkomer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 5 februari 2020 @ 20:54:38 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_191366728
Leuk gedaan :D :D _O_
❤ DeLuna ❤
-------
De FOK! Custom CSS-tool - Top 2000 Stats
  woensdag 5 februari 2020 @ 21:09:23 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191366945
@Greys en @Cee, wat een ontzettend leuk interview en wat een ontzettend goed geschreven verslag! _O_

En Sietse en Babet ook bedankt natuurlijk. We hebben weer het nodige om over te speculeren. :D Maar vooral ook om naar uit te kijken. Ik weet zeker dat het ontzettend tof wordt. O+
Lying awake, wondering if there is a Dog...

FOK!kers op YouTube: Tijn - Sinterklaas
  PR en moderator woensdag 5 februari 2020 @ 21:10:24 #44
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_191366957
quote:

Augmented Reality _O_

quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik dacht aan hologrammen :s)

Maar die zie je nooit vanuit de hele zaal mooi gok ik.
Hoe ik het voor me zie is als 'second screen' op schermen in zowel Ahoy als mobiele schermen bij mensen thuis (app op telefoon oid), waarbij ze middels AR idd 'hologrammen' kunnen projecteren op het beeld dat je op tv ziet. Dus dat ze de scores bijv. echt in 3D in het publiek kunnen projecteren bij wijze van spreke.

Ik heb afgelopen zondagnacht de Superbowl gekeken en daar deden ze iets dergelijks als wat ik bedoel bij de opening, introductie van de teams en hun scores/stats e.d. Zag je beelden van het veld/stadion zoals ze normaal laten zien, maar dan ipv zo'n saai vakje ergens in beeld projecteerden ze de stats alsof het 3D onderdeel was van het veld/stadion.
Geen idee of ik ergens een hele stream van de Superbowl kan terugvinden want dan kan ik wel aanwijzen wat ik bedoel. Kreeg bij het lezen van Sietses reacties m.b.t. het 'second screen' en 'dichterbij het publiek trekken' e.d. echt dat beeld zo voor me.
Zou echt heel passend bij het ESF zijn trouwens om iets dergelijks toe te passen :Y

[ Bericht 23% gewijzigd door Moira op 05-02-2020 21:21:04 ]
"Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_191366988
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Cee het volgende:
Bedankt allemaal, maar vooral heel graag gedaan. O+ Het was ook onze bedoeling om niet alleen zo veel mogelijk vragen beantwoord te krijgen maar ook om een zo goed mogelijk beeld te geven van de locatie, de sfeer, de gemoedelijkheid en de professionaliteit van het team. Dat je het gevoel hebt dat je er bij was (zoals Team ESC 2020 ons straks in mei ook het gevoel wil geven dat iedereen er cht bij was). Hopelijk zijn we daar in geslaagd. :)
Jullie zijn daar zeker in geslaagd! Heel leuk om te lezen. Thanks voor alle moeite allebei! :)
leven zoals het leven is
pi_191367022
Leuk verslag :)
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 21:14:46 #47
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191367044
Ik vind dit zelf ook zo tof:

quote:
Nog heel even over de hosts, daar heb je al gedeeltelijk wat over beantwoord en over gezegd. Jullie hebben bijvoorbeeld ook aan het Songfestivalforum gevraagd 'doe eens een poll'. Jullie wilden weten wat er leefde bij de fans qua presentatoren. In de zomer van vorig jaar riep men op het forum al dat het toch wel heel leuk zou zijn als Edsilia n van de hosts zou worden. Heb je daar echt naar gekeken, naar wat de fans wilden? Want zo voelt het namelijk wel.

Sietse: Zeker. In de eerste plaats omdat.. je kunt veel zeggen over de fan-community, dat er best veel geroepen wordt en dat er soms ook wel kritiek wordt gegeven op bepaalde dingen, maar het zijn ook mensen die een groot hart hebben voor het Songfestival. Mensen die al heel lang nadenken over 'Als we winnen, hoe moeten we het dan doen". Als daar goede ideen bij zitten dan moet je niet het wiel opnieuw willen uitvinden. Ik vind het belangrijk, want het begint toch bij de fans, die dragen het, die moeten het vuurtje brandend houden in de tijd dat het misschien iets minder leeft. Nou valt dt dit jaar wel mee, maar is het wel goed dat je ltijd dat vuurtje hebt dat brandt.
O+ _O_
Koutist in opleiding.
  PR en moderator woensdag 5 februari 2020 @ 21:18:32 #48
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_191367111
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]

O+ _O_
Hij lijkt mij zo fijn om mee samen te werken en in een team te hebben _O_ Dit is gewoon logisch en hij doet het gewoon _O_
"Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
  woensdag 5 februari 2020 @ 21:18:51 #49
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191367116
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]

O+ _O_
Heel mooi gezegd van hem, en komt ook zo oprecht over! O+ _O_ Wij zijn het vuurtje dat altijd brandt O+
  ESF Reporter woensdag 5 februari 2020 @ 21:21:25 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_191367157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:10 schreef Moira het volgende:

Ik heb afgelopen zondagnacht de Superbowl gekeken en daar deden ze iets dergelijks als wat ik bedoel bij de opening, introductie van de teams en hun scores/stats e.d. Zag je beelden van het veld/stadion zoals ze normaal laten zien, maar dan ipv zo'n saai vakje ergens in beeld projecteerden ze de stats alsof het 3D onderdeel was van het veld/stadion.
Geen idee of ik ergens een hele stream van de Superbowl kan terugvinden want dan kan ik wel aanwijzen wat ik bedoel. Kreeg bij het lezen van Sietses reacties m.b.t. het 'second screen' en 'dichterbij het publiek trekken' e.d. echt dat beeld zo voor me.
Grappig dat je dat laatste voorbeeld aanhaalt want vlak voordat we weggingen zaten wat mensen aan een tafeltje op een laptop naar die halftime show te kijken (het geluid blrde door de speakers dus je kon het niet negeren). Misschien puur ter ontspanning. Misschien wel voorstudies of zo. :D
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')