Zelden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kut tt
In bezwaar gaan zal wel niet zoveel nut hebben he
Dan mag je gelijk je illegale balkon afbrekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kut tt
In bezwaar gaan zal wel niet zoveel nut hebben he
Nee maar de huizen in jouw buurt zijn waarschijnlijk flink in waarde gestegen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die woz waarde staat hier ook niet in verhouding tot de verkoopprijs
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar de huizen in jouw buurt zijn waarschijnlijk flink in waarde gestegen.
Ja dus hou gewoon mijn mondquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mag je gelijk je illegale balkon afbreken
Valt mee ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nou ja 85 euro is niet zo erg
Kan hier toch ook illegaal bij een chinees gaan wonen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon illegaal in Engeland gaan wonen bij een Chinees restaurant, dan heb je al die ellende niet
Muah, in Engeland heb je toch echt de complete experience.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hier toch ook illegaal bij een chinees gaan wonen?
Ja ben niet zo veeleisend :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, in Engeland heb je toch echt de complete experience.
In dat geval kun je ook gewoon stoppen met het betalen van belastingen en illegaal in je eigen huis blijven wonenquote:
Ja maar goed dan komen ze het geld wel halen :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval kun je ook gewoon stoppen met het betalen van belastingen en illegaal in je eigen huis blijven wonen
Vrees van welquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de radio?
45 euro afrekenen om je belastingaangifte te doen?
Dus ze vullen alles automatisch voor je in, en verwachten dan dat je dan even 45 euro aftikt om op “ok” te klikken?
Si.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de radio?
45 euro afrekenen om je belastingaangifte te doen?
Dus ze vullen alles automatisch voor je in, en verwachten dan dat je dan even 45 euro aftikt om op “ok” te klikken?
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
maar ook met steeds meer andere overheidsdiensten kunnen communiceren.
ik kijk altijdquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?
Ik wel. Maar dat is ook alleen maar nadat ik een mailtje gekregen heb met dat er een nieuw bericht klaarstaat op mijnoverheid.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?
Ja kwam ik pas vorig jaar achterquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan op heel veel diensten inloggen en verbaas mij er over dat heel veel mensen dat niet eens weten.
Laatst nog iemand verteld dat mijn pensioen.nl bestaat.
En 9 van de 10 keer is het niet meer relevant omdat je hetzelfde bericht ook al per post hebt gehad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is ook alleen maar nadat ik een mailtje gekregen heb met dat er een nieuw bericht klaarstaat op mijnoverheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |