Zelden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kut tt
In bezwaar gaan zal wel niet zoveel nut hebben he
Dan mag je gelijk je illegale balkon afbrekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kut tt
In bezwaar gaan zal wel niet zoveel nut hebben he
Nee maar de huizen in jouw buurt zijn waarschijnlijk flink in waarde gestegen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die woz waarde staat hier ook niet in verhouding tot de verkoopprijs
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar de huizen in jouw buurt zijn waarschijnlijk flink in waarde gestegen.
Ja dus hou gewoon mijn mondquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mag je gelijk je illegale balkon afbreken
Valt mee ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nou ja 85 euro is niet zo erg
Kan hier toch ook illegaal bij een chinees gaan wonen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon illegaal in Engeland gaan wonen bij een Chinees restaurant, dan heb je al die ellende niet
Muah, in Engeland heb je toch echt de complete experience.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hier toch ook illegaal bij een chinees gaan wonen?
Ja ben niet zo veeleisend :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, in Engeland heb je toch echt de complete experience.
In dat geval kun je ook gewoon stoppen met het betalen van belastingen en illegaal in je eigen huis blijven wonenquote:
Ja maar goed dan komen ze het geld wel halen :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval kun je ook gewoon stoppen met het betalen van belastingen en illegaal in je eigen huis blijven wonen
Vrees van welquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de radio?
45 euro afrekenen om je belastingaangifte te doen?
Dus ze vullen alles automatisch voor je in, en verwachten dan dat je dan even 45 euro aftikt om op “ok” te klikken?
Si.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Dus ze vullen alles automatisch voor je in, en verwachten dan dat je dan even 45 euro aftikt om op “ok” te klikken?
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
maar ook met steeds meer andere overheidsdiensten kunnen communiceren.
ik kijk altijdquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?
Ik wel. Maar dat is ook alleen maar nadat ik een mailtje gekregen heb met dat er een nieuw bericht klaarstaat op mijnoverheid.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, die zogenaamde MijnOverheid mailbox waar al je aanmaningen en rotzooi in afgeleverd wordt en waar never ever ooit ook maar iemand in kijkt?
Ja kwam ik pas vorig jaar achterquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan op heel veel diensten inloggen en verbaas mij er over dat heel veel mensen dat niet eens weten.
Laatst nog iemand verteld dat mijn pensioen.nl bestaat.
En 9 van de 10 keer is het niet meer relevant omdat je hetzelfde bericht ook al per post hebt gehad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is ook alleen maar nadat ik een mailtje gekregen heb met dat er een nieuw bericht klaarstaat op mijnoverheid.
Dat weey ik toevallig al een jaar of 2 door een cursus bij een oud werkgeverquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan op heel veel diensten inloggen en verbaas mij er over dat heel veel mensen dat niet eens weten.
Laatst nog iemand verteld dat mijn pensioen.nl bestaat.
Ik heb nu geloof ik al 2 keer zon minipensioen moeten laten afkopen omdat ik elke keer switchquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weey ik toevallig al een jaar of 2 door een cursus bij een oud werkgever
Ik heb mijn mailadres zojuist gekoppeld. Er blijkt een backlog van 5 jaar in mijn berichtenbox te zittenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is ook alleen maar nadat ik een mailtje gekregen heb met dat er een nieuw bericht klaarstaat op mijnoverheid.
Kan ik het ook weigeren?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
Alleen is het niet pensioen.nl maar https://www.mijnpensioenoverzicht.nl/quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kwam ik pas vorig jaar achter
Dat zou minder pijn doen wellichtquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet in natura betalen he
Koekoekquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn mailadres zojuist gekoppeld. Er blijkt een backlog van 5 jaar in mijn berichtenbox te zitten
Ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou minder pijn doen wellicht
Denk dat die hutjes toch vrij klein zijnquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan komen ze ook niet meer het beddegoed verschonen denk ik. Zal behoorlijk gaan meuren
Als je zinnen als 'hoe ... is dat' gaat gebruiken ben je klaar voor de 40+ SC hoor, lekker heel de dag leuke knutselwerken op feesboek delen en zulks.quote:
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zinnen als 'hoe ... is dat' gaat gebruiken ben je klaar voor de 40+ SC hoor, lekker heel de dag leuke knutselwerken op feesboek delen en zulks.
ja je kunt je ook OVERAL aan storenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zinnen als 'hoe ... is dat' gaat gebruiken ben je klaar voor de 40+ SC hoor, lekker heel de dag leuke knutselwerken op feesboek delen en zulks.
Nicequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weey ik toevallig al een jaar of 2 door een cursus bij een oud werkgever
Ik krijg er altijd de kriebels van, wordt volgens mij vooral gebruikt onder vers gepensioneerden tegenwoordig, een paar jaar geleden was dat hip bij vloggerts en 'influencers'.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
:p
Zeg dat wel vaker hoor. Is dat oudbollig?
Klagen over Rutte omdat ze zo hard gewerkt hebben al die jaren.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik helemaal gemist :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd de kriebels van, wordt volgens mij vooral gebruikt onder vers gepensioneerden tegenwoordig, een paar jaar geleden was dat hip bij vloggerts en 'influencers'.
Hmm, denk dat we de bruiloft nog maar even moeten uitstellen om dit te bespreken dan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is voor mij geen ongebruikelijke uitspraak
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Het is voor mij geen ongebruikelijke uitspraak
Oh wat jammer nouquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, denk dat we de bruiloft nog maar even moeten uitstellen om dit te bespreken dan.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou hem erin hoor![]()
"Er staan drie zigeuners om m'n scooter heen. Damn hoe bitterbal is dat!"
wel neuken en zo toch?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, denk dat we de bruiloft nog maar even moeten uitstellen om dit te bespreken dan.
Ja dat wel, want hoe leuk is datquote:
Ik ben helemaal niet oudquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouwe zweetlul met je schrompelpikkie
Ik ben jonger dan dat warme ragoutgeval hoor.quote:
Hhahahahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga gewoon als maagd het huwelijk in hoor, weet niet wat jullie denken
Dat we je de definitie van maagd nog eens moeten uitleggenquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat eet je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaah honger, HONGERRRRR, eten einde lijk
Vond het een ongepaste vraagquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even tekenen op de stippellijn.
Ik zag geen vraagtekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het een ongepaste vraag
Oh nee opmerking bedoel ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag geen vraagteken
Moet ik ‘m noten?
Zachte witte bolletjes met mosterd en pancetta nu, dadelijk een kant en klaar groentenprutje schaamquote:
Jij wil dit maar al te graag weten oude geilneefquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het een ongepaste vraag
Gekkiequote:Op woensdag 5 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil dit maar al te graag weten oude geilneef
Broodjes klinken wel lekker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zachte witte bolletjes met mosterd en pancetta nu, dadelijk een kant en klaar groentenprutje schaam
Die had ik vorige maand ook een keer, dat zijn inderdaad meer slijmbekkiesquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodjes klinken wel lekker.
Ik had lekkerbekjes van Iglo. Maar dit was echt de laatste keer. Het is zo overduidelijk dat het geen moot is, maar een soort spuitvissmurrie
Je hebt bitterbal weggejaagdquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik vorige maand ook een keer, dat zijn inderdaad meer slijmbekkies
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt bitterbal weggejaagd
Ik snap mezelf niet. Er zit een prima visboer in het dorpquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik vorige maand ook een keer, dat zijn inderdaad meer slijmbekkies
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag geen vraagteken
Moet ik ‘m noten?
Gemakzucht?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap mezelf niet. Er zit een prima visboer in het dorp
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op. Zag je dat
Neeeequote:Op woensdag 5 februari 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is vast weer druk aan het werk.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op. Zag je dat
Die note voor uitrstraling bedoel je toch?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem vind je hem best leuk
Nee, jij vindt US best leukquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die note voor uitrstraling bedoel je toch?
Overal drupjes ragout.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem vind je hem best leuk
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij vindt die note voor US best leuk
Volgens Baudet wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee is ja toch, bij vrouwen?
Die verklaring van hem van vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is hooggeleid. Hij kan het weten
Ja, hij is toe aan een nieuwe communicatieadviseur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verklaring van hem van vandaag
Of een wat verlate abortusquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij is toe aan een nieuwe communicatieadviseur.
Dit valt niet te winnen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee is ja toch, bij vrouwen?
Ja omdat het meestal zo dom is. Zo niet doordacht.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Rechts populisme schiet zich altijd zichzelf zo mooi in de voet in Nederland zodat ze zichzelf totaal onschadelijk maken, is zowel gevolg als oorzaak, prachtig land dit
Insgelijks Haagse kanjer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag je te graag US. Ken geen problemen met je.
Mensen met overduidelijke mentale issues en ook simpelweg geen vlotte mensen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat het meestal zo dom is. Zo niet doordacht.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen is zijn account bij lavendel.nl aan het opzeggen nu?
Teleurstelling dit.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen is zijn account bij lavendel.nl aan het opzeggen nu?
Dat is Thierry zelf ook wel een beetje natuurlijk.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is Thierry zelf ook wel een beetje natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze geen fan zijn van de lavendelrevolutie.
Het is wel een zeer waardevolle revolutie!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze geen fan zijn van de lavendelrevolutie.
Ik heb er nog twee openstaan die ik nog moet laten afkopenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu geloof ik al 2 keer zon minipensioen moeten laten afkopen omdat ik elke keer switch
Ik kan niet met pensioen denk ik..quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee openstaan die ik nog moet laten afkopen
Ik heb ook al eens moeten afkopen. Nu hoop ik nog wel even bij deze werkgever te blijven. Nu inmiddels al bijna 7 jaar. Het vorige was vanuit werken via uitzendburo's lang lang geleden welquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu geloof ik al 2 keer zon minipensioen moeten laten afkopen omdat ik elke keer switch
Welke? Misschien moet ik ook eens zo’n ding kopenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal wel.
Laatste tijd iets minder want geweldige website gevonden
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje.
Als er vrijdag iemand aan boord van de veerboot Corona heeft, zit ik twee weken vast in een hut van anderhalf bij drie meter zonder raam
Ik zou gaan muiten. Serieus.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou even upgraden en vragen of ze de minibar aanvullen.
Paniekhaas. Ben JIJ nou die gezonde Hollandse jongen met wat weerstandquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje.
Als er vrijdag iemand aan boord van de veerboot Corona heeft, zit ik twee weken vast in een hut van anderhalf bij drie meter zonder raam
Je kan toch zwemmen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou gaan muiten. Serieus.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Buda![]()
Ouwe hypochonder dat t is
Ik heb er afgelopen weekend last van gehad, maar valt wel mee allemaal. Beetje hoesten, beetje koorts en geen zin in etenquote:
owwww waarom dan al die heisaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen weekend last van gehad, maar valt wel mee allemaal. Beetje hoesten, beetje koorts en geen zin in eten
Ik mag blij zijn als pensioen nog bestaat tegen de tijd dat ik die leeftijd bereik. Als ik dat al haal...quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan niet met pensioen denk ik..
Dan ga ik dood van de honger.
Geen idee, kan ook best aan Limburgse genen liggen en het feit dat wij nog beetje gehard zijn door aardappelen ongekookt te eten en 12 uur per dag in de mijnen of op het land werkenquote:
Ik heb verdorie bijna mijn 25 jarig jubileum bij de zaak, maar moet er nog 25 bij om mijn pensioen te halen....quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als pensioen nog bestaat tegen de tijd dat ik die leeftijd bereik. Als ik dat al haal...
Mijn opa heeft ook in de Limburgse mijnen gewerkt. Misschien helpt datquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook best aan Limburgse genen liggen en het feit dat wij nog beetje gehard zijn door aardappelen ongekookt te eten en 12 uur per dag in de mijnen of op het land werken
#freemolo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Chinees gegeten?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Bleeeeg voel mij helemaal nie lekker
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
O jeequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Zou je dan wel je geld terug krijgen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
Kreeg allemaal informatie van de reistoko over Corona
Ben benieuwd, straks mag ik het VK niet in omdat ik er ongezond uit zie ofzo
Hele dag lopen zwijmelen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag had die Rasta trouwens zijn eerste werkdag. Zijn dreads komen tot zijn knieën
Weet je zeker dat het ringstaartmaki is? Is veel namaak in omloop en dat is vaak civetkatquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar misschien was het toch die ringstaartmaki burger die niet zo verstandig was
Neequote:
quote:
Iedereen weet dat je civetkatten moet uitpersen voor een goeie bak pleur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het ringstaartmaki is? Is veel namaak in omloop en dat is vaak civetkat
En zijn lul?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag had die Rasta trouwens zijn eerste werkdag. Zijn dreads komen tot zijn knieën
...quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het ringstaartmaki is? Is veel namaak in omloop en dat is vaak civetkat
Vast nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou je dan wel je geld terug krijgen?
Met de burgerpersquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je civetkatten moet uitpersen voor een goeie bak pleur.
Wat een lachebekje, die chef. Kan hij wel een beetje koken of is dat ook chagrijnig voer?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeHij begon toen ik klaar was.
Chef was al positief gestemd over hem
' Ja het is een Italiaan, dat zijn teringlijers en dan is het ook nog zon kunstenaar ofzo'
En toen zei die ja net zoals Egyptenaren, ook van die teringlijers. Dus ik zo beetje dimmen he...
' ja maar vrouwen niet hoor'
Nou ja het is geen culinair hoogstandje neequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een lachebekje, die chef. Kan hij wel een beetje koken of is dat ook chagrijnig voer?
@liesje1979 was ook niet positiefquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit pierogi te eten. Ben nog niet helemaal overtuigd van de lekkerheid van de vulling
Klinkt als een goeie, intelligente kerelquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een lachebekje, die chef. Kan hij wel een beetje koken of is dat ook chagrijnig voer?
Dus jij zo vanquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
En toen zei die ja net zoals Egyptenaren, ook van die teringlijers. Dus ik zo beetje dimmen he...
' ja maar vrouwen niet hoor'
Ligt aan het merkquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:liesje1979 was ook niet positief
wtf is dat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit pierogi te eten. Ben nog niet helemaal overtuigd van de lekkerheid van de vulling
Hi heeft wel gelijk hoor over Egyptenaren in de horeca. Zijn ook vaak teringlijers :pquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus jij zo van
Ben jij Egyptisch ja? Okee, wist ik niet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik het weet ben je de eerste die het hoort :p
Wel lelijke ja. En zo'n aanstellerige bek erbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italianen hebben kleine pikkies. Dat kan toch niet anders.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Wel lelijke ja. En zo'n aanstellerige bek erbij
Ja, zijn eten klinkt ook gelijk niet aantrekkelijk. Alsof hij je schnitzel ook eerst even afrost voordat het op je bord komtquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie, intelligente kerel
Dat drukke gedoe, die protserige autootjes en die verwijfde schoentjes: allemaal compensatiegedrag voor kleine pikkies.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Wel lelijke ja. En zo'n aanstellerige bek erbij
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pierogiquote:
De vrouwen DAARENTEGENquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat drukke gedoe, die protserige autootjes en die verwijfde schoentjes: allemaal compensatiegedrag voor kleine pikkies.
En flapjesbillenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat drukke gedoe, die protserige autootjes en die verwijfde schoentjes: allemaal compensatiegedrag voor kleine pikkies.
Ik ben mijn eerste baantjes regelmatig door de manager aangesproken als woestijnrat. Durfde er nooit wat van te zeggen en op een gegeven moment was ik het wel zatquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was ook nachtportier bij een hotel ooit. Best sjiek hotel. Daar had ik ook een banqueting manager of zo die was ook zo racistisch as fuck. Dat ging ook van nikkers dit en zwartjoekels dat "altijd zeggen dat we vol zitten" etc.
DIt is die voetballer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe italiaanse hunk van je?
JIJ ZOU DE DONKERBRUINE BITTERBALLEN ANDERS OOK LATEN LIGGEN IN HET MANDJE JA!!!!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was ook nachtportier bij een hotel ooit. Best sjiek hotel. Daar had ik ook een banqueting manager of zo die was ook zo racistisch as fuck. Dat ging ook van nikkers dit en zwartjoekels dat "altijd zeggen dat we vol zitten" etc.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste baantjes regelmatig door de manager aangesproken als woestijnrat. Durfde er nooit wat van te zeggen en op een gegeven moment was ik het wel zaten we hadden een paar oudere marokkanen werken en ene hele grote. Gast was 2 meter. Een soort van dikke Badr Hari
Maar kon onwijs boos kijken, alsof die je zou opvreten
Dus ben toen naar hem gegaan en zei; Ahmed, wist je dat de manager jullie altijd woestijnratten noemt?
![]()
Manager heeft het nooit meer gezegd
Zwijg. Ga witbrood etenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
JIJ ZOU DE DONKERBRUINE BITTERBALLEN ANDERS OOK LATEN LIGGEN IN HET MANDJE JA!!!!!
JA TOCH, NIET DAN!
Woestijnrat ook echtquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste baantjes regelmatig door de manager aangesproken als woestijnrat. Durfde er nooit wat van te zeggen en op een gegeven moment was ik het wel zaten we hadden een paar oudere marokkanen werken en ene hele grote. Gast was 2 meter. Een soort van dikke Badr Hari
Dus ben toen naar hem gegaan en zei; Ahmed, wist je dat de manager jullie altijd woestijnratten noemt?
![]()
Zeker, zeker maar zo zijn ze in bed ookquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja nee. Daar heb ik het dus ook al niet op he. Teveel drama.
Afrekening? Maar dan geen bonnetje met een paar snoepjes?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
marokkaantjes
Bn'ertjes
Niks mag je meer zeggen straks.
Bizarquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo riep hij mij als ik iets moest doen.
Weet niet wat er is gebeurd maar Ahmed heeft hem duidelijk gemaakt dat hij dat niet meer moest zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afrekening? Maar dan geen bonnetje met een paar snoepjes?
Loekie de Leeuwquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zwarte piet
Vuurwerk
Gratis je belasting invullen
Oh hoi AIquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zwarte piet
Vuurwerk
Stem FvD!!! Baudet maakt het beterquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zwarte piet
Vuurwerk
AL JULLIE MOEDERS!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet wat er is gebeurd maar Ahmed heeft hem duidelijk gemaakt dat hij dat niet meer moest zeggen.
Ik heb een keer in mijn je moeder periode voor de grap een keer te snel je moeder tegen ahmed gezegd. Ik ben een week op mijn hoede geweest. Damn die was boos![]()
O, wel een erg kort lontje dan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet wat er is gebeurd maar Ahmed heeft hem duidelijk gemaakt dat hij dat niet meer moest zeggen.
Ik heb een keer in mijn je moeder periode voor de grap een keer te snel je moeder tegen ahmed gezegd. Ik ben een week op mijn hoede geweest. Damn die was boos![]()
Vriend van me vertelde tijdje terug dat hij een vriendschap heeft gebroken omdat die kerel mij altijd 'die megadikke' noemde en dat hij niet snapte waarom hij met mij wilde omgaanquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo riep hij mij als ik iets moest doen.
Ja en groot en een kop. tering die vrat je op als die je te pakken kreeg. Maar hij was gelukkig niet zo snelquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wel een erg kort lontje dan.
Sorry, ik stem al Wilders.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stem FvD!!! Baudet maakt het beter
Ja s ook geen vriendschap. Vind dat je de vrienden van je vrienden hoort te accepteren zolang ze de vriend goed behandelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriend van me vertelde tijdje terug dat hij een vriendschap heeft gebroken omdat die kerel mij altijd 'die megadikke' noemde en dat hij niet snapte waarom hij met mij wilde omgaan![]()
Nooit geweten, speelde jaren terug, maar vond het wel toffe actie
Bedoel je Kelly uit Big Brother?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als onze blote blonde vrouwen met hun grote piemels
Je bent serieus hequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar gesminkt en verkleed als zwarte piet door een marokkaantjes wijk heen ga rijden al vuurwerk afstekend, en als ik dan thuis kom, dan vul ik mijn belasting lekker niet in.
Baudetquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die mogen ze hebben, zouden ze daarin trappen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je Kelly uit Big Brother?
Yep.quote:
Volgens mij zit hij nu in Chinaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DIt is die voetballer.
Stel je voor dat dit een match was![]()
![]()
Waarom ben je bang voor iets wat je als een verkleinwoord neerzet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Zeker dat van zwarte piet en vuurwerk afsteken.
Verder durf ik niet door marokkaantjes wijken heen want dan wordt je altijd lastig gevallen.
Ja de rest van zijn electoraat is aan het dansen met lavendelzakjes in hun kruisquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Wlders zich nu bezig met die varkens.
Ja nou maakte toch al geen schijn van kans.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu in China
Lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mogen ze hebben, zouden ze daarin trappen?
nee, maar 10 wel... en ze zijn nooit alleen want dat durven ze niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor iets wat je als een verkleinwoord neerzet.
Marokkaantje stelt toch niet zoveel voor?
Ja het is wat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
nee, maar 10 wel... en ze zijn nooit alleen want dat durven ze niet.
Dan heeft hij nu een bruine onderbroek.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nu in China
De overheid houdt alles bij van jequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft hij nu een bruine onderbroek.
Ik eet alleen de randjes want de vulling is meh en de korst lekkerquote:
MIsschien kan ik de drone besturen die hem stalktquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft hij nu een bruine onderbroek.
Heb jij weleens een marokkaantje allen de ingang van een winkel zien blokkeren voor de fun? Nope, altijd met een groep. Heb jij ze weleens alleen iemand in elkaar zien timmeren? Nope, altijd met een groep.quote:
Jeetje neem je rust. Je zit nu veilig op je kamer achter je pc.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij weleens een marokkaantje allen de ingang van een winkel zien blokkeren voor de fun? Nope, altijd met een groep. Heb jij ze weleens alleen iemand in elkaar zien timmeren? Nope, altijd met een groep.
2, 3 kan ik er hebben, maar 10.. nee dat is voor mij zelfs te veel.
Nietes męn je moet die met pittig vlees nemen. Diawola of zo hoe ze dat maar noemen. Of met champignons, is ook lekker (z grzybami)quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eet alleen de randjes want de vulling is meh en de korst lekker
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar gesminkt en verkleed als zwarte piet door een marokkaantjes wijk heen ga rijden al vuurwerk afstekend, en als ik dan thuis kom, dan vul ik mijn belasting lekker niet in.
En die worst?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eet alleen de randjes want de vulling is meh en de korst lekker
Zekersquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja s ook geen vriendschap. Vind dat je de vrienden van je vrienden hoort te accepteren zolang ze de vriend goed behandelen.
Ik heb er 2 in de kelder zitten, die trap ik af en toe in elkaar om mijn woede beetje eruit te laten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje neem je rust. Je zit nu veilig op je kamer achter je pc.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel een keer aangerand door 1 en dat is nog best een grappig verhaal
Dan durf je wel he als je ze opsluitquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er 2 in de kelder zitten, die trap ik af en toe in elkaar om mijn woede beetje eruit te laten.
Wees gerust ze krijgen te eten hoor.
"Je moeder"quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Je moeder-grappen moeten gewoon kunnen hoor. Zou een sollicitatiecriterium zijn voor mijn personeel
Marokkanen randen zelden iemand aan dus ik denk dat je je vergist.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel een keer aangerand door 1 en dat is nog best een grappig verhaal
Kom je ook mee?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ga je met het OV dan, lekker zwart rijden. Hue hue hue
Ja, ik had geluk met deze, ze liepen alleen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan durf je wel he als je ze opsluit
Ja bij ons ook te pas en te onpasquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Je moeder-grappen moeten gewoon kunnen hoor. Zou een sollicitatiecriterium zijn voor mijn personeel
Mijn broer had vroeger woestijnratjes. Snapte al nooit waarom dat hok zo groot wasquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan durf je wel he als je ze opsluit
Ik dacht dat ik lekkere met vlees had, zit wel een pepertje door maar is lafjesquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes męn je moet die met pittig vlees nemen. Diawola of zo hoe ze dat maar noemen. Of met champignons, is ook lekker (z grzybami)
Ja die is lekker, maar erg heftig gerooktquote:
Nee lijkt me ook niet. Heb je ook oscypek? Schapenkaas uit de bergenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik lekkere met vlees had, zit wel een pepertje door maar is lafjes![]()
Bummer! Door de tijd eens zelf maken. Is niet zo moeilijk denk ik
Te heftig is niet lekker. Die fout maakte mijn ex-schoonvader met zijn beenhammetjes. Plus dat mdf niet zorgt voor een lekkere smaakquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die is lekker, maar erg heftig gerookt
Ja het is serieus een heel raar verhaalquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te heftig is niet lekker. Die fout maakte mijn ex-schoonvader met zijn beenhammetjes. Plus dat mdf niet zorgt voor een lekkere smaak
dat is half lijm gekquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te heftig is niet lekker. Die fout maakte mijn ex-schoonvader met zijn beenhammetjes. Plus dat mdf niet zorgt voor een lekkere smaak
Heb je ze wel eens gezienquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer had vroeger woestijnratjes. Snapte al nooit waarom dat hok zo groot was
Bitterbal op avontuur in de grote multiculturele wereld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is serieus een heel raar verhaalEcht
![]()
Ik was 16 en liep overdag. denk uurtje of 12 smiddags naar een winkel. Er kwam een jongen aangefietst en die stopte en vroeg mij om een aansteker. Liep met een sigaret. Dus ik geef die aansteker, en hij begint ineens dat hij zon jeuk heeft... Ik ga er niet op in en wacht op mijn aansteker he...Dus hij ja zon jeuk en begint over zijn kruis heen te wrijven en oh zon jeuk zon jeuk.
Vond het wel wat raar maar zag nog niet waar dit naar toe gingHij haalt zijn lul uit zijn broek en gaat tegen een boom rijden die een meter naast hem stond.
Dus ik denk ok dit word wel wat raar maar goed mijn aansteker heeft die nog![]()
![]()
Nou ja van de boom was te overstap naar mij snel gemaakt.![]()
D0h bitterbal![]()
![]()
Dus hij stond tegen me aan te wrijven en probeerde mijn broek uit te trekken. Maar heb een paar trappen gegeven, hij op de grond en hij schrok zo erg dat hij wegrende met zijn fiets vast en mijn aansteker![]()
![]()
Ik had die dag later met vrienden afgesproken en ze geloofde mij gewoon niet.
Goed verhaal welquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Ik was 16 en liep overdag. denk uurtje of 12 smiddags naar een winkel. Er kwam een jongen aangefietst en die stopte en vroeg mij om een aansteker. Liep met een sigaret. Dus ik geef die aansteker, en hij begint ineens dat hij zon jeuk heeft... Ik ga er niet op in en wacht op mijn aansteker he...Dus hij ja zon jeuk en begint over zijn kruis heen te wrijven en oh zon jeuk zon jeuk.
Vond het wel wat raar maar zag nog niet waar dit naar toe gingHij haalt zijn lul uit zijn broek en gaat tegen een boom rijden die een meter naast hem stond.
Dus ik denk ok dit word wel wat raar maar goed mijn aansteker heeft die nog![]()
![]()
D0h bitterbal![]()
![]()
Dus hij stond tegen me aan te wrijven en probeerde mijn broek uit te trekken. Maar heb een paar trappen gegeven, hij op de grond en hij schrok zo erg dat hij wegrende met zijn fiets vast en mijn aansteker![]()
![]()
Mijn vriend maakt dus continu zulke grappen. Met mij samen.quote:
Gefeliciteerd, je eerste ontmoeting met een FOK!ker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
D0h bitterbal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij ons ook te pas en te onpasIedeeen weet hoeveel je ervan meent (niks)
Ja nooit meer terug gehad.....quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed verhaal welEn die aansteker?
Nee alleen verse kaas. Ik sla dit even op want klinkt goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet. Heb je ook oscypek? Schapenkaas uit de bergen
MDF is best wel WTFquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je eerste ontmoeting met een FOK!ker.![]()
MDFquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook. Wel endemisch voor de Tatra. Buiten een straal van 20 km rond Zakopane wordt het lastig. Misschien wel minder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee alleen verse kaas. Ik sla dit even op want klinkt goed
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal op avontuur in de grote multiculturele wereld.
Aanstekersletjequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Wel een goed ruil, een aansteker voor wat seks, die vrouwen van tegenwoordig ook
Toen ik last "tegen boom aan rijden" dacht ik eerst nog dat ie gewoon totaal afgeleid met zijn fiets tegen die boom aan knotste of zoquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Wel een goede ruil, een aansteker voor wat seks, die vrouwen van tegenwoordig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |