abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8383310
Ik ben zelf nu ongeveer 9 maanden gestopt en de zin in een sigaret wordt steeds minder. Maar ik heb echt nog wel eens zin in een sigaret hoor!! Vooral als je met vriendinnen gaat lunchen of 's avonds voor de tv of pc. Ook erg als je iemand op tv ziet roken

Maar jah, ik blijf natuurlijk volhouden

pi_8385464
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:06 schreef zwijntje het volgende:
En vandaag ben ik zelf een jaar niet rokend! Hieperdepiep!
Ik ben best trots op mezelf eigenlijk
1 woord:
quote:
Op maandag 10 februari 2003 10:43 schreef dizzylizzy het volgende:
* dizzylizzy meldt... brrrr...

Het gaat lukken ook!
Ik ga cold turkey!

Koude kalkoen is de enige weg. Sterkte!
Slaapt winter
en zomer
  maandag 10 februari 2003 @ 12:49:52 #78
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8385678
thx...
a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
  maandag 10 februari 2003 @ 17:02:14 #79
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8391926
Hmz, begint nu toch wel te kriebelen hoor! Ik denk aan nix anders dan aan roken... gatverdamme!
  FOK!fossiel maandag 10 februari 2003 @ 17:24:48 #80
2628 Karin
pi_8392479
Zorg dat je bezig blijft! Dan hoef je niet aan roken te denken. De vorige keer dat ik stopte heb ik het hele huis opgeruimd en schoongemaakt (deze keer kon dat niet ivm de vermoeidheid en het was dus ook een stuk moeilijker).
Ik heb je net toegevoegd aan het lijstje en ga je er niet afhalen hoor! Je kan het. Heel veel sterkte!

Hoe is het met de andere stoppers?

pi_8393673
Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds gestopt en nu ook zwanger!!!!!!!!!!!!!! Het stoppen gaat mij erg goed af.....

Groetjes Lilian

We gaan ervoor.................
pi_8394770
Ik ben al twee keer een jaar gestopt geweest, en een paar keer een aantal maanden. Maar nu rook ik dus weer. Belachelijk nu ik er zo over nadenk.
  maandag 10 februari 2003 @ 22:00:48 #83
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8399344
Bijna (op een uur na... ) niet gerookt vandaag!
Me eigen wezeloos zitten kauwen aan de kauwgum enzo, maar de 1e dag viel me mee... Zal nog wel erger worden neem ik aan? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten ook... ik zie wel!
Het enige wat ik heb is dat ik een beetje hyper ben.. vaag hoor!
  maandag 10 februari 2003 @ 23:19:50 #84
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_8401676
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:00 schreef dizzylizzy het volgende:
Bijna (op een uur na... ) niet gerookt vandaag!
Me eigen wezeloos zitten kauwen aan de kauwgum enzo, maar de 1e dag viel me mee... Zal nog wel erger worden neem ik aan? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten ook... ik zie wel!
Het enige wat ik heb is dat ik een beetje hyper ben.. vaag hoor!
Go dizzylizzy! Dat hyperen klopt, maar gaat over een paar dagen wel over. En over twee weken ben je waarschijnlijk afkickverschijnsel-vrij, dat is toch wel te doen?

Sterkte! Hou vol!

dinsdag 11 februari 2003 @ 08:07:15 #85
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_8404570
Wat maf zeg, ik werd vannacht precies om de 2 uur wakker om te denken: argggggghhhhhh nicotine... Daarna viel ik ook zo weer in slaap gelukkig.
Vandaag werken, ben benieuwd hoe dat uitpakt , ben in ieder geval wel bezig!

Ik ben nog steeds vol goede moed, alleen zo sjaggerijnig, hyper, en druk en zo...

Ik ga dit gewoon kunnen hoor, let maar op! (Sprak zij vol zelfvertrouwen...)

Dag 2 is begonnen...

pi_8404644
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef dizzylizzy het volgende:
Wat maf zeg, ik werd vannacht precies om de 2 uur wakker om te denken: argggggghhhhhh nicotine... Daarna viel ik ook zo weer in slaap gelukkig.

Ik ben nog steeds vol goede moed, alleen zo sjaggerijnig, hyper, en druk en zo...

Dag 2 is begonnen...

De eerste paar dagen is ff doorbijten. Spui af en toe lekker je gal hier en zorg vooral voor veel afleiding, zodat je zo min mogelijk aan roken denkt. Succes.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:19 schreef lilianveldhuizen het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds gestopt en nu ook zwanger!!!!!!!!!!!!!! Het stoppen gaat mij erg goed af.....

Groetjes Lilian

Ik ken veel goede effecten van stoppen met roken, maar dat je er ook al zwanger van kan worden is nieuw voor mij Gefeli!
Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:38:48 #87
38839 Henkuzz
ga toch heen
pi_8404773
Als ik dit allemaal lees dan wil ik ook stoppen.... maak net me (bah) sigaret uit... vind het al een tijdje niet meer lekker maarja dan zit ik rustig op de bank tv te kijken en dan zie ik die mensjes op de tv bibberen en dan pak ik een peuk.... pfffff vieze dingen maarja ik heb nog sigaretten naast me liggen en die ga ik maar weggeven aan iemand.... me moeder ofzo want die rookt ook. Dus bij deze loopt de meter van het niet roken onder op mijn taskbar (ook ff naar huis sturen dan lopen ze gelijk) en ik hou jullie op de hoogte.

8:38 Henk stopt met roken!!!!!!!!! van 40 naar 0

[Dit bericht is gewijzigd door Henkuzz op 11-02-2003 08:45]

Weetje .... bekijk het maar allemaal
pi_8404901
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:38 schreef Henkuzz het volgende:
Als ik dit allemaal lees dan wil ik ook stoppen.... maak net me (bah) sigaret uit... vind het al een tijdje niet meer lekker maarja dan zit ik rustig op de bank tv te kijken en dan zie ik die mensjes op de tv bibberen en dan pak ik een peuk.... pfffff vieze dingen maarja ik heb nog sigaretten naast me liggen en die ga ik maar weggeven aan iemand.... me moeder ofzo want die rookt ook. Dus bij deze loopt de meter van het niet roken onder op mijn taskbar (ook ff naar huis sturen dan lopen ze gelijk) en ik hou jullie op de hoogte.

U is een wijs mens

* Parabola wenst je sterkte

Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:57:27 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8404938
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef dizzylizzy het volgende:

Dag 2 is begonnen...

Probeer anders nicotine kauwgom. Dat hielp bij mij tegen de sjaggerijnigheid. En nee, ik raakte daar niet verslaafd aan, integendeel, dan besef je weer eens hoe vies nicotine is
Lekker douchen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:57:59 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8404943
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:38 schreef Henkuzz het volgende:

Goed zo, Henk. Sterkte!!!
Lekker douchen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:58:37 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8404951
Ik wil het ook weer proberen..
Mn bloeddruk is hoog, ik hoest en kuch de hele dag maar en ik heb echt het gevoel dat ik er aan dood ga.
De laatste dagen en zelfs afgelopen nacht hou ik me erg bezig met het stoppen met roken, afwegen wat er nou goed aan is. Denken aan het uitlikken van een asbak vol peuken doet me wel walgen.. en dan bedenk ik me dat ik van binnen zo walgelijk ben.
Wellicht dat ik 1 dezer dagen ook de stap definitief ga zetten.. in ieder geval vandaag nog maar 1 peuk gerookt, dat was in de file. Heb er dus nu al zeker 4 laten liggen
The truth was in here.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:59:02 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8404959
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:06 schreef zwijntje het volgende:
En vandaag ben ik zelf een jaar niet rokend! Hieperdepiep!
Ik ben best trots op mezelf eigenlijk
Ik ben ook trots op je Zwijntje, ik mag nog een paar weken voor mijn jaarfeestje
Lekker douchen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:04:37 #93
38839 Henkuzz
ga toch heen
pi_8405030
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik ben ook trots op je Zwijntje, ik mag nog een paar weken voor mijn jaarfeestje

Een jaar!!!!! nouja bijna dan... vind het echt knap van jullie!!!!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:05:45 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8405042
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:58 schreef Bastard het volgende:
Mn bloeddruk is hoog, ik hoest en kuch de hele dag maar en ik heb echt het gevoel dat ik er aan dood ga.
De laatste dagen en zelfs afgelopen nacht hou ik me erg bezig met het stoppen met roken, afwegen wat er nou goed aan is. Denken aan het uitlikken van een asbak vol peuken doet me wel walgen.. en dan bedenk ik me dat ik van binnen zo walgelijk ben.
Wellicht dat ik 1 dezer dagen ook de stap definitief ga zetten.. in ieder geval vandaag nog maar 1 peuk gerookt, dat was in de file. Heb er dus nu al zeker 4 laten liggen
Als je de "echte" motivatie gevonden hebt dan is het stoppen een makkelijke stap. Het volhouden, dat is moeilijker. Maar doot die motivatie houd je dat vol...
Lekker douchen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:17:05 #95
38839 Henkuzz
ga toch heen
pi_8405188
Grappig... volgens die meter zou ik iedere 40 minuten een sigaret opsteken en ik denk dat hij niet meerekent dat je ook moet slapen......
pi_8405381
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef sjak het volgende:

[..]

Dank je, dank je.
Jij hebt ook nog maar een paar weekjes te gaan tot je verjaardag he?
Ik herinner me nog goed de mensen die in dezelfde tijd stopten, toch best prettig om tegen elkaar te kunnen verzuchten dat het moeilijk is en dat je ondanks alles toch volhoud.
Goed te zien dat je ook inderdaad hebt volgehouden

En voor de nieuwe stoppers: In het begin is het inderdaaad lastig en denk je steeds aan sigaretten en kun je je haast niet vorstellen dat dat ooit anders gaat worden. Maar geloof me: het wordt steeds gemakkelijker, tot je er op een goede dag denkt: "hey, ik heb deze hele week eigenlijk nog niet aan een sigaret gedacht" En dan ben je blij dat je gestopt bent.

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8405387
quote:
Alle respect voor de inspanning die die 4 gekost hebben, maar dit is zelfkwelling: die ene peuk houdt de verslaving in stand en zorgt dat je het norgen weer net zo moeilijk hebt als vandaag. Rook gewoon door tot je klaar bent voor de echte stap en kap dan resoluut
Slaapt winter
en zomer
pi_8405410
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

Alle respect voor de inspanning die die 4 gekost hebben, maar dit is zelfkwelling: die ene peuk houdt de verslaving in stand en zorgt dat je het norgen weer net zo moeilijk hebt als vandaag. Rook gewoon door tot je klaar bent voor de echte stap en kap dan resoluut

Yeah, en je kunt ook als walgingwekkings methode extra veel roken tot je stopt zodat je er echt een asbek en koppijn van krijgt.
A clean house is a sign of a wasted life.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:42:56 #99
38839 Henkuzz
ga toch heen
pi_8405546
Ik vind wel dat als je wilt stoppen met roken dat je gewoon in 1 keer moet stoppen..... en jezelf niet tot knipperlicht maken... wel niet wel niet wel niet... Als je dan een tijdje niet rookt (4 uur bv) wat niet makkelijk is en je steekt een peuk op dan heb je voor piet snot 4 uur niet gerookt. ik heb wel dat ik in me nieuwe auto al niet meer rookte. En nu nog steeds niet.... (pas een uurtje ) Maar ik ga het wel volhouden!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Henkuzz op 11-02-2003 09:55]

dinsdag 11 februari 2003 @ 10:12:05 #100
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_8405948
quote:
Rustig blijven overwegen en de sprong wagen als jij vindt dat de tijd er rijp voor is Bastard. Om je nog een beetje te helpen: het schijnt kleine zwemmertjes wat actiever te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')