Maar jah, ik blijf natuurlijk volhouden
quote:1 woord:
Op zondag 9 februari 2003 23:06 schreef zwijntje het volgende:
En vandaag ben ik zelf een jaar niet rokend! Hieperdepiep!
Ik ben best trots op mezelf eigenlijk
quote:Koude kalkoen is de enige weg. Sterkte!
Op maandag 10 februari 2003 10:43 schreef dizzylizzy het volgende:
* dizzylizzy meldt... brrrr...Het gaat lukken ook!
Ik ga cold turkey!
Hoe is het met de andere stoppers?
Ik ben nog steeds gestopt en nu ook zwanger!!!!!!!!!!!!!! Het stoppen gaat mij erg goed af.....
Groetjes Lilian
quote:Go dizzylizzy! Dat hyperen klopt, maar gaat over een paar dagen wel over. En over twee weken ben je waarschijnlijk afkickverschijnsel-vrij, dat is toch wel te doen?
Op maandag 10 februari 2003 22:00 schreef dizzylizzy het volgende:
Bijna (op een uur na...) niet gerookt vandaag!
Me eigen wezeloos zitten kauwen aan de kauwgum enzo, maar de 1e dag viel me mee... Zal nog wel erger worden neem ik aan? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten ook... ik zie wel!
Het enige wat ik heb is dat ik een beetje hyper ben.. vaag hoor!
Sterkte! Hou vol!
Ik ben nog steeds vol goede moed, alleen zo sjaggerijnig, hyper, en druk en zo...
Ik ga dit gewoon kunnen hoor, let maar op! (Sprak zij vol zelfvertrouwen...)
Dag 2 is begonnen...
quote:De eerste paar dagen is ff doorbijten. Spui af en toe lekker je gal hier en zorg vooral voor veel afleiding, zodat je zo min mogelijk aan roken denkt. Succes.
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef dizzylizzy het volgende:
Wat maf zeg, ik werd vannacht precies om de 2 uur wakker om te denken: argggggghhhhhh nicotine... Daarna viel ik ook zo weer in slaap gelukkig.
Vandaag werken, ben benieuwd hoe dat uitpakt, ben in ieder geval wel bezig!
Ik ben nog steeds vol goede moed, alleen zo sjaggerijnig, hyper, en druk en zo...
Dag 2 is begonnen...
quote:Ik ken veel goede effecten van stoppen met roken, maar dat je er ook al zwanger van kan worden is nieuw voor mij
Op maandag 10 februari 2003 18:19 schreef lilianveldhuizen het volgende:
Hoi allemaal,Ik ben nog steeds gestopt en nu ook zwanger!!!!!!!!!!!!!! Het stoppen gaat mij erg goed af.....
Groetjes Lilian
8:38 Henk stopt met roken!!!!!!!!! van 40 naar 0 ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Henkuzz op 11-02-2003 08:45]
quote:U is een wijs mens
Op dinsdag 11 februari 2003 08:38 schreef Henkuzz het volgende:
Als ik dit allemaal lees dan wil ik ook stoppen.... maak net me (bah) sigaret uit... vind het al een tijdje niet meer lekker maarja dan zit ik rustig op de bank tv te kijken en dan zie ik die mensjes op de tv bibberen en dan pak ik een peuk.... pfffff vieze dingen maarja ik heb nog sigaretten naast me liggen en die ga ik maar weggeven aan iemand.... me moeder ofzo want die rookt ook. Dus bij deze loopt de meter van het niet roken onder op mijn taskbar (ook ff naar huis sturen dan lopen ze gelijk) en ik hou jullie op de hoogte.8:38 Henk stopt met roken!!!!!!!!! van 40 naar 0
* Parabola wenst je sterkte
quote:Probeer anders nicotine kauwgom. Dat hielp bij mij tegen de sjaggerijnigheid. En nee, ik raakte daar niet verslaafd aan, integendeel, dan besef je weer eens hoe vies nicotine is
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef dizzylizzy het volgende:
Wat maf zeg, ik werd vannacht precies om de 2 uur wakker om te denken: argggggghhhhhh nicotine... Daarna viel ik ook zo weer in slaap gelukkig.
Vandaag werken, ben benieuwd hoe dat uitpakt, ben in ieder geval wel bezig!
Dag 2 is begonnen...
quote:Goed zo, Henk. Sterkte!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 08:38 schreef Henkuzz het volgende:
Als ik dit allemaal lees dan wil ik ook stoppen.... maak net me (bah) sigaret uit... vind het al een tijdje niet meer lekker maarja dan zit ik rustig op de bank tv te kijken en dan zie ik die mensjes op de tv bibberen en dan pak ik een peuk.... pfffff vieze dingen maarja ik heb nog sigaretten naast me liggen en die ga ik maar weggeven aan iemand.... me moeder ofzo want die rookt ook. Dus bij deze loopt de meter van het niet roken onder op mijn taskbar (ook ff naar huis sturen dan lopen ze gelijk) en ik hou jullie op de hoogte.8:38 Henk stopt met roken!!!!!!!!! van 40 naar 0
quote:Ik ben ook trots op je Zwijntje, ik mag nog een paar weken voor mijn jaarfeestje
Op zondag 9 februari 2003 23:06 schreef zwijntje het volgende:
En vandaag ben ik zelf een jaar niet rokend! Hieperdepiep!
Ik ben best trots op mezelf eigenlijk
quote:Een jaar!!!!! nouja bijna dan... vind het echt knap van jullie!!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef sjak het volgende:[..]
Ik ben ook trots op je Zwijntje, ik mag nog een paar weken voor mijn jaarfeestje
quote:Als je de "echte" motivatie gevonden hebt dan is het stoppen een makkelijke stap. Het volhouden, dat is moeilijker. Maar doot die motivatie houd je dat vol...
Op dinsdag 11 februari 2003 08:58 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het ook weer proberen..
Mn bloeddruk is hoog, ik hoest en kuch de hele dag maar en ik heb echt het gevoel dat ik er aan dood ga.
De laatste dagen en zelfs afgelopen nacht hou ik me erg bezig met het stoppen met roken, afwegen wat er nou goed aan is. Denken aan het uitlikken van een asbak vol peuken doet me wel walgen.. en dan bedenk ik me dat ik van binnen zo walgelijk ben.
Wellicht dat ik 1 dezer dagen ook de stap definitief ga zetten.. in ieder geval vandaag nog maar 1 peuk gerookt, dat was in de file. Heb er dus nu al zeker 4 laten liggen
quote:Dank je, dank je.
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef sjak het volgende:[..]
Ik ben ook trots op je Zwijntje, ik mag nog een paar weken voor mijn jaarfeestje
En voor de nieuwe stoppers: In het begin is het inderdaaad lastig en denk je steeds aan sigaretten en kun je je haast niet vorstellen dat dat ooit anders gaat worden. Maar geloof me: het wordt steeds gemakkelijker, tot je er op een goede dag denkt: "hey, ik heb deze hele week eigenlijk nog niet aan een sigaret gedacht" En dan ben je blij dat je gestopt bent.
quote:Alle respect voor de inspanning die die 4 gekost hebben, maar dit is zelfkwelling: die ene peuk houdt de verslaving in stand en zorgt dat je het norgen weer net zo moeilijk hebt als vandaag. Rook gewoon door tot je klaar bent voor de echte stap en kap dan resoluut
Mn bloeddruk is hoog, ik hoest en kuch de hele dag maar en ik heb echt het gevoel dat ik er aan dood ga.
De laatste dagen en zelfs afgelopen nacht hou ik me erg bezig met het stoppen met roken, afwegen wat er nou goed aan is. Denken aan het uitlikken van een asbak vol peuken doet me wel walgen.. en dan bedenk ik me dat ik van binnen zo walgelijk ben.
Wellicht dat ik 1 dezer dagen ook de stap definitief ga zetten.. in ieder geval vandaag nog maar 1 peuk gerookt, dat was in de file. Heb er dus nu al zeker 4 laten liggen
quote:Yeah, en je kunt ook als walgingwekkings methode extra veel roken tot je stopt zodat je er echt een asbek en koppijn van krijgt.
Op dinsdag 11 februari 2003 09:32 schreef Parabola het volgende:[..]
Alle respect voor de inspanning die die 4 gekost hebben, maar dit is zelfkwelling: die ene peuk houdt de verslaving in stand en zorgt dat je het norgen weer net zo moeilijk hebt als vandaag. Rook gewoon door tot je klaar bent voor de echte stap en kap dan resoluut
[Dit bericht is gewijzigd door Henkuzz op 11-02-2003 09:55]
quote:Rustig blijven overwegen en de sprong wagen als jij vindt dat de tijd er rijp voor is Bastard. Om je nog een beetje te helpen: het schijnt kleine zwemmertjes wat actiever te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |