abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:50:52 #276
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_191360794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Met één van je twee huidige subs?

Gerelateerde vraag, veel wat specifiekere handelingen - zeker aangaande allerlei toebehoren - vergen best wat oefening. Weten je subs het als ze proefkonijnen zijn voor iets nieuws of veins je meteen al expertise terwijl je stiekem duimt dat het allemaal goed gaat? :)
Ja , of beide })

Het ligt een beetje aan de intensiteit, om sounding als voorbeeld te noemen. Nee , dan ben ik gewoon eerlijk. En soms veins ik weleens expertise :o
Het ligt ook heel erg aan het contact. Met een random los speelmaatje , doe ik het gewoon (mits veilig)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:51:09 #277
342418 VKV
Plausibel
pi_191360799
Heb je in je "gewone" werk ook een leidinggevende functie trouwens?

En ben je als moeder streng?
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:51:40 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191360808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:37 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Sounding is het inbrengen van een voorwerp (vaak een metaal staafje , in verschillende maten verkrijgbaar) in de urinebuis.

Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee. Ik ben me al een tijdje aan het inlezen en ga er binnenkort mee experimenteren
Dus geen afros partij met een koebel?
-O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:56:36 #279
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191360876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:48 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Uiteraard mag je nog wat vragen...
Wat leuk dat je hier zelf al het e.a. mee hebt gedaan..

VInd het wel grappig dat je schrijft dat je je vriendinnen kneed tot D.. _O-
Valt me op dat jij dus fysiek geniet van onderdanig zijn maar is dit emotioneel ook zo? Je laten nemen met een voorbinddildo betekent niet gelijk bdsm/onderdanig...

Ik zoek vooral personen die de wens hebben een Domina te dienen op allerlei manieren..
Een vanille relatie zou voor mij niet werken. Momenteel heb ik twee subs die niet alleen speelmaatje zijn , er is wel een echte verbinding.
Vind je dat grappig ja? Ik zie het een beetje als het voorzichtig voeren van duiven na een tijdje komen ze steeds dichterbij. ;)

Emotioneel heb ik nooit kunnen ervaren. Dat is het jammere aan kneden, fysiek kan ik ze een beetje kneden. Alleen ik heb maar een relatie gehad die er toen ook echt zelf van begon te genieten, en dat duurde helaas maar heel kort. De rest van mijn dames leken nog een beetje onzeker zijn erin, dat ik wel zou willen dat ze wat zelfverzekerder zouden zijn, maar het niet gebeurde. Misschien dat daarom de relaties vaak ook stuk liepen.

Maar ik ben vooral een pijnslet, heb jij nog een goeie tip qua tepelklemmen trouwens? Ik gebruik zelf van die veerklemmen, maar nu ik weer eventjes alleen ben doe ik er niets meer aan. In mijn eentje is het saai.

Aha duidelijk dan heb je het goed voor elkaar. Echt een Domina helemaal te dienen, dat zou ik nog wel eens willen meemaken, maar helaas is het lastig zo iemand te vinden in de relationele sfeer. Lijkt me heerlijk om gewoon eens een heel avondje te moeten beffen terwijl zij tv kijkt.

Maar de dromen zijn de wereld nog niet uit. ;)
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:06:05 #280
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_191361026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:56 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Vind je dat grappig ja? Ik zie het een beetje als het voorzichtig voeren van duiven na een tijdje komen ze steeds dichterbij. ;)

Emotioneel heb ik nooit kunnen ervaren. Dat is het jammere aan kneden, fysiek kan ik ze een beetje kneden. Alleen ik heb maar een relatie gehad die er toen ook echt zelf van begon te genieten, en dat duurde helaas maar heel kort. De rest van mijn dames leken nog een beetje onzeker zijn erin, dat ik wel zou willen dat ze wat zelfverzekerder zouden zijn, maar het niet gebeurde. Misschien dat daarom de relaties vaak ook stuk liepen.

Maar ik ben vooral een pijnslet, heb jij nog een goeie tip qua tepelklemmen trouwens? Ik gebruik zelf van die veerklemmen, maar nu ik weer eventjes alleen ben doe ik er niets meer aan. In mijn eentje is het saai.

Aha duidelijk dan heb je het goed voor elkaar. Echt een Domina helemaal te dienen, dat zou ik nog wel eens willen meemaken, maar helaas is het lastig zo iemand te vinden in de relationele sfeer. Lijkt me heerlijk om gewoon eens een heel avondje te moeten beffen terwijl zij tv kijkt.

Maar de dromen zijn de wereld nog niet uit. ;)
Ah , een masochist dus! Qua tepelklemmen , veerklemmen zijn niet mijn favoriet, ze schieten zo snel los. Wat voor echte masochisten goed werkt zijn tafelgewichtjes, die zijn goed scherp en zwaar. Probeer dat eens!

Dromen zijn zeker de wereld nog niet uit! Ben je al lid van bdsmzaken.nl? Zet eens een advertentie of maak je interesses kenbaar en wellicht komt er wat moois uit.

Mijn alter-ego is La Reina , daar kun jij eventueel mijn bijdragen ook volgen :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:08:37 #281
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_191361068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:51 schreef VKV het volgende:
Heb je in je "gewone" werk ook een leidinggevende functie trouwens?

En ben je als moeder streng?
Nee, momenteel niet.

Ik maak weleens de grap dat mijn subs beter luisteren dan mijn kinderen. Ik ben streng maar rechtvaardig tegen mijn kinderen.
Als mijn kind thuiskomt met een onvoldoende, dan is er wel even een probleempje ja.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:11:39 #282
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191361118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:06 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ah , een masochist dus! Qua tepelklemmen , veerklemmen zijn niet mijn favoriet, ze schieten zo snel los. Wat voor echte masochisten goed werkt zijn tafelgewichtjes, die zijn goed scherp en zwaar. Probeer dat eens!

Dromen zijn zeker de wereld nog niet uit! Ben je al lid van bdsmzaken.nl? Zet eens een advertentie of maak je interesses kenbaar en wellicht komt er wat moois uit.

Mijn alter-ego is La Reina , daar kun jij eventueel mijn bijdragen ook volgen :)
Bedankt zal eens een kijkje wagen, ik zie ook steeds vaker fetlife voorbij komen. Misschien daar ook eens kijken, het is dat ik het meestal in mijn directe omgeving probeerde.

Misschien vind ik daar wel iets wat mijn hart bekoord. ;)

Qua je tepelklemmen advies, bedankt! Ik zie nu ook dat tafelklemmen bestaan, misschien dat dat ook nog werkt, kun je aanschroeven als een bankschroef. Maar weet niet of dat teveel oppervlakte is, het moet een beetje scherp zijn qua pijn. Maar ik ga zeker eens kijken voor tafelgewichtjes, gewoon bij de action of zo te krijgen?

Bedankt in ieder geval ;) Zal ook eens wat gaan snuffelen. ;)
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:29:56 #283
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_191361367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:27 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Mocht je nieuwsgierig zijn naar je eigen eventuele voorkeuren......Dit is een erg leuke test:

Test jezelf!
Geinige test, hier mijn resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:33:25 #284
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191361426
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:29 schreef Richard_Batsbak het volgende:

[..]

Geinige test, hier mijn resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hem ook eens maken, hoe voelt dat een 85% pervert score?
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:36:14 #285
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_191361474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:33 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Zal hem ook eens maken, hoe voelt dat een 85% pervert score?
Heb eerlijk gezegd geen idee waar het vandaan komt, dus moest lachen toen Pervert bovenaan kwam te staan _O-
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:40:50 #286
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191361542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:33 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Bijna juist!
Findom is inderdaad een (twijfelachtig) dingetje....Het bestaat maar ik vind het een vage wereld. Wel al vaker aanbiedingen gehad maar meestal is het niet heel serieus :)

Bij betaalde bdsm , is het juist zo dat jij als Domina je volledig aanpast aan je sub, je werkt letterlijk een wensenlijstje af..
Best saai eigenlijk
Ja, dat is wat ik ook bedoelde te zeggen: bij betaalde BDSM vervult de D een fantasie en houdt de D vooral rekening met je wensen als sub - bij een D/s relatie is het meer écht de D die de dienst uitmaakt en komen haar wensen meer op de voorgrond - hoewel je als sub niet geheel machteloos bent uiteraard, maar je hebt je meer te schikken en moet accepteren dat je niet altijd alles krijgt waar je misschien over droomt/fantaseert. ;)

De dynamiek is anders. Ik ben zelf ooit begonnen met betaalde sessies maar uiteindelijk blijft het dan toch te oppervlakkig. Ik heb nu een dame gevonden waarmee ik een echte femdom relatie heb en dat past mij beter. Het is voor mij uiteindelijk belangrijker een dominante vrouw te kunnen plezieren en dienen dan dat mijn eigen kleinere fantasieën elke dag worden vervuld. Dat botst teveel met die ''betalen en bestellen'' mindset.

Het kan lastig zijn dat te vinden omdat er inderdaad meer onderdanige mannen zijn dan dominante vrouwen, maar met een goede, oprechte ad op Fetlife of BDSMzaken kom je een heel eind. Er zijn zat dominante vrouwen die gewoon geen zin hebben om een hele act op te voeren met lak en leer en boze blikken maar die wel dominant zijn en wel een partner zoeken die dat kan handelen.
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:41:04 #287
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191361543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:36 schreef Richard_Batsbak het volgende:

[..]

Heb eerlijk gezegd geen idee waar het vandaan komt, dus moest lachen toen Pervert bovenaan kwam te staan _O-
Heb hele andere dingen dan jou:

== Results from bdsmtest.org ==
quote:
100% Masochist
100% Degradee
100% Rope bunny
97% Submissive
94% Slave
77% Primal (Prey)
76% Pet
76% Experimentalist
49% Degrader
49% Exhibitionist
46% Rigger
45% Voyeur
44% Master/Mistress
44% Non-monogamist
43% Brat
42% Daddy/Mommy
39% Owner
39% Primal (Hunter)
37% Sadist
30% Switch
29% Dominant
22% Vanilla
13% Brat tamer
4% Ageplayer
1% Boy/Girl
Gelieve verwijderen
pi_191361597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:41 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Heb hele andere dingen dan jou:

== Results from bdsmtest.org ==
[..]

Zou jij bij elke naam een korte uitleg kunnen geven?
The fuck is bijvoorbeeld een ''pet'' of een ''rigger''? :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:53:18 #289
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191361672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:45 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Zou jij bij elke naam een korte uitleg kunnen geven?
The fuck is bijvoorbeeld een ''pet'' of een ''rigger''? :D
Wil daar wel een beloning voor. ;)

Nee grapje het was wel mega veel werk alles apart te kopiëren:

quote:
Degradees like to be degraded and humiliated by their play partner(s), either by being acted upon in a degrading way, or by being forced do things they consider degrading.
quote:
Degradees like to be degraded and humiliated by their play partner(s), either by being acted upon in a degrading way, or by being forced do things they consider degrading.
quote:
Rope bunny likes to be tied up and restrained, using rope and/or other attributes (chains, cuffs, spreader bars, etc.). Whether for sexual enhancement, for art or just for fun, they enjoy being totally at the mercy of their partner(s).
quote:
Submissives like to follow. Some like to give the control away to their partner(s), some like to have it forcibly taken from them. Some are submissive only in the bedroom, others are submissive throughout their daily life as well (usually with limitations). Unlike the bottom roles (receiving pain/bondage/degradation), being submissive is more about who decides what happens (and takes the responsibility that comes with it) than about the contents of what happens.
quote:
Slaves completely hand over the control and responsibilities over their life to their master/mistress. They go a step further than submissives in the sense that their power exchange is present 24/7 and in all aspects of their life (except for negotiated exceptions such as during their office jobs). Serving their master/mistress is their primary focus in life and they rarely have limits for them.
quote:
Primals are mainly focused on their natural instincts and they enjoy letting their inner animal out during sex. The key part for primals play is that the participants show their raw, emotional sexual feelings during play. All of the labels, roles, and protocols go out the window, and the prey (you) can become a snarling, growing, clawing animal hell-bent on getting away from its predator.
quote:
Is property of their owner in daily life. Sexuality is not necessarily involved. This role often features some form of animal role play (puppy, kitten, etc.), although that is not a strict necessity.
quote:
Experimentalists want to have tried it all. An open mind and an insatiable curiosity are their key features, and they will rarely form an opinion before they have gathered first hand experience. They often have plenty of fantasies and will actively pursue to try them out.
quote:
Degraders like to degrade and humiliate their play partner(s), either by acting upon them in a degrading way, or by or by forcing them to do things they consider degrading.
quote:
Exhibitionists enjoy showing their naked body or a sexual activity to other people. Definitions vary with respect to whether those being shown this, should be looking for such encounter or not.
quote:
Riggers like to tie up and restrain their partner(s), using rope and/or other attributes (chains, cuffs, spreader bars, etc.). Whether for sexual enhancement, for art or just for fun, they enjoy having their partners completely at their mercy.
quote:
Voyeurs enjoy watching the nakedness or sexual activity of other people. Definitions vary with respect to whether those being watched should be aware of this, or not.
quote:
Masters/Mistresses receive complete control over the life of their slave(s), and all responsibilities that come with it. They go a step further than dominants in the sense that their power exchange is present 24/7 and in all aspects of their life (except for negotiated exceptions such as during their office jobs). Their primary focus is to create a stable and safe environment for their slave(s), to allow optimal servitude.
quote:
Non-monogamists do not see sexuality as necessarily a 1 on 1 thing. Whether this means they will have several relationships or just see other people outside their relationship (or have even more exquisite constructions) depends entirely on the person and the situation, but they all have one thing in common: their sexuality is more than just between them and one fixed partner.
quote:
Brats are, in essence, naughty submissives. They find disobedience a form of playfulness rather than letting their dominant down, and require a compatible dominant who will not only teach them a lesson, but also accept that any number of lessons might still not necessarily change this behaviour
quote:
Daddies/Mommies take on a caretaker role in the relationship, being a guide as much a dominant. Daddies/Mommies dominate their little treasure submissives with an iron fist in a velvet glove: much cuddly and affectionate on the outside, while being as sturdy and hard on the inside as other dominants. Using subtle psychological mechanisms rather than brute power, they nurture their littles into obedience.
quote:
Owners own pets/properties and take responsibility over them, on a 24/7 basis. Sexuality is not necessarily involved; in some cases animal role play attributes are also provided (e.g. a cage for the pet)
quote:
Primals are mainly focused on their natural instincts and they enjoy letting their inner animal out during sex. The key part for primals play is that the participants show their raw, emotional sexual feelings during play. All of the labels, roles, and protocols go out the window, and the prey can become a snarling, growing, clawing animal hell-bent on getting away from its predator (you).
quote:
Sadists enjoy inflicting (certain types of) pain on their partner(s), usually in a sexual context.
quote:
Switches like to... well, switch. Always taking a dominant or top position is not for them, neither is always taking a submissive or bottom position. Some prefer to switch with the same partner or partners, others have a dominant play partner and a submissive play partner, but in either case they do not fit on one end point of the spectrum.
quote:
Dominants like to be in charge. Some like to have their partner obey them without questioning, others like some resistance while taking it their way. Some are dominant only in the bedroom, others are dominant throughout their daily life as well. Unlike the top roles (giving pain/bondage/degradation), being dominant is more about who decides what happens (and takes the responsibility that comes with it) than about the contents of what happens.
quote:
Vanilla people enjoy regular, standard sex and relationship models. Nothing wrong with that, as long as you're having fun!
quote:
Brat tamers are, in essence, dominants who enjoy handling bratty submissives. They find disobedience a form of playfulness from the side of the submissive, rather than a form of rudeness. They will take no offence to it, but will still teach the sub a well deserved lesson (because, of course, that is why the bratty sub shows such behavior in the first place).
quote:
Ageplayers like to play with age as part of their kink. They typically take on a much younger or older age than they actually are, or prefer playing with a partner that does so. Attributes and behavior changes (such as pacifiers, coloring books, speaking in more childlike language, etc.) are commonly paired with this, to enrich the context and make it more appropriate for the played age.
quote:
Littles (girls/boys) are submissive spirits that mix childlike innocence with naughty sexual curiosity. They long for a nurturing loving dominant who plays a guiding, almost parental role in their lives. While they require a softer approach to be dominated than most other submissives, their submission can go a lot deeper and sometimes rival those of slaves.
Gelieve verwijderen
pi_191361743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:53 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Wil daar wel een beloning voor. ;)

oO/

En bedankt ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:05:09 #291
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191361811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

oO/

En bedankt ;)
Ik bloosde een beetje en ging door mijn knieën, bedankt. :@ O-) ;)
Gelieve verwijderen
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:21:35 #292
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_191361988
@Declan-Harp @Femweh

Ik zie iets opbloeien.... ^)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191362120
Heb je een relatie? En zo ja, wat vind deze persoon hiervan?
Zou je een relatie kunnen krijgen met een ondergeschikte? Wat als deze verliefd wordt op je?
pi_191362144
Lijkt me ook raar na het hele gedoe. Wat zeg je dan tegen elkaar?
  Spellchecker woensdag 5 februari 2020 @ 16:11:04 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191362524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:36 schreef larry_flynt het volgende:
Lijkt me ook raar na het hele gedoe. Wat zeg je dan tegen elkaar?
Houdoe en bedankt?
pi_191362683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:21 schreef VraagWatJeWil het volgende:
@:Declan-Harp @:Femweh

Ik zie iets opbloeien.... ^)
Ik pas ;)

Bedankt voor je antwoorden trouwens, één van de interessantere V&A's afgelopen tijd!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_191362875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik herinner me jouw username :P Moet je nog steeds regelmatig om 20:00 naar bed op zaterdag? Voel je nog schaamte als jullie bezoek hebben en je vriendin stuurt je naar bed?
Ja, zaterdagavond moet ik om 20 uur naar bed. Ze wil die avond echt voor haarzelf en daar hoor ik dan niet bij, soms komt haar vriendin die avond. Ik ben er ondertussen aan gewend dat ik naar bed wordt gestuurd maar het is met die vriendin erbij wel wat heftiger en ik krijg soms best nog wel een rooie kop als ze komt en ik loop in pyjama.
pi_191362937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 07:56 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Wat leuk Marius. Heb je een D?
Ja, ik ben onderdanig. Bent u net zo streng als mijn vriendin? Regels zijn regels bij haar en als ik me niet houdt aan haar discipline dan zwaait er wat, niet zozeer klappen maar wel kinderstraffen. Heeft uw sub ook een bepaalde bedtijd?
pi_191363589
Het onderwerp leeft wel behoorlijk he? Het topic sluit al bijna.
  woensdag 5 februari 2020 @ 18:30:15 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191364258
Hoe zit zoiets juridisch. Heb je een vergunning nodig en ben je aansprakelijk als iemand letselschade heeft? En doe je dit zwart?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')