Mijn man en ik waren allebei blond als kind, maar dat werd langzaamaan steeds donkerder. Ik heb bruin haar nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Schattig heen dan die ondertandjes die dan in je kaak worden gedrukt en waarvan je dan de volgende ochtend ziet dat er een wondje zit
![]()
![]()
Ik heb geen idee of Koert nou blond is, of wat lichtrossig, of dat dat door berg komt![]()
Spannend hoor, wat het uiteindelijk wordt. Net als oogkleur.
Oh jaquote:
Hij had hele erge eczeem op zijn gezichtje nu is dat helemaal ontstoken en een soort van krentenbaard geworden. Hij kon gister zijn oogjes niet meer openenquote:
Ah kak zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij had hele erge eczeem op zijn gezichtje nu is dat helemaal ontstoken en een soort van krentenbaard geworden. Hij kon gister zijn oogjes niet meer openen
Ah wat sneuquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij had hele erge eczeem op zijn gezichtje nu is dat helemaal ontstoken en een soort van krentenbaard geworden. Hij kon gister zijn oogjes niet meer openen
Ook alquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah kak zeg!
Hier ook 2 mannen onder de eczeem. Van alles nu geprobeerd, maar werd steeds en steeds erger. Ook krentenbaard uitbraak op de opvang dus met een beschadigde huid was het meteen raak.
Antibiotica maakte het nog erger na 3 dagen, nu hydrocort creme en het felle rode wordt eindelijk wat minder nu.
Zuivel schrappen is het enige wat ik nog niet heb gedaan. Maar dat vind ik wel wat ver gaan voor nu. Want dan wordt het melk, ei en soya om mee te beginnen en ik eet tegenwoordig ook min of meer geen vlees, dus dan wordt mn dieet wel wat magertjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef -Mellow- het volgende:
Ahh wat zielig voor jullie baby's! Ik heb zelf zo veel eczeem gehad in mijn leven, en krentenbaard ook een keer. Het is zoooo rot! Ik ben er gelukkig overheen gegroeid en hou m'n hart vast dat mijn kindje niet ook zo'n lastige huid krijgt. Mijn lief heeft ook psioriasis op zijn hoofdhuid enzo....dus de genen zitten echt niet mee.
Hebben jullie al geprobeerd zuivel te schrappen?
Krentenbaard is gelukkig vrij makkelijk op te lossen. Maar mijn ervaring met hormoonzalf is dat wanneer je stopt die troep te smeren het net zo hard weer terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op bed leggen zodra je ziet dat ze moe is.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef Rebubbled het volgende:
Bertha, hier 10 maanden verder en sinds ze meer eet en minder drinkt (ca. Sinds 1 maand geleden) heb ik eindelijk geen spontane dijkbreukjes meer. Tenzij ik een uur later kolf dan normaal, dan kan ik wel een onverwacht TSR verwachten. Als Lily doorslaapt word ik nog wel wakker met een nat shirt en pijnlijke borsten in de ochtend.
Vandaag het ledikant een stand naar beneden gezet. Ze begint nu echt te klimmen en klauteren en gisteravond tijdens haar nachtelijke intermesso werd het echt gevaarlijk. Dit brengt echter wel met zich mee dat haar in slaap voeden/wiegen(vriend) en dan slapend wegleggen verledentijd is. Er is no way dat we haar zover naar beneden kunnen leggen zonder dat ze wakker wordt. Dus het moment van wakker wegleggen is aangebroken. Ik verwacht een hoop gehuil en gesputter, want zelf in slaap vallen is nog geen ding. Hebben jullie tips om de overgang te bevorderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |