abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191504429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:41 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Schattig he O+ en dan die ondertandjes die dan in je kaak worden gedrukt en waarvan je dan de volgende ochtend ziet dat er een wondje zit :') :D

Ik heb geen idee of Koert nou blond is, of wat lichtrossig, of dat dat door berg komt :P
Spannend hoor, wat het uiteindelijk wordt. Net als oogkleur.
Mijn man en ik waren allebei blond als kind, maar dat werd langzaamaan steeds donkerder. Ik heb bruin haar nu.
Ogen zijn bij Bas nog grijs. Kan ook nog alle kanten op denk ik.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:17:50 #177
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_191504538
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Marktplaats.
Oh ja :')
Bedenk me ook net dat we ook gewoon een traphek in de gang kunnen plaatsen, dat is wellicht veel makkelijker.
pi_191505592
Even zonder bijlees.
Spruit heeft antibiotica en maar liefst in 3 vormen en ook nog 3 zalven :'( alleen maar omdat de HA niet iets voor wilde schrijven. :(
pi_191507800
Lekker dan. :(

Wat heeft ie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_191507900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Lekker dan. :(

Wat heeft ie?
Hij had hele erge eczeem op zijn gezichtje nu is dat helemaal ontstoken en een soort van krentenbaard geworden. Hij kon gister zijn oogjes niet meer openen :'(
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:33:02 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_191508223
Ahh prulletje! :{
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_191508343
Ah nee Bella :o Beterschap voor spruit :*
pi_191508986
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Hij had hele erge eczeem op zijn gezichtje nu is dat helemaal ontstoken en een soort van krentenbaard geworden. Hij kon gister zijn oogjes niet meer openen :'(
Ah kak zeg!

Hier ook 2 mannen onder de eczeem. Van alles nu geprobeerd, maar werd steeds en steeds erger. Ook krentenbaard uitbraak op de opvang dus met een beschadigde huid was het meteen raak.

Antibiotica maakte het nog erger na 3 dagen, nu hydrocort creme en het felle rode wordt eindelijk wat minder nu.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:43:41 #184
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_191509526
Ahh wat zielig voor jullie baby's! Ik heb zelf zo veel eczeem gehad in mijn leven, en krentenbaard ook een keer. Het is zoooo rot! Ik ben er gelukkig overheen gegroeid en hou m'n hart vast dat mijn kindje niet ook zo'n lastige huid krijgt. Mijn lief heeft ook psioriasis op zijn hoofdhuid enzo....dus de genen zitten echt niet mee.

Hebben jullie al geprobeerd zuivel te schrappen?
Krentenbaard is gelukkig vrij makkelijk op te lossen. Maar mijn ervaring met hormoonzalf is dat wanneer je stopt die troep te smeren het net zo hard weer terugkomt :'(
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  FOK!Fotograaf vrijdag 14 februari 2020 @ 21:13:55 #185
148247 taxibabe
pi_191510210
Oh wat sneu Bella! Hopen dat het snel beter gaat!
Ik had als kind ook eczeem, gelukkig 'alleen' maar in mijn elleboogholtes en knieholtes. Thomas heeft nu ook een paar plekjes op zijn armen. Huisarts zei 'smeer er maar iets vettigs op.'

Thomas slaapt vannacht voor het eerst op zijn kamertje, de middagslaapjes doet hij daar al. Pff.. ik vind het nog niet zo leuk. Als ik het morgen nog niks vind dan gaat de ledikant maar naar onze kamer. Dan zien wel hoe ik in bed moet komen. Het wiegje lijkt nu echt te klein, hij ligt altijd in de hoera-houding en zijn elleboogjes raken bijna de randen van de wieg en boven zijn hoofd heeft hij ook niet veel ruimte meer.
pi_191510579
Zuivel drink en eet ik eigenlijk al vrij weinig. Taxi hier zeiden ze dat ook maar nu hebben ze dat toch terug genomen.
Heb nu deze waslijst; Zinkolie, Arachide olie, fucithalmic ooggel, fusudinezuur, cetomacrogol creme en flucloxacillin... Ik had vroeger ook extreme eczeem op mijn benen het kan ook zijn dat hij het heeft geërfd. Maar ze gaan ook testen op allergieën als hij 4 maand is.
  FOK!Fotograaf vrijdag 14 februari 2020 @ 21:40:32 #187
148247 taxibabe
pi_191510765
Maandag moeten we naar het CB, dus daar laat ik het ook even zien. Ik smeer iig kokosvet op de plekjes. Volgens de huisarts kon het geen allergie zijn op zijn leeftijd..
pi_191512253
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ah wat sneu ;( Beterschap!
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah kak zeg!

Hier ook 2 mannen onder de eczeem. Van alles nu geprobeerd, maar werd steeds en steeds erger. Ook krentenbaard uitbraak op de opvang dus met een beschadigde huid was het meteen raak.

Antibiotica maakte het nog erger na 3 dagen, nu hydrocort creme en het felle rode wordt eindelijk wat minder nu.
Ook al :o Ook beterschap!
pi_191513654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef -Mellow- het volgende:
Ahh wat zielig voor jullie baby's! Ik heb zelf zo veel eczeem gehad in mijn leven, en krentenbaard ook een keer. Het is zoooo rot! Ik ben er gelukkig overheen gegroeid en hou m'n hart vast dat mijn kindje niet ook zo'n lastige huid krijgt. Mijn lief heeft ook psioriasis op zijn hoofdhuid enzo....dus de genen zitten echt niet mee.

Hebben jullie al geprobeerd zuivel te schrappen?
Krentenbaard is gelukkig vrij makkelijk op te lossen. Maar mijn ervaring met hormoonzalf is dat wanneer je stopt die troep te smeren het net zo hard weer terugkomt :'(
Zuivel schrappen is het enige wat ik nog niet heb gedaan. Maar dat vind ik wel wat ver gaan voor nu. Want dan wordt het melk, ei en soya om mee te beginnen en ik eet tegenwoordig ook min of meer geen vlees, dus dan wordt mn dieet wel wat magertjes.
  FOK!Fotograaf zaterdag 15 februari 2020 @ 13:40:44 #190
148247 taxibabe
pi_191519858
Onze kabouterreus heeft supergoed geslapen op zijn eigen kamertje, hij werd om half 4 wakker voor een voeding, hij viel eigenlijk gelijk weer in slaap toen ik hem weer in zijn bedje had gelegd. En sliep eigenlijk om 8 uur nog.

Ikzelf heb er meer moeite mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:00:10 #191
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_191520081
Oh ik snap dat gevoel heel erg taxibabe! Ik wilde altijd heel graag twee kindjes, maar weet echt niet of dat nog gaat gebeuren (ik durf een bevalling eigenlijk niet meer aan en zie ook niet hoe ik het zou moeten doen met nóg een kind erbij. Diep respect voor mama's/ papa's met meer kindjes en alleenstaande ouders al helemaal). Ik begin me nu ook te realiseren dat alle verschillende fases van baby's nooit meer terugkomen en constant veranderen. Het idee dat dat straks allemaal voor altijd weg is :'(
Als je samen slapen nu niet aandurft, dan misschien wel als hij wat ouder is?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_191520446
Ik snap het gevoel denk ik wel. Alleen moet je wel uitkijken dat je je kind daarmee niet teveel benauwd. Denk ik.

Qua kleine babies weet ik heel erg zeker dat dit de laatste keer is allemaal. En ze groeien zo hard.

En ze zijn echt zo leuk. Het is zoveel leuker als ik in eerste instantie dacht toen we hoorden dat het 2 waren.
  FOK!Fotograaf zaterdag 15 februari 2020 @ 16:15:51 #193
148247 taxibabe
pi_191521401
@mellow, precies, die fases die geweest zijn en niet meer komen.. Wat betreft samen slapen, ik zou dat heel graag willen, maar dan moet hij dat ook willen. Ik ga hem niet dwingen.

@Ticootje, dat was inderdaad ook mijn dingetje vanmorgen, mijn verstand zegt dat het goed was dat hij op zijn eigen kamer sliep, maar mijn gevoel vond het niet leuk.
pi_191534312
Wij hebben heel slecht geslapen omdat hij de hele nacht lag te koeren, dus het zou misschien verstandig zijn om hem in z'n eigen bed te leggen. Maar ik zit met precies hetzelfde, ik wil dat nog helemaal niet!

Also, wanneer gaan mijn borsten eens ophouden met lekken? Of blijft dat zo lang ik borstvoeding geef?
pi_191534898
Wij slapen helemaal prima met zijn drieën op onze kamer, alleen wordt de baby nu echt bijna te groot voor zijn wieg. Ik denk dat ik op marktplaats moet gaan zoeken naar zo'n goedkoop ikea bedje oid. Het ledikant op zijn slaapkamer is loeizwaar en staat een verdieping lager, dus niet praktisch om dat te verplaatsen. Bovendien is het wel handig voor middagdutjes als die blijft staan.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_191535080
Bertha, hier 10 maanden verder en sinds ze meer eet en minder drinkt (ca. Sinds 1 maand geleden) heb ik eindelijk geen spontane dijkbreukjes meer. Tenzij ik een uur later kolf dan normaal, dan kan ik wel een onverwacht TSR verwachten. Als Lily doorslaapt word ik nog wel wakker met een nat shirt en pijnlijke borsten in de ochtend.

Vandaag het ledikant een stand naar beneden gezet. Ze begint nu echt te klimmen en klauteren en gisteravond tijdens haar nachtelijke intermesso werd het echt gevaarlijk. Dit brengt echter wel met zich mee dat haar in slaap voeden/wiegen(vriend) en dan slapend wegleggen verledentijd is. Er is no way dat we haar zover naar beneden kunnen leggen zonder dat ze wakker wordt. Dus het moment van wakker wegleggen is aangebroken. Ik verwacht een hoop gehuil en gesputter, want zelf in slaap vallen is nog geen ding. Hebben jullie tips om de overgang te bevorderen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 16 februari 2020 @ 14:35:44 #197
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_191537250
De zoete geur in de kruin van mijn baby is verdwenen :'(

Bertha, ik was geloof ik na een maand of drie al gestopt met lekken. Nu heel af en toe misschien een drupje als er wat langer tussen de voedingen zit, maar dat komt zelden voor.
pi_191537420
Dan hoop ik dat ik op jou lijk en niet op Rebubbled want ik word er knettergek van :')
pi_191537485
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef Rebubbled het volgende:
Bertha, hier 10 maanden verder en sinds ze meer eet en minder drinkt (ca. Sinds 1 maand geleden) heb ik eindelijk geen spontane dijkbreukjes meer. Tenzij ik een uur later kolf dan normaal, dan kan ik wel een onverwacht TSR verwachten. Als Lily doorslaapt word ik nog wel wakker met een nat shirt en pijnlijke borsten in de ochtend.

Vandaag het ledikant een stand naar beneden gezet. Ze begint nu echt te klimmen en klauteren en gisteravond tijdens haar nachtelijke intermesso werd het echt gevaarlijk. Dit brengt echter wel met zich mee dat haar in slaap voeden/wiegen(vriend) en dan slapend wegleggen verledentijd is. Er is no way dat we haar zover naar beneden kunnen leggen zonder dat ze wakker wordt. Dus het moment van wakker wegleggen is aangebroken. Ik verwacht een hoop gehuil en gesputter, want zelf in slaap vallen is nog geen ding. Hebben jullie tips om de overgang te bevorderen?
Op bed leggen zodra je ziet dat ze moe is.

En wat ik vaak doe als ik moeilijkheden verwacht is even boven blijven scharrelen. Dus ik ruim dan bv de was op of maak het bed op of ga de was boven vouwen. Dan kan ik steeds ff een aai geven, horen ze me en vallen ze vaak toch in slaap.

Maar wij hebben nooit in slaap gewiegd en slapend weggelegd. Dus wellicht wordt het wel even doorzetten voor iedereen.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:17:51 #200
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_191537878
Hier is het (nog) niet helemaal aan de orde, maar ik heb een moeilijke slaper en doe vaak net als Ticootje. Als ze heel erg blijft vechten tegen de slaap en borsten leegdrinken is niet genoeg, dan laat ik haar even in haar eentje "uitrazen", terwijl ik boven de was ophang/opvouw. Het duurt meestal niet lang voordat ze zich dan wel overgeeft en rustig wordt. Maar, zelf inslapen doet ze dan niet, het betekent in ons geval dat ik haar dan makkelijk en rustig in slaap kan voeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')