De koek is op!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, je valt in herhaling!
Jouw avond kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Filosoofert het volgende:
En ik mag GVD ook nog eens FIPO claimen..
[ afbeelding ]
Wat zit er in dat meisje haar oog?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Filosoofert het volgende:
En ik mag GVD ook nog eens FIPO claimen..
[ afbeelding ]
Haar vingerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er in dat meisje haar oog?
Pupillenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er in dat meisje haar oog?
Die diepvrieskip krijgt de avond van zijn leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik straks ook uitproberen bij die diepvrieskip.
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die diepvrieskip krijgt de avond van zijn leven.
Ofja, dood
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!
DRIEPINK? BEN JIJ DAT????quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.
Zou Siswet een cloaca kweken?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.
Siswetquote:
Okquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geslachtsdeel van een vogel.
Ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik straks ook uitproberen bij die diepvrieskip.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan
[ afbeelding ]
Hier was je voorvader bij een concert van KISS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |