SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je wegquote:
Ahw sorry liefje, maar de werkplicht riep!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je weg
mijn paarsgepunte machine krijgt even rust voorlopig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Paars gepunt ?
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL AUWWW ! OF THE PAAAAAIIIIIINNNN![]()
KOEKOEK
oh?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mijn paarsgepunte machine krijgt even rust voorlopig.
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.quote:
Oei, leg dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je weg
Ai, jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw sorry liefje, maar de werkplicht riep!
Kan je Tinder aanradenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.
meh wel even goed zo.quote:
Ex staat tot raar als steek je dick niet in crazyquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.
haha beter toch. die ene uit het buitenland?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ex staat tot raar als steek je dick niet in crazy![]()
Mijn ex heef tmij nu ook overal op geblokt. Leuke is wel dat het laatste was ze gezien heeft ik een nieuw huisje heb en zij dat niet meer meemaakt
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar lief van je hoor, dankjewel
Yes, die inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha beter toch. die ene uit het buitenland?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meer)
[..]
Yes, die inderdaad.
nu tijd voor jezelf of genoeg leuke dames in grunnen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meer)
[..]
Yes, die inderdaad.
Ga naar bed dan luilakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit schandalig veel te gapen.
Afgelopen paar weken bij een 3tal dames valt er wel eens een kusje en een flirt. Alleen het zijn vriendinnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nu tijd voor jezelf of genoeg leuke dames in grunnen?
*zet bedje klaar voor Haagsie*quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme Cin, je maakt me dood met een blije mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |