Ja, zoiets zal het we zijn. Het masseren van de achterban.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een trigger voor de mensen die hem wel geloven. 'Ha, wij zijn niet naïef, wij zien het goed'.
Daar bedoelt hij duidelijk de mensen mee die zijn Marokkanentweet geloven en verdedigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef OllieA het volgende:
Dat ene zinnetje in die tweet:
[..]
Wat denkt Baudet daar nou mee te bereiken? Ik ben zelf niet erg bereid om te luisteren naar mensen die mij kinderlijk naïef noemen.
Nee hoor, dat staat er niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Het staat in zijn eigen verklaring, want hij is heel duidelijk.
"De partijleider zit momenteel in Rome waar hij een nationaalconservatief congres bijwoont waar onder anderen de radicaal-rechtse Viktor Orbán en Matteo Salvini spreken."quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:55 schreef mazaru het volgende:
FVD-Kamerlid Theo Hiddema wil opheldering over de omstreden tweet over Marokkanen van zijn partijleider Thierry Baudet. "Ik heb helemaal geen zin in deze shit", zei Hiddema dinsdag. Hij wil precies weten wat er van de tweet van Baudet klopt. "Als de tweet de feitelijke lading niet dekt, dan is die misplaatst."
https://www.nu.nl/algemee(...)in-in-deze-shit.html
Prima tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:55 schreef mazaru het volgende:
FVD-Kamerlid Theo Hiddema wil opheldering over de omstreden tweet over Marokkanen van zijn partijleider Thierry Baudet. "Ik heb helemaal geen zin in deze shit", zei Hiddema dinsdag. Hij wil precies weten wat er van de tweet van Baudet klopt. "Als de tweet de feitelijke lading niet dekt, dan is die misplaatst."
https://www.nu.nl/algemee(...)in-in-deze-shit.html
Begrijpend (willen) lezen, lastig.quote:
Vervelend dat jij daar last van hebt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Begrijpend (willen) lezen, lastig.
Die hele Baudet is 1 grote, foute grapquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"De partijleider zit momenteel in Rome waar hij een nationaalconservatief congres bijwoont waar onder anderen de radicaal-rechtse Viktor Orbán en Matteo Salvini spreken."
En ik dacht nog zo dat dit een grap was.
Zou Frans Bauer dan eindelijk vanavond het 8 uur-journaal openen met "Jullie zitten allemaal in Bananasplit!" met een gierende Baudet op de achtergrond?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hele Baudet is 1 grote, foute grap
Was het maar een grap.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hele Baudet is 1 grote, foute grap
Oh, haha, adremquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vervelend dat jij daar last van hebt inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"De partijleider zit momenteel in Rome waar hij een nationaalconservatief congres bijwoont waar onder anderen de radicaal-rechtse Viktor Orbán en Matteo Salvini spreken."
En ik dacht nog zo dat dit een grap was.
Nee, er staat nergens dat hij op het moment van tweeten wist hoe de vork in de steel zat. Zeer vermoeiende discussie dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk! Lees zijn eigen verklaring
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou Frans Bauer dan eindelijk vanavond het 8 uur-journaal openen met "Jullie zitten allemaal in Bananasplit!" met een gierende Baudet op de achtergrond?
Ik ben er ook bang voor. Ongelooflijk dat zo'n arrogante, irritante, neerbuigende, racistische lul zoveel volgers heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was het maar een grap.
Ergens hoop ik nog steeds dat het een groot wetenschappelijk experiment is, zoals die leraar destijds heeft gedaan waar de film "The Wave" op gebaseerd is, en dat hij zich dagelijks ligt te verkneukelen over hoe idioot hij kan doen en toch nieuwe volgers krijgt, maar ik ben bang dat het echt is.
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Ongelooflijk dat zo'n arrogante, irritante, neerbuigende, racistische lul zoveel volgers heeft.
Ik blijf nee zeggen omdat je onzin praat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, haha, adrem![]()
Je leest niet goed, en je blijft 'nee' zeggen zonder met een behoorlijke echte reactie te komen waarin je aantoont gelijk te hebben in plaats van alleen maar te ontkennen. Het door jou gevraagde bewijs staat simpelweg in de OP. Lees dit eens aandachtig door. Succes
Natuurlijk wel. Zijn vriendinnen vertelden hem dat ze lastig gevallen werden door mensen die zich voorstelden als conducteur, hun legitimatie desgevraagd lieten zien en de kaartjes controleerden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, er staat nergens dat hij op het moment van tweeten wist hoe de vork in de steel zat. Zeer vermoeiende discussie dit.
Als hij op het moment van tweeten niet wist hoe de vork in de steel zat had hij niet moeten tweeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, er staat nergens dat hij op het moment van tweeten wist hoe de vork in de steel zat. Zeer vermoeiende discussie dit.
Thierry zit in het buitenland en hier breekt de pleuris los over zijn tweet en Thierry zou Hiddema hier niet over gecontact hebben. En dit is de reaktie van Hiddemaquote:Hiddema heeft Baudet nog niet gesproken over het voorval. Hiddema is in zekere zin blij dat de Landelijke Eenheid van de politie heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen. "Dat is heel interessant", aldus het Kamerlid.![]()
En wat gaan klaplopers als Baudet en Wilders daar dan precies aan doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef deedeetee het volgende:
Wat is er nu er zo grappig aan dat vrouwen Marokkaanse mannen niet meer durven te vertrouwen ? Sommige users zouden hun kop een uit t zand moeten trekken en een een blik werpen op de realiteit.
Waar is de opkomst van figuren als Baudet en Wilders aan te wijten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |