abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191362291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.
Marokkanen zijn 100% aan hun negatieve imago
quote:
Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
Baudet is wel verantwoordelijk voor wat hij zegt. Maar zeker niet voor hoe anderen het opvatten of daar zelf conclusies uit halen.
Hij moet weten dat er op iedere hoek een aantal sjw's staan om alles wat hij doet en zegt te linken aan vermeend racisme. Zo is de sfeer nu eenmaal. Niet concentreren op de oorzaak, maar op mensen die er wat van zeggen. En de sjw's zijn maar wat bang voor mensen zoals baudet, want ze worden zo onder tafel geluld met feitelijke onderbouwing door hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191362304
quote:
16s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol nu.nl heeft ondertussen al minimaal 7 (waarschijnlijk meer maar dit zag ik zo snel) artikelen geschreven over deze twee. :D
nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
1947-2016
pi_191362326
Als ambtenaar die nog wel eens de trein pakt, ik heb nog nooit een controle van de NS gezien met undercover medewerkers.

Waarom is dit überhaupt nodig, het is niet alsof je uit een trein kan springen als je de medewerkers in uniform ziet van de NS.

Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat dit NS medewerkers waren, NS is echter zo politiek correct dat ze graag "rechts bashen" en hier een mooi verhaaltje van maken.

Als iemand mij zou controleren in burgerkleding in een trein, vraag ik hem/haar eerst om een identificatie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_191362334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar dat mag best benoemd worden, dat mannen met kinderen laten werken nou eenmaal risicovoller is dan met vrouwen. En Marokkanen zijn nou eenmaal vaker schuldig aan geweldsdelicten, intimidatie van vrouwen en andere criminaliteit. Maar daar mag je blijkbaar niet boos om worden.
Goed voorbeeld. Alweer.

Maar pas op. Dit soort mensen staan om de hoek om het weg te wuiven:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:16 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Whataboutism. Alweer.
1947-2016
pi_191362364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
Als ambtenaar die nog wel eens de trein pakt, ik heb nog nooit een controle van de NS gezien met undercover medewerkers.

Waarom is dit überhaupt nodig, het is niet alsof je uit een trein kan springen als je de medewerkers in uniform ziet van de NS.

Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat dit NS medewerkers waren, NS is echter zo politiek correct dat ze graag "rechts bashen" en hier een mooi verhaaltje van maken.
Undercover controleurs zijn ook vaak van die 'reizigersonderzoekers' maar hebben zichtbaar een ID om hun nek en worden aangekondigd.
quote:
Als iemand mij zou controleren in burgerkleding in een trein, vraag ik hem/haar eerst om een identificatie.
Exact. Alles is ook raar aan dit verhaal.
1947-2016
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:58:42 #256
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191362372
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
Als ik dat vraag onder het artikel wordt mijn reactie ook niet eens doorgelaten wow. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191362426
quote:
_O- Jij weet helemaal niet wat links is.

Wil je van de gezondheidszorg af?
WIl je alle subsidies stopzetten?
WIl je een lage flattax?
Wil je zo min mogelijk regelgeving?
pi_191362489
quote:

[..]

Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".

Nu.nl is een propaganda machine van de linkse kerk.
pi_191362498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".

Nu.nl is een propaganda machine van de linkse kerk.
Kritische noten op het klimaat beleid? Fake news!!!
1947-2016
pi_191362508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Jij weet helemaal niet wat links is.

Wil je van de gezondheidszorg af?
WIl je alle subsidies stopzetten?
WIl je een lage flattax?
Wil je zo min mogelijk regelgeving?
Waar gaat dit over?
1947-2016
pi_191362518
quote:

Als je weet dat de conducteur bij jou in de coupé zit, kun je dus doorlopen naar een andere coupé. Of mogelijk overstappen naar een ander treinstel voor het instappen.

Tussen Den Bosch en Utrecht heb je daar wellicht niet zoveel aan, maar aangezien de sprinter tussen Weesp en Amsterdam om de paar minuten stopt op een station kun je dus anticiperen op waar de conducteur is en indien nodig bij het volgende station uitstappen, c.q. de controle ontlopen.

En los daarvan, waarom blijven zoveel hier focussen op het gegeven dat er een controle in burger uitgevoerd is en er wel/niet naar identificatie gevraagd moet worden. Dat is het totaal, maar dan ook to-taal bezijden het punt. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191362529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:10 schreef Red_85 het volgende:
Waar gaat dit over?
Teveel tekst voor je?
pi_191362547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kritische noten op het klimaat beleid? Fake news!!!
Ja, ook dat :'). Echt een walgelijk platform.
pi_191362591
quote:

Ik ben ook nog nooit door medewerkers zonder uniform gecontroleerd. En ik ben nog nooit door welke controleur dan ook onheus bejegend.
Volgens de lezing van Baudet zelf (Die er niet bij was) is er door zijn kennissen identificatie gevraagd en getoond. Daar waren de dames niet tevreden mee, volgens Baudet.
En nog steeds zijn er geen getuigen uit die trein die het verhaal van die dames onderschrijven.
  woensdag 5 februari 2020 @ 16:18:27 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191362616
quote:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 5 februari 2020 @ 16:27:02 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191362714
quote:
Doen ze al sinds 2004.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191362842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je kunt wel stoppen met deze verhaallijn, Baudet heeft al lang toegegeven dat hij te snel heeft geoordeeld. Nu de excuses nog.
pi_191363389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:38 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hij en GL eisen helemaal niks. Ze hebben een verkiezingsprogramma, doen wetsvoorstellen en doen mee aan debatten in de kamer(zij wel). Hoe graag je dat frame ook erop wilt plakken, dat is nog geen eisen.

Maar misschien is het leuk als je nog eenzelfde stuk typt over, ik noem maar iemand, Rob Jetten, dan hebben we dat ook weer gehad.
De enige politicus die aangifte wil doen tegen Baudet is iemand van GroenLinks.
En gisteren nog heeft GL een senator de partij uitgegooid alleen omdat ze wou samenwerken met de partij van Baudet.

De haat van GL op Baudet is stuitend en erger dan andere partijen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191363852
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De enige politicus die aangifte wil doen tegen Baudet is iemand van GroenLinks.
En gisteren nog heeft GL een senator de partij uitgegooid alleen omdat ze wou samenwerken met de partij van Baudet.

Goed verhaal, relevantie 0.

Ik reageerde op iemand die de "eisen" van Klaver en GL erger vond dan de tweet. Er wordt niks geëist.

Het hele aangifte van politicus a tegen politicus b is wel potsierlijk overigens. Nu deze van GL tegen Baudet, tijdje terug was het Baudet tegen Ollongren en tijdje daarvoor volgens mij nog Wilders tegen Spekman en Samsom. Allemaal flauwekul voor de bühne.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191363887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 17:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Goed verhaal, relevantie 0.

Ik reageerde op iemand die de "eisen" van Klaver en GL erger vond dan de tweet. Er wordt niks geëist.
Het geeft aan dat die partij van Klaver minstens net zo hypocriet is als Baudet.
En dat lid van GL dat aangifte wil doen vanwege een tweet van Baudet heeft alle met dit topic te maken.
pi_191364020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Goed voorbeeld. Alweer.

Maar pas op. Dit soort mensen staan om de hoek om het weg te wuiven:
[..]

Dat wuif ik helemaal niet weg (maar dat wist jij ook wel).
pi_191364116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

onzin.... dat is een verzinsel van jouw haat ?

Niet de hele GL, ook niet het partijbestuur, noch een afdelingsbestuur gaat aangifte doen.
Het is 1 persoon
quote:
,,Het is haatdragend. Dit raakt mij dan ook persoonlijk en accepteer dit niet. Mijn vader is gevlucht uit Marokko voor armoede en honger en heeft hier in Nederland keihard gewerkt. Het voelt voor mij alsof Baudet een mes in zijn rug steekt."
https://www.destadamersfo(...)-tegen-baudet-680979

Natuurlijk is het discriminerend en bedreigend getweet van Baudet. Logisch dat hij boos is en aangifte doet, Ik geef hem niet veel kans dat de rechter Baudet bestraft

[ Bericht 45% gewijzigd door Bluesdude op 05-02-2020 18:25:12 ]
  woensdag 5 februari 2020 @ 18:18:35 #273
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191364120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het geeft aan dat die partij van Klaver minstens net zo hypocriet is als Baudet.
En dat lid van GL dat aangifte wil doen vanwege een tweet van Baudet heeft alle met dit topic te maken.
Aangifte doen tegen je politieke tegenstander omdat je van mening bent dat die de vrijheid van meningsuiting heeft overschreden is altijd fout, dat lijkt me wel een goede democratische stelregel. Ik kan me er persoonlijk behoorlijk aan ergeren als linkse partijen om die reden aandringen op strafvervolging, zo ook de aangifte van DWARS tegen Wilders.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191364157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 18:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

onzin.... dat is een verzinsel van jouw haat ?
Ik ken geen andere partij die een eigen politicus de partij uitwerkt puur omdat hij/zij wil samenwerken met een andere partij. Jij wel?
pi_191364176
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 18:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Aangifte doen tegen je politieke tegenstander omdat je van mening bent dat die de vrijheid van meningsuiting heeft overschreden is altijd fout, dat lijkt me wel een goede democratische stelregel. Ik kan me er persoonlijk behoorlijk aan ergeren als linkse partijen om die reden aandringen op strafvervolging, zo ook de aangifte van DWARS tegen Wilders.
Ik deel die mening.

Het is ook nog eens behoorlijk contraproductief. Wilders plukt nu nog jaren na zijn verderfelijke uitspraak de politieke vruchten van de aangiftes tegen hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')