abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:42:19 #201
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191359325
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Haha, 1 iemand deugt wel dus moeten we alle ellende van de groep maar ondergaan.

Er zal vroeger ook vast wel ergens een redelijke nazi hebben rondgelopen die de Holocaust iets te ver vond gaan.
Ik ga een letterlijk antwoord geven op je retorische stelling :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Rabe
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:46:37 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_191359380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee.
Ik weet enkel dat hij verklaart heeft dat hij prima wist dat het om een controle ging.

Het was dan ook naderhand. Toen er al een agent bij was geweest om het te bevestigen. De dames wisten hoe het zat.
Ze zullen zich best ongemakkelijk hebben gevoeld in eerste instantie, maar wisten dat het werkelijk een controle was en hebben dat verhaal aan Baudet verteld.

Hij heeft ervoor gekozen de situatie verdomd anders voor te doen.
Waarom? Dat moet hij maar zeggen, alhoewel ik weinig hoop heb dat hij dat gaat doen.
Begin dan toch te denken dat het mss toch was om de zaak - dat het helaas normaal is geworden dat vrouwen voor een bepaalde bevolkingsgroep op hun hoede zijn - in de aandacht te brengen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_191359506
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Begin dan toch te denken dat het mss toch was om de zaak - dat het helaas normaal is geworden dat vrouwen voor een bepaalde bevolkingsgroep op hun hoede zijn - in de aandacht te brengen.
Dan had hij dat moeten doen. Maar dat deed hij niet.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:58:05 #204
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191359554
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe de reacties van FvD'ers hier op fok waren geweest als het 2 Marokkaanse vrouwen betrof die met hetzelfde verhaal, maar dan over 4 autochtone controleurs/spoorwegpolitie bij Kuzu waren aangekomen en de vork bleek toch iets anders in de steel te zitten. Ik gok dat vanaf de rechterflank zou zijn geroepen dat Marokkanen een gezagsprobleem hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191359605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe de reacties van FvD'ers hier op fok waren geweest als het 2 Marokkaanse vrouwen betrof die met hetzelfde verhaal, maar dan over 4 autochtone controleurs/spoorwegpolitie bij Kuzu waren aangekomen en de vork bleek toch iets anders in de steel te zitten. Ik gok dat vanaf de rechterflank zou zijn geroepen dat Marokkanen een gezagsprobleem hebben.
Uiteraard niet, dan was het de schuld van blanke Nederlanders. Als er gewoon geen blanken waren had Kuzu dat immers niet hoeven te tweeten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191359758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

NWS / Trein op Rotterdam CS stilgezet vanwege nikaabdraagster

Hier krijg je wel een idee.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze hadden haar met geweld moeten arresteren "Ik wil niet, ik doe niet..." Je hebt niets te willen, crimineel kutwijf met nog kapsones ook. Wat is Nederland toch soft.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Die moet inderdaad gewoon direct de trein uit, al is het met een burgerarrest. Gewoon de trein uitzetten en laten rijden. Als ze niet wil meewerken mag ze gewoon niet mee.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:41 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nadat politie erbij kwam en na lang zuigen zich gelegitimeerd heeft. Wat is er nu zo moeilijk om dit gelijk te doen als een conducteur tijdens de rit daarom vraagt. Leg mij dat eens uit.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:47 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het is de normaalste zaak om je te legitimeren als daarom gevraagd word. Zeker als je reist met een abbo op naam. Maar het is veel makkelijker om nu een conducteur de schuld te geven vanwege een vertraging. Maar de oorzaak ligt bij de dame die een boerka draagt.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 23:33 schreef rutger05 het volgende:
Prima actie van de conducteur, maar ik vind dat deze vervelende vrouw met haar wangedrag wel heel gemakkelijk weggekomen is. Zij had direct uit de trein gehaald moeten worden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:44:36 #207
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191360023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:19 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet hoe je tot deze conclusie komt. Ik denk dat het de schuld van de NS is. Als zij geen treinen zouden laten rijden had Baudet deze tweet niet hoeven plaatsen.
Je redenatie klopt niet want de Nederlandse NS is in geen enkel opzicht een maatschappelijk probleem, veel onaangepaste buitenlandse vreemdelingen met een Marokkaanse achtergrond wel.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191360034
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:44 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Je redenatie klopt niet want de Nederlandse NS is in geen enkel opzicht een maatschappelijk probleem, veel onaangepaste buitenlandse vreemdelingen met een Marokkaanse achtergrond wel.
Waarom klopt mijn redenatie niet? De causale keten klopt gewoon. Geen treinen > geen tweet.

100% schuld van het gegeven dat treinen rijden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:46:59 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191360047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:44 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dat lijkt mij sterk. Als dat zou was dan had Baudet namelijk geen incident hoeven te verzinnen maar gewoon een voorbeeld uit de werkelijkheid kunnen halen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:54:01 #210
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191360122
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:45 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom klopt mijn redenatie niet? De causale keten klopt gewoon. Geen treinen > geen tweet.

100% schuld van het gegeven dat treinen rijden.
Het klopt niet in de context van deze discussie. Je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat omdat de aarde niet plat is of omdat de zwaartekracht geen blauwe kleur heeft, er geen Marokkanenprobleem is. Dat zijn net zo irrelevante stellingen als jouw opmerking over de NS.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:55:43 #211
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191360137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij sterk. Als dat zou was dan had Baudet namelijk geen incident hoeven te verzinnen maar gewoon een voorbeeld uit de werkelijkheid kunnen halen.
Had hij ook kunnen doen maar hij koos voor een op dat moment voor hem reële gebeurtenis. Een gebeurtenis die het weldenkend deel der natie heel goed kon indenken.
pi_191360151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:54 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het klopt niet in de context van deze discussie. Je kan bijvoorbeeld ook zeggen dat omdat de aarde niet plat is of omdat de zwaartekracht geen blauwe kleur heeft, er geen Marokkanenprobleem is. Dat zijn net zo irrelevante stellingen als jouw opmerking over de NS.
Hmm. Dus je wil maar bepaalde dingen in de causale keten die leidde tot deze tweet meenemen. Maar het ligt wel 100% aan Marokkanen. Niet aan Thierry die daadwerkelijk de tweet verstuurd?
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:59:40 #213
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191360183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:56 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Hmm. Dus je wil maar bepaalde dingen in de causale keten die leidde tot deze tweet meenemen. Maar het ligt wel 100% aan Marokkanen. Niet aan Thierry die daadwerkelijk de tweet verstuurd?
Inderdaad, het is niet de schuld van Baudet omdat er in het verleden ontzettend veel wandaden zijn gepleegd onder de betreffende groep van zich in Nederland bevindende buitenlandse vreemdelingen. Het is zeer menselijk om dan te snel te reageren. Elk mens gaat gebukt onder de knoet van valse aannames.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:00:06 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191360192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:55 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Had hij ook kunnen doen maar hij koos voor een op dat moment voor hem reële gebeurtenis. Een gebeurtenis die het weldenkend deel der natie heel goed kon indenken.
Hij verdraaide een gebeurtenis omdat hij hem goed kan indenken? Dus als Baudet op een vrouw afloopt en hem de hand schudt en zij daar later over zegt dat Baudet haar bij de borsten pakte omdat zij, en veel vrouwen met haar, zich goed kunnen indenken om door een man aangerand te worden dan is dat oke?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_191360206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij verdraaide een gebeurtenis omdat hij hem goed kan indenken? Dus als Baudet op een vrouw afloopt en hem de hand schudt en zij daar later over zegt dat Baudet haar bij de borsten pakte omdat zij, en veel vrouwen met haar, zich goed kunnen indenken om door een man aangerand te worden dan is dat oke?
:')

Echt |:( :|W
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:02:46 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191360213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:')

Echt |:( :|W
Ja, fijn dat ik voor jou inzichtelijk heb kunnen maken hoe debiel de redeneertrant van NoPicNic is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_191360215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:59 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Inderdaad, het is niet de schuld van Baudet omdat er in het verleden ontzettend veel wandaden zijn gepleegd onder de betreffende groep van zich in Nederland bevindende buitenlandse vreemdelingen. Het is zeer menselijk om dan te snel te reageren. Elk mens gaat gebukt onder de knoet van valse aannames.
Nee. Dan is het toch de schuld van de NS. Want die laat al heel lang treinen rijden, dus is het een menselijke reactie om aan te nemen dat hier inderdaad een trein reed. Had die trein er echter niet gereden, had het incident zich niet voorgedaan.

100% de schuld van de NS
pi_191360345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dit slaat nogal nergens op.

Maar we gaan situaties als voorbeeld omdraaien. Leuk.

Wat als twee moslima's aan Kuzu (of aan gekozen volksvertegenwoordiger Arnoud -vernietig tegenstanders van de islam- v. Doorn) zon soortgelijk verhaal zouden vertellen? Hmmm?

Dan zou het niet bij zon dergelijke tweet blijven. Kamervragen, debat, Kuzu bij Jinek aan tafel om zijn zorgen uit te spreken, de hele reutemeteut. En dat terwijl we toch veel vaker zo'n verhaal horen, waarin een moslima aangeeft lastig gevallen te zijn door niet-moslims, en waarna later weer blijkt dat het echt compleet verzonnen is. Maar goed...
pi_191360358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:02 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nee. Dan is het toch de schuld van de NS. Want die laat al heel lang treinen rijden, dus is het een menselijke reactie om aan te nemen dat hier inderdaad een trein reed. Had die trein er echter niet gereden, had het incident zich niet voorgedaan.

100% de schuld van de NS
Slaat ook alweer nergens op.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:14:57 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191360369
quote:
4s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit slaat nogal nergens op.

Maar we gaan situaties als voorbeeld omdraaien. Leuk.

Wat als twee moslima's aan Kuzu (of aan gekozen volksvertegenwoordiger Arnoud -vernietig tegenstanders van de islam- v. Doorn) zon soortgelijk verhaal zouden vertellen? Hmmm?

Dan zou het niet bij zon dergelijke tweet blijven. Kamervragen, debat, Kuzu bij Jinek aan tafel om zijn zorgen uit te spreken, de hele reutemeteut. En dat terwijl we toch veel vaker zo'n verhaal horen, waarin een moslima aangeeft lastig gevallen te zijn door niet-moslims, en waarna later weer blijkt dat het echt compleet verzonnen is. Maar goed...
Ik zou zeggen: lees de posts van NoPicNic eens waar wij (DeGodVader en ik) op reageren, dan zul je snappen waarom we de dingen in het absurde trekken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')