Ik verwacht niet dat er een nieuw deel geopend zal worden binnen nu en 5 minuten.quote:
Tag jij mario? we willen graag updates per secondequote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er een nieuw deel geopend zal worden binnen nu en 5 minuten.
@mario390quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tag jij mario? we willen graag updates per seconde
FAALquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stats doen het nog niet!!!
Is dat bondage dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stats doen het nog niet!!!
Budaquote:
yupquote:
Ow hi! nog bedankt voor je zoon, Monitofquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:06 schreef Karzai het volgende:
Begon weer te regenen ben de hornbach ingevlucht
ze hebben wel werkkleding, dus het zou kunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Kijken of ze hier ook regenbroeken verkopen daar ben ik vanochtend uit gescheurd, zal wel niet
Eén neusgat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Beetje in shock, collega van Ethiopische afkomst die psychisch niet in orde en erg lelijk is, haren als een rotte ananas, heeft ook maar een neusgat, eendenkont en vrij grote borsten, liet een foto van zijn bloedmooie meisje zien.
GMTAquote:
En die foto heeft hij niet uit de Libelle gescheurd?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mee geboren, blijf daar naar staren ook.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die foto heeft hij niet uit de Libelle gescheurd?
Hij heeft d'r wijsgemaakt dat ie een rijke prins isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mee geboren, blijf daar naar staren ook.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, mezelf een eendekont en een neusgat minder laten aanmeten dus
Heeeyyyýquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:15 schreef VKV het volgende:
Ik woei nog net niet omver net bij Den Haag centraal
Nopes, de Libelle trouwens ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die foto heeft hij niet uit de Libelle gescheurd?
En cup C mannenborsten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, mezelf een eendekont en een neusgat minder laten aanmeten dus
Niks mis met meisjes die breitips uitwisselenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, de Libelle trouwens ook![]()
Dikke auto en gladde babbel
Die twee laatste heb ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, de Libelle trouwens ook![]()
Dikke auto en gladde babbel
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die twee laatste heb ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |