abonnement Unibet Coolblue
pi_191436597
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Gegarandeerd duur niet slapen ;-)
Juist wel goed slapen ^O^
pi_191437398
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2020 06:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Juist wel goed slapen ^O^
Deze user weet.

En inderdaad retesnel uitverkocht. Had het niet zó verwacht maar wel binnen een paar weken. Die posts met percentages werken ook als een rode lap op een stier. Lowlands leeft weer enorm na het dipje juist omdat er gewoon gegarandeerd sfeer is het hele weekend en de line up daarvoor ondergeschikt daaraan kan zijn voor een heel groot deel van de bezoekers. Ik hoor daar vaak genoeg commentaar op hier en elders maar ik heb daar totaal geen last van eerlijk gezegd. Het kan mij echt vrij weinig schelen dat er velen niet voor de muziek komen maar alleen om naar de tering te gaan, ik vind het wel wat hebben ofzo :')

Ik vind de prijzen prima ook. Ga maar eens elders naar een festival en weeg dan de prijzen en voorzieningen maar eens tegen Lowlands af.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191437539
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:38 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik las dat Fanmarktplaats 15% :') commissie gaat vragen, enkel voor rekening van de koper van het kaartje. De verkoper hoeft helemaal niks af te dragen, waardoor elke (semi-)handelaar voor 120% z'n kaartjes kan verkopen. Met deze regel hopen ze zoveel mogelijk verkopers die nu nog op Ticketswap zitten te verleiden om over te stappen naar Fanmarktplaats. Hierdoor blijft het helaas wel erg aantrekkelijk voor de woekeraars |:( Met de verkoop van 5 overbodige Lowlandskaartjes heeft iemand dan al een volledig ticket terugverdiend.
Ik vind het zelf enorm triest, maar het zal Lowlands/Mojo/Ticketmaster worst wezen wie er betaald. Als het geld maar blijft binnenstromen... de organisators spinnen financieel gezien nog het meeste garen bij een massale doorverkoop.
[..]

Dit. Het draait LL/Mojo enkel om de centen. Met de lancering Fanmarktplaats hopen ze een deel van de koek te pakken die nu voor het grootste deel voor Ticketswap is. Hoe meer reselling, hoe meer servicekosten van 15% ze kunnen opstrijken...
Ik zie het probleem niet zo, het systeem wat ze op moeten zetten kost ook gewoon geld. Daarnaast praten we idd over een "bedrijf", natuurlijk willen die centen verdienen, maar wat is daar mis mee? Het is een stuk beter dan Ticketswap waar je nog steeds geen garantie hebt dat je binnenkomt.

Een hele verbetering zou ik zeggen.
pi_191437649
Waar het concept van Ticketswap in principe heel goed is, blijft het me verbazen dat ze doodleuk vermelden dat je gekochte ticket 100% veilig is (is niet zo) en dat ze daarnaast een 'eerlijke' prijs hanteren. + 20% op de aankoopprijs is voor een Lowlands kaartje gewoon bijna 50 euro extra, dat zijn prijzen die een illegale handelaar ook vraagt op een website
pi_191437732
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo, het systeem wat ze op moeten zetten kost ook gewoon geld. Daarnaast praten we idd over een "bedrijf", natuurlijk willen die centen verdienen, maar wat is daar mis mee? Het is een stuk beter dan Ticketswap waar je nog steeds geen garantie hebt dat je binnenkomt.

Een hele verbetering zou ik zeggen.
Precies dit. Eindelijk dat je ook gewoon nieuwe barcode krijgt voor Ticketmaster-events. En je kunt ze niet echt kwalijk nemen dat dat geld kost toch.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191437747
Hopelijk betekent de aankondiging van Chef Special naar Pinkpop dat ze wegblijven op LL en gaat die Alpha-spot naar iets anders :)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Redactie Sport maandag 10 februari 2020 @ 09:36:45 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191437814
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is het echt zo vreemd dat mensen die niet zo kritisch zijn qua muziek voor een gegarandeerd gezellig weekend met hun vrienden nu al kaarten kopen? Ik val daar zeker onder. Zo veel van dat soort weekenden zijn er niet als je 30+ bent. En ik weet ook zeker dat ik allemaal optredens ga horen/zien die ik supervet en -bijzonder ga vinden, ondanks dat het volgens de echte kenner misschien niet zo bijzonder is.

Snap ook dat het risico bestaat dat mensen als ik de sfeer verpesten. Hoop dat dat niet te veel het geval is :)
Als het de afgelopen 3 jaren nu in een week uitverkocht had ik me niet verbaasd nee.

Maar ik had niet het idee dat de Lowlandshype zodanig aanwezig was dat het even zou uitverkopen met deze prijsstijging en lineup.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191437818
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2020 06:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Juist wel goed slapen ^O^
Ja? Ik heb vorig jaar daar voor het eerst gestaan en nog nooit zo weinig nachrust gehad op LL
Velen hebben daar een soundsystem staan en dat gaat de hele nacht door....dan slaap je op de gewone camping beter ;-)
pi_191437840
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als het de afgelopen 3 jaren nu in een week uitverkocht had ik me niet verbaasd nee.

Maar ik had niet het idee dat de Lowlandshype zodanig aanwezig was dat het even zou uitverkopen met deze prijsstijging en lineup.
Zelfs de organisatie zelf niet. En niemand hier denk ik?

Maar goed, zo overdreven slecht is de line-up ook weer niet.
  Redactie Sport maandag 10 februari 2020 @ 09:40:04 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191437851
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zelfs de organisatie zelf niet. En niemand hier denk ik?

Maar goed, zo overdreven slecht is de line-up ook weer niet.
Ik zeg niet dat de lineup slecht is, overwoog zelf ook om misschien te gaan. Maar ja, ik ging niet meteen in de aanslag om een kaartje te kopen, dus nu heb ik niks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191437875
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zelfs de organisatie zelf niet. En niemand hier denk ik?

Maar goed, zo overdreven slecht is de line-up ook weer niet.
Voor een groot deel van het partypubliek, zoals ca. de helft van mijn groep, is het juist een top line up. Die kijken het meest uit naar Opposites, Chemical Brothers, Liam en Pendulum. Dat ze dat eventueel al een keer gezien hebben maakt ze echt precies niks uit.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191437880
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de lineup slecht is, overwoog zelf ook om misschien te gaan. Maar ja, ik ging niet meteen in de aanslag om een kaartje te kopen, dus nu heb ik niks.
Ik was dit jaar ook laks... iets over 11 dacht ik plots.. Kut vandaag is die vvk van Lowlands. Toen nog even in de wachtrij gestaan (zonder enkele zenuwen).

Maar volgend jaar toch maar om 10.00 uur klaar zitten met meerdere devices denk ik :{
pi_191437891
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik was dit jaar ook laks... iets over 11 dacht ik plots.. Kut vandaag is die vvk van Lowlands. Toen nog even in de wachtrij gestaan (zonder enkele zenuwen).

Maar volgend jaar toch maar om 10.00 uur klaar zitten met meerdere devices denk ik :{
Wij zaten sowieso met meerdere devices klaar omdat we graag groepstickets wilde kopen. Die gaan steevast hard. Dat ging vrij smooth maar ik vrees ook nu al voor volgend jaar.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191437893
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:42 schreef Niveath het volgende:

[..]

Voor een groot deel van het partypubliek, zoals ca. de helft van mijn groep, is het juist een top line up. Die kijken het meest uit naar Opposites, Chemical Brothers, Liam en Pendulum. Dat ze dat eventueel al een keer gezien hebben maakt ze echt precies niks uit.
Ik kijk ook erg uit naar Pendulum :P. Nog nooit live mogen zien.

En er is niet altijd wat mis met "partypubliek".
  maandag 10 februari 2020 @ 10:03:10 #265
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_191438083
Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat Underworld als headliner zal worden aangekondigd: gezien hun huidige programma, eerdere optredens op LL en de huidige opleving kan dat bijna niet anders. Dat zal ook het moment worden waarop ik toch spijt zal hebben van mijn niet-aanwezigheid van dit jaar. :{ ;(
  Redactie Sport maandag 10 februari 2020 @ 10:13:14 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191438173
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:03 schreef beantherio het volgende:
Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat Underworld als headliner zal worden aangekondigd: gezien hun huidige programma, eerdere optredens op LL en de huidige opleving kan dat bijna niet anders. Dat zal ook het moment worden waarop ik toch spijt zal hebben van mijn niet-aanwezigheid van dit jaar. :{ ;(
Same, Underworld en Foals staan vrij hoog op mijn nog-te-zien lijstje. Eefje ook, maar daar zoek ik wel een zaalshow van uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191438182
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:03 schreef beantherio het volgende:
Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat Underworld als headliner zal worden aangekondigd: gezien hun huidige programma, eerdere optredens op LL en de huidige opleving kan dat bijna niet anders. Dat zal ook het moment worden waarop ik toch spijt zal hebben van mijn niet-aanwezigheid van dit jaar. :{ ;(
Dan zou je wel erg veel dance aan de bovenkant affiche hebben, maar het kan zeker.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191438294
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:14 schreef Niveath het volgende:

[..]

Dan zou je wel erg veel dance aan de bovenkant affiche hebben, maar het kan zeker.
Zou ook teveel op de 2015 editie lijken dan kwa headliners.
  maandag 10 februari 2020 @ 10:38:08 #269
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_191438413
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:37 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Ja? Ik heb vorig jaar daar voor het eerst gestaan en nog nooit zo weinig nachrust gehad op LL
Velen hebben daar een soundsystem staan en dat gaat de hele nacht door....dan slaap je op de gewone camping beter ;-)
Ik slaap er ook altijd goed en herken me niet in jouw soundsystem ervaringen. Op de gewone campings juist weer wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_191438438
Soulwax op de zondag overigens.
pi_191438475
Kan me wel een soundsystem in de nabijheid herinneren in de caravan afgelopen jaar. Maar dat was gewoon netzoiets als de eeuwige basdreun die je in een tentje van het terrein hoort komen. Dan ligt een caravan nog steeds lekkerder.
What Would Goku Do
pi_191438802
Er zijn langzaam wat geruchtjes voor Rage Against The Machine dei in augustus zou gaan touren (Reading/Leeds, Sziget). Ik geloof er niet in.
pi_191439221
Na alle lovende reacties heb ik ook wel een beetje meer zin om Liam Gallagher weer te zien.
  maandag 10 februari 2020 @ 12:18:39 #274
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_191439607
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Same, Underworld en Foals staan vrij hoog op mijn nog-te-zien lijstje. Eefje ook, maar daar zoek ik wel een zaalshow van uit.
Beiden op DTRH vorig jaar.
  maandag 10 februari 2020 @ 13:42:41 #275
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191440530
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 20:30 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Uiteraard. Hoe zijn die servicekosten van ¤10 per kaartje anders te verklaren. Voor 10 kaartjes betaal je dus ¤100 servicekosten, terwijl er in feite exact hetzelfde gebeurt qua 'service' als wanneer je 1 kaartje koopt.
Hele systeem kaartverkoop is uitbesteed aan ticketmaster, daar gaan de servicekosten naar toe. Ik zit zelf in organisatie van een evenement die verkoop doet via een ticketmaster dochter, daar draag je ook per kaartje een bedrag af.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')