abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191341519
Cabaretier Martijn Koning annuleert een aantal voorstellingen van zijn nieuwe show omdat hij meer tijd nodig heeft om het af te maken. ,,Het valt hem zwaarder dan hij had ingeschat om meteen een doorstart te moeten maken met Koning van de Toekomst na zijn Oudejaarsconference’’, laat zijn impresariaat weten.

Onder meer de voorstelling van morgenavond in Raalte is gecanceld, twee andere voorstellingen ook. Mensen die kaartjes hebben gekocht, hebben per mail bericht gekregen dat Koning meer tijd nodig heeft om zijn nieuwe show af te maken. ,,Martijn denkt niet lichtzinnig over deze beslissing en hoopt op begrip van zijn publiek”, staat in de mail. Hij gaat de voorstelling op een later moment inhalen. ,,Om te laten zien dat deze adempauze het waard was.”

,,Toen Martijn de kans kreeg aangeboden om voor RTL4 de Oudejaarsconference te verzorgen, heeft hij deze kans met beide handen aangegrepen. Martijn heeft met ongelooflijk veel trots dit jaar de Oudejaarsconference gemaakt en gespeeld. Het valt hem echter zwaarder dan hij had ingeschat om meteen een doorstart te moeten maken met de nieuwe show Koning van de Toekomst”, schrijft zijn agentschap, Bunker Theaterzaken.

De cabaretier had afgelopen zomer al een en ander in gang gezet voor zijn show. ,,Er ligt ook al veel materiaal, hij heeft zin om te spelen. Hij heeft alleen aangegeven iets meer tijd nodig te hebben om er ook al daadwerkelijk mee het theater in te gaan. En zo nu en dan iets uitproberen in echt kleine theaters, nog niet voor een volle grotere zaal. Geen afstel, wel uitstel.”

Konings Ouderjaarsconference was geen doorslaand succes. Hij kreeg veel kritiek op social media, en het lukte zelfs grote fans niet om zijn grappen leuk te vinden.

De fase tussen try-outs en grote zalen ‘was gewoon te kort’, zegt Helga Voets van Bunker. ,,De drie voorstellingen voor deze week zijn afgelast. Wat er daarna gebeurt, weten we nog niet, dat gaan we bekijken.’’ Ze maakt dit soort afzeggingen zelden mee, zegt ze tegen De Stentor.

Wanneer de voorstellingen worden ingehaald, is nog onduidelijk.

https://www.ad.nl/show/ma(...)auze-nodig~a161b45c/

Hoe was het ook al weer, zijn grappen waren wel goed maar het lag aan andere dingen
:')

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_191341585
De OJC was echt om te janken idd.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191341625
Was dat die cabaretier waarvan je je afvraagt hoe hij er zelf bij komt dat ie denkt dat ie grappig is? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191341643
Wie?
pi_191341644
Martijn Koning :r
pi_191341691
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
Was dat die cabaretier waarvan je je afvraagt hoe hij er zelf bij komt dat ie denkt dat ie grappig is? :@
Hij is inderdaad niet grappig maar kennelijk denkt niet iedereen er zo over want die show zal hij wel niet alleen maken voor familie en vrienden. De wereld is een wonderlijk iets.
pi_191341703
Hij kan beter gaan solliciteren als orderpicker, wat een afgang was die OJC. Dat er überhaupt nog kaarten verkocht worden voor zijn shows.
pi_191341743
Die adempauze zal misschien ook met die afgang te maken hebben. Hij ligt nog onder de dekens te huilen en zijn faalangst heeft immense proporties aangenomen. Zelfs een persoonlijke boodschap voor de buitenwereld kan hij niet meer schrijven.
pi_191342024
Een maand geleden nog .......

Cabaretier Martijn Koning ligt niet wakker van de kritiek die hij kreeg op zijn oudejaarsconference die dinsdag te zien was op RTL 4. Dat vertelde hij vrijdag in de eerste uitzending van Jinek op diezelfde zender.

Koning trok met zijn oudejaarsconference 537.000 kijkers, terwijl Claudia de Breij het bij de NPO met 1.780.000 kijkers aanmerkelijk beter deed.

De cabaretier kreeg van critici en op sociale media echter ook aardig wat kritiek te verduren. Sommige grappen vielen niet en de interactie met het publiek in de zaal kwam niet lekker op gang. "Ik was heel blij dat ik voor de oudejaarsconference werd gevraagd en wil het altijd anders doen. Soms gaat dat goed en soms niet", reageerde hij in gesprek met RTL Boulevard.

Toch zou Koning het zo weer doen, vertelde hij tussen allerlei kwinkslagen door in Jinek. "Het is zo'n geweldige ervaring geweest. Ik heb nog nooit zo veel kijkers gehad bij een show. Voor mij is dit een legendarische overwinning, Ik ben ook trots op deze show."

"Kijk, ik ben een stand-upper die nu merkt dat wanneer alles groter wordt je niet alleen artiest moet zijn, maar meer in je mars moet hebben. Je moet ook alles eromheen kunnen handelen en sturen. Het is meer dan alleen grappen schrijven."

https://www.nu.nl/cultuur(...)sconference-weg.html

Ben je dan een randdebiel of niet :')

Martijn als je dit leest je bent om te :r :r
pi_191342033
Misschien tijd om helemaal te stoppen . Als je geen humor hebt moet je daar ook geen podium voor krijgen.
Zonder wrijving geen glans
pi_191342217
haha ik heb een slecht gebit en daarom moet iedereen me leuk vinden hahaha hahaha
U MAD?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:54:07 #12
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_191342427
Grappig zijn als beroep. Debiel eigenlijk. Alsof je een soort nar bent.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:10:38 #13
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191342733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
Grappig zijn als beroep. Debiel eigenlijk. Alsof je een soort nar bent.
Lachen is leuk, is toch mooi als je het vermogen hebt mensen dat te geven?

Even los van die extreme behoefte aan validatie die een hoop hebben he. Verschrikkelijk moet dat zijn voor deze gast, als je ook nog zo faalt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_191343212
Heb zijn vorige show live gezien, was absoluut niet slecht. Het is niet van het niveau als Jochem Meijer of Ronald Goedemondt, maar echt niet slecht.

Zijn Oudejaars was wel slecht, ben bij een tryout geweest en had het toen met mijn mede bezoeker er al over dat het geen Oudejaars was. De uiteindelijke show bleek grotendeels gelijk aan de tryout, en was inderdaad geen Oudejaars.

Maar om Martijn af te schilderen als totaal niet leuk, daar ben ik het niet mee eens. Deze show die nu uitgesteld is heb ik al kaarten voor later dit jaar, dus hoop dat hij dan wel op stoom is :)

Als je echt een slechte cabaretier wil zien, dan raad ik je aan om Henry van Loon te bezoeken.
pi_191343284
De nieuwe ikweethetookniet is uit

@De_Kraam
@Zipportal
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:50:28 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191343323
Wie?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:13:57 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191344488
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:50 schreef Nikonlover het volgende:
Wie?
Ikke :@
pi_191344803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:

@:De_Kraam
@:Zipportal
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:54:32 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191347086
Prima om erbij te hebben aan talkshow-tafels. Een oudejaarsconference bleek echter een brug te ver.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:57:22 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:54 schreef Eightyone het volgende:
Prima om erbij te hebben aan talkshow-tafels. Een oudejaarsconference bleek echter een brug te ver.
Gelukkig is hij daar zelf ook al achter :') _O- _O- _O-
pi_191349958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:

@:De_Kraam
@:Zipportal
Terecht.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 19:53:46 #22
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_191350016

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 19:57:46 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191350081
De Zwollenaar heeft volgens zijn impresariaat Bunker theaterzaken te veel tijd en energie gestoken _O- _O- in zijn (hevig bekritiseerde) oudejaarsconference voor RTL4. ,,Daardoor is zijn nieuwe show nog niet klaar voor de grotere theaterzalen.’’ :|W

Koning was afgelopen zondag overigens één van de artiesten tijdens de 21ste editie van de Sassendonkse Heerenzitting, een carnavaleske bijeenkomst in Zwolle met vierhonderd mannen in smoking. Mensen die erbij waren, verklaren dat de Zwolse cabaretier een beschamend optreden gaf.

Hans Paul Visscher, voorzitter van de Sassendonkse Heerenzitting: ,,We hebben Martijn Koning in het verleden vaker geboekt, altijd tot tevredenheid. Driekwart jaar geleden boekten we hem al, in de veronderstelling dat hij zijn oude niveau zou halen. Al fronste ik wel even met de wenkbrauwen toen we zijn oudejaarsconference zagen. Helaas haalde hij zondag niet het niveau wat we van hem kennen.’’ :')

quote:
Volgens Visscher leek de cabaretier onvoorbereid. ,,Hij las wat moppen van een briefje voor. Nou, dat had ik zelf ook gekund. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het was gewoon niet goed, er werd ook niet gelachen. Maar goed, kan een keer gebeuren.’’
:|W

,,Ik moet Martijn overigens nageven dat hij twintig minuten op het podium is blijven staan zoals was afgesproken, ondanks de pijnlijke stilte in de zaal.

https://www.destentor.nl/(...)conference~af993da5/

Wat een mongool :( direct stoppen en opsluiten in inrichting :7
pi_191350270
quote:
Vd Valk geweest?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:09:29 #25
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_191350280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Vd Valk geweest?
Ja, vanmiddag koffie met appeltaart vd Valk Hoogkerk :)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')