abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:52:35 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191341552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:50 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Zo weer lekker jong.. Duidelijk dat dit virus ook jongere mensen te grazen neemt.
Was ook niet gezegd dat dat niet zo was.
Maar de "jongere" mensen hadden vaak al iets aan de luchtwegen, of een andere ziekte.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:53:21 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191341562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Uh, ja. Dat klopt? Wat wil je nou precies zeggen?

Kan je wel weer kinderachtig gaan doen, maar ik heb nooit gezegd dat ik die cijfers vertrouw, ik heb niet gezegd dat het niet makkelijk aan te passen is, ik zeg alleen dat jouw conclusie dat het photoshop is compleet achterlijk is.
Als je ze niet vertrouwt, moet je ze niet plaatsen.
Dat is onnodig paniek zaaien.
L'Amour menaçant:
pi_191341565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als je ze niet vertrouwd, moet je ze niet plaatsen.
Dat is onnodig paniek zaaien.
Ik plaats ze toch ook niet? :')
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:54:07 #154
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_191341569
Dat ziekenhuisproject voor 1000 bedden is gewoon politieke hypocriete goodwill. We zijn er mee bezig. Maar zelfs met de officiële cijfers van het WOH is het een fucking joke.
pi_191341576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Was ook niet gezegd dat dat niet zo was.
Maar de "jongere" mensen hadden vaak al iets aan de luchtwegen, of een andere ziekte.
Ja of hij had de normale griep net als die in de Filipijnen en toen kwam deze virus erboven op. That's pretty fucked though.

Mortal rate van 1% dat zeker nog oploopt en 2 mensen nu van rond de 40 jaar die eraan zijn gestorven. Niet eens 60+..

Dit zijn wel betrouwbare cijfers.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:54:58 #156
89730 Drugshond
pi_191341583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Drugshond het volgende:
Dat ziekenhuisproject voor 1000 bedden is gewoon politieke hypocriete goodwill. We zijn er mee bezig. Maar zelfs met de officiële cijfers van het WOH is het een fucking joke.
Kunnen jullie ook 20 bouwen in 10 dagen tijd. Gaan wij wat mensen opleiden.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:55:39 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191341588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ja of hij had de normale griep net als die in de Filipijnen en toen kwam deze virus erboven op. That's pretty fucked though.
Super ruk. Absoloot.
Dus ik pak nog een mandarijntje :P

Want Carnaval komt eraan!
En DAN ben ik wel heul vatbaar voor een Corona, en een Bavaria.
L'Amour menaçant:
pi_191341601
quote:
De besmette Belg ligt in het Universitair Medisch Centrum Sint-Pieter in Brussel. Hij mag voorlopig nog geen interviews geven, grapte De Block. De acht onbesmette Belgen zullen de komende dagen nog enkele malen getest worden, voor de zekerheid. Er zijn voldoende maatregelen genomen om te zorgen dat de besmette Belg zijn acht landgenoten niet heeft besmet. Dit achttal zit sinds dinsdag met elkaar in quarantaine.

Volgens de minister is het virus volledig onder controle. Paniek over de ziekte is momenteel veel gevaarlijker dan eventuele besmettingen, aldus De Block.
Dat is een hele geruststelling
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:56:59 #159
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191341607
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kunnen jullie ook 20 bouwen in 10 dagen tijd. Gaan wij wat mensen opleiden.
Antwoorden op je eigen posts, is dat schizofrenie?
are we infinite or am I alone
pi_191341649
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet naar aanleiding van die tweet.

Dat zeg ik al meer dan een week dat je geen 50 miljoen mensen in lockdown zet voor (destijds) 2400 besmet en 42 dood.

Ik zeg ook nergens dat we allemaal dood gaan en dat het einde der tijden aangebroken is.

Het enige wat ik zeg is dat ik denk dat China absoluut niet de waarheid verteld en dat ik het compleet achterlijk vind dat men het in Nederland "common sense" vond om de teruggekeerden op te vangen zonder enige vorm van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Als dat mij kwalificeert in jouw ogen als paniekzaaier; be my guest, maar volgens mij ben ik helemaal geen paniek aan het zaaien. Ik geef enkel aan dat, en waarom, het achterlijk beleid is van Nederland en dat ik China niet op hun blauwe ogen geloof.
Bijzonder dat je vind dat het in China veel erger moet zijn dan beweerd wordt gezien de maatregelen. Terwijl je aan de andere kan het RIVM als incompetent wegzet omdat ze niet allerlei mensen en hun hele omgeving erbij in quarantaine zetten terwijl er in Nederland nog geen bevestigd geval is.

Beetje tegenstrijdig niet?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:00:49 #161
89730 Drugshond
pi_191341677
Als dit hetzelfde zou zijn als de common flu dan waren die 2 doden er niet geweest van mensen rond de 40 jaar oud. Common flu death rate is 0,1% dooien van het totaal aantal besmette mensen.

Dit virus doet minstens 1% en kan dus oplopen naar, 2 ~ 3%.

Poeh, toch echt serieus shit. Dat is toch 10 a 30 keer zoveel dooien. Als dit de wereld over gaat dan heb je 6 tot 30 miljoen doden.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:03:34 #163
89730 Drugshond
pi_191341693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef -0- het volgende:

[..]

Bijzonder dat je vind dat het in China veel erger moet zijn dan beweerd wordt gezien de maatregelen. Terwijl je aan de andere kan het RIVM als incompetent wegzet omdat ze niet allerlei mensen en hun hele omgeving erbij in quarantaine zetten terwijl er in Nederland nog geen bevestigd geval is.

Beetje tegenstrijdig niet?
We zitten aan het begin van de curve. Er is bij lange na geen convergentie. We moeten het doen met poeslieve cijfers uit China.
pi_191341699
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet naar aanleiding van die tweet.

Dat zeg ik al meer dan een week dat je geen 50 miljoen mensen in lockdown zet voor (destijds) 2400 besmet en 42 dood.

Ik zeg ook nergens dat we allemaal dood gaan en dat het einde der tijden aangebroken is.

Het enige wat ik zeg is dat ik denk dat China absoluut niet de waarheid verteld en dat ik het compleet achterlijk vind dat men het in Nederland "common sense" vond om de teruggekeerden op te vangen zonder enige vorm van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Als dat mij kwalificeert in jouw ogen als paniekzaaier; be my guest, maar volgens mij ben ik helemaal geen paniek aan het zaaien. Ik geef enkel aan dat, en waarom, het achterlijk beleid is van Nederland en dat ik China niet op hun blauwe ogen geloof.
Als bij jou je kraan druppelt wil je toch ook je hele water afsluiten alvorens je gaat werken aan een oplossing? Het is juist super slim om zo snel mogelijk ALLES stop te zetten, ook al heb je nog maar 1000 zieken. Zodra je opmerkt dat het wel eens heel besmettelijk is moet je juist zo adequaat mogelijk reageren.

Wat Nederland aan het doen is nu lijkt me persoonlijk ook niet slim, maar gok dat zij wel meer op de hoogte zijn van de echte situatie dan wij.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:05:14 #165
89730 Drugshond
pi_191341717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:02 schreef Xenorium het volgende:
Als dit hetzelfde zou zijn als de common flu dan waren die 2 doden er niet geweest van mensen rond de 40 jaar oud. Common flu death rate is 0,1% dooien van het totaal aantal besmette mensen.

Poeh, toch echt serieus shit. Dat is toch 10 a 30 keer zoveel dooien. Als dit de wereld over gaat dan heb je 6 tot 30 miljoen doden.
Of zelfs hoger.... had daarover ook een weddenschap met een mod afgesproken. Kijken of hij nog steeds ja en amen kan zeggen.
pi_191341730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:04 schreef Themeparktommy het volgende:
maar gok dat zij wel meer op de hoogte zijn van de echte situatie dan wij.
Terwijl ze zien dat Frankrijk wel gewoon volledig beschermd die mensen ontvangt?

Ik snap die keuze echt niet. En dan ook nog in het nieuws brengen als "gezond verstand".

Bij een virusuitbraak waarbij zo veel zaken nog onduidelijk zijn is er maar 1 ding "gezond verstand" en dat is de mensen die hen ontvangen persoonlijke beschermingsmiddelen laten dragen. Net zoals alle overige landen doen.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_191341735
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:22 schreef vosss het volgende:
154.000 besmet, 24.600 doden.

Dat komt neer op +/-16%

Toch heel andere koek dan die 2% van de officiële cijfers.

En bij dit soort getallen dan zou je je kunnen voorstellen dat ze 50 miljoen mensen in lockdown zetten. Bij 2400 besmettingen en 42 doden absoluut niet.

China verteld niet de waarheid.
En dan heb je hier een vrij grote groep die elke avond netjes wacht op de officiële cijfers van de CCP

Om volgens conclusies te trekken dat het allemaal wel meevalt. Dat er een dalende trend zichtbaar is ect :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:07:16 #168
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191341745
Eens hoor, RIVM mag je beter van verwachten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:08:29 #169
89730 Drugshond
pi_191341755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:04 schreef Themeparktommy het volgende:

Wat Nederland aan het doen is nu lijkt me persoonlijk ook niet slim, maar gok dat zij wel meer op de hoogte zijn van de echte situatie dan wij.
Denk je werkelijk echt ?! . Voordat ze een politieke deug sausje overheen gooien. Als het werkelijk shit is -- Ik allang niet meer... zie (VVD) Wiebers Groningen. We hadden het ook in kunnen kopen. Nee wat gaat deze faal flapdrol ons doen van het gas af halen. Terwijl andere landen juist aan het gas gaan (Duitsland België)
Hoeveel kolder moet je in je vol hebben.
pi_191341766
Cruiseschip met ’corona-passagier’ afgesloten van buitenwereld

Weer een cruiseschip.

https://www.telegraaf.nl/(...)ten-van-buitenwereld
pi_191341768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of zelfs hoger.... had daarover ook een weddenschap met een mod afgesproken. Kijken of hij nog steeds ja en amen kan zeggen.
Ja dat is wel zo als we rekening ermee houden dat het zich zo gedraagt als de common flu qua besmettelijkheid. Hierin is ook nog niet echt duidelijk of dit gelijk ligt of minder of erger is.

Als echt 90% van de wereld het virus krijgt dan ligt natuurlijk het dodenaantal nog veel hoger.
pi_191341776
Gewoon blijven lachen mensen er is niks aan de hand

Zelf heb ik wel maatregelen getroffen
I will do what i must !!
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:10:29 #173
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191341793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:02 schreef Xenorium het volgende:

We kennen het werkelijke aantal besmetingen niet, dan is het moeilijk om de death rate te bepalen.
Buiten China was er 1 dode op 146 confirmed cases.
are we infinite or am I alone
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:11:00 #174
489557 syroto
Computer Scientist
pi_191341798
Jongens ik heb de oplossing voor zelf quarantaine

Vraag maar raak! :)
pi_191341809
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Die krijgen toch ook gewoon tegenwicht hier? Ik vind het eigenlijk wel een prima mix van enkelen met sensatiepaniek en enkelen met echtniksaandehandgriepiserger en het grootste deel gewoon nuchter maar alert.
Jouw username kwam me bekend voor maar kon het niets plaatsen . Maar toen viel het kwartje, Grey was een moderator in BNW ( heel wat jaren terug, rond 2008-2010 geloof ik)

Leuk om je weer terug te zien :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')