Als je in de bouw ofzo werkt, kan je toch niet thuis werken?quote:
Nou ha, het voedsel blijft denk ik wel doorgaan. Wat wil men anders. Dat ze ratten gaan koken ? O wacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:46 schreef zoost het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)rus_in_Wuhan_in_2019
Ik lees op wiki dat er in de provincie Hubei al 15 steden in lock down zijn met een totale bevolking van 41 miljoen. Ben benieuwd hoe lang je die steden afgesloten kunt houden. De bevolking wordt met drones gemonitord.
geef ze nog een weekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:50 schreef Collide het volgende:
Iedereen heeft wel commentaar op de Nederlandse aanpak, maar tot dus zover zijn er nog geen officiële gevallen in Nederland bekend.
We moeten ook niet doen alsof een landgrens het virus tegenhoudt binnen europa. Voor hetzelfde geld waren we een provincie van Duitsland of was Benelux 1 land... dan had je nu al geroepen dat het ook bij ons is. Die paar honderd kilometer die wij "Nederland" noemen maken daarin geen wezenlijk verschil...quote:
Dat is toch geen Nederland?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lul niet zo dom,. Duitsland en België inmiddels wel. Achterlijke troll.
Je begrijpt de ziekte niet en de verborgen incubatietijd dat ze in die periode wel mensen kunnen besmetten. Er is geen medicijn (dat voorop).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:54 schreef syroto het volgende:
[..]
We moeten ook niet doen alsof een landgrens het virus tegenhoudt binnen europa. Voor hetzelfde geld waren we een provincie van Duitsland of was Benelux 1 land... dan had je nu al geroepen dat het ook bij ons is. Die paar honderd kilometer die wij "Nederland" noemen maken daarin geen wezenlijk verschil...
Het beleid per land qua voorkoming en aanpak kan echter wel verschil maken. Maar als de poep de ventilator echt raakt, maken de grenzen idd weinig meer uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:54 schreef syroto het volgende:
[..]
We moeten ook niet doen alsof een landgrens het virus tegenhoudt binnen europa. Voor hetzelfde geld waren we een provincie van Duitsland of was Benelux 1 land... dan had je nu al geroepen dat het ook bij ons is. Die paar honderd kilometer die wij "Nederland" noemen maken daarin geen wezenlijk verschil...
Een vliegtuig kan ook neerstorten, maak je daar ook zoveel zorgen om als je in een vliegtuig zit?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je begrijpt de ziekte niet en de verborgen incubatietijd dat ze in die periode wel mensen kunnen besmetten. Wat is in godsnaam jullie opleidingsniveau ? Duplo ?
Denk het juist wel. Per 7 dagen een verdubbeling. Over 4 mnd ziet de wereld en stromen er heel anders uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het beleid per land qua voorkoming en aanpak kan echter wel verschil maken. Maar als de poep de ventilator echt raakt, maken de grenzen idd weinig meer uit.
Ik denk dat het alleen nog veel te vroeg is om je daar nu al zorgen om te gaan zitten maken.
Daar kun je zowat de stopwatch bij indrukken. Is bijna een non-argument geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets onjuist, alleen dat er nog geen gevallen in Nederland bekend zijn?
Ik zie het niet zo somber in. Men is echt wel alert.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het juist wel. Per 7 dagen een verdubbeling. Over 4 mnd ziet de wereld en stromen er heel anders uit.
Tja om het lomp te beoordelen denk ik dat je gelijk hebt. Voorlopig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:59 schreef ToT het volgende:
Daarbij is dit blijkbaar een racistisch virus dat niet zo van "boze witte mannen" houdt, dus hebben we nog weer minder reden om ons zorgen te maken.
Maar dat is dus wel op een minuscule steekproef gebaseerd.
Een cocktail van een anti-hiv medicijn en een paar andere antivirale medicijnen schijnt wel te helpen, maar hoeveel heeft een land daar maar van op voorraad en hoe snel kan het bijgeproduceerd worden indien er echt een uitbraak komt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:00 schreef Drugshond het volgende:
En over 4 mnd is er nog steeds geen medicijn. Of denk je soms getest van wel.
Maar dan is de schade al aangericht, longletsel is blijven. Maar ach beter dan dood.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een cocktail van een anti-hiv medicijn en een paar andere antivirale medicijnen schijnt wel te helpen, maar hoeveel heeft een land daar maar van op voorraad en hoe snel kan het bijgeproduceerd worden indien er echt een uitbraak komt?
Ja dat is ook wel een dingetje. In hoeverre lopen de patiënten idd permanente schade op? Want daar hoor je weinig over. Ik las wel wat over uitval van de nieren enzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:05 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maar dan is de schade al aangericht, longletsel is blijven. Maar ach beter dan dood.
Nee wij hebben sociaal opvangnet en al dat pauper volk netjes verdeeld over heel Nederland. In Frankrijk, Belgie, UK woont dat volk allemaal op een kluitje en komt dat extreme veel makkelijker tot uiting. En veel van die aanslagers kwamen of woonde in NL. Want hier hebben ze t goed, waarom hier de boel verstieren als je gratis centen krijgt. Dat is toch dom.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo somber in. Men is echt wel alert.
Same shit met terroristische aanslagen; die worden hier in Nederland ook steeds mooi op tijd verijdeld. Steeds adequaat ingrijpen bij verdachte situaties.
Alleen de incubatietijd is natuurlijk wel ff een dingetje, maar ik denk dat de meeste Nederlanders wel zo verstandig zullen zijn om mensenmassa's zo veel mogelijk te vermijden enzo. De hygiëne hier is meestal ook goed op orde.
Ondanks dat ik niet 100% gerust ben, denk ik dat men zich nu nog niet al te veel zorgen hoeft te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |