abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:47:32 #226
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_191342341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef zoost het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik niet echt kies.
Zo ben ik. Als je argumenten geen hout snijden. Dan maar over een andere boeg hoe serieus ik feitelijk ben. Dan had hij maar beter mod moeten worden van een of andere Pipo-forum,. Dit is NWS.
----
35 euro (is nog redelijk ludiek te noemen.
pi_191342350
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:46 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen
Ik bedoel, als je de bron weghaalt heb je ook geen last meer van corona.

Nergens meer last van zelfs
Twiddel
pi_191342378
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:46 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen
Misschien een batterij inbrengen als zetpil?
pi_191342380
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Okay. Moet ik dit dan opdrinken, inademen of wat is de beste manier?
om pakketjes uit China te ontsmetten: prik er een gat in, steek er een plastic slang door, en vul het met chloorgas.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191342383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:40 schreef zoost het volgende:
er wordt nog steeds gevolgen van en naar Wuhan

https://www.flightradar24.com/airport/wuh
Dat is gewoon een Thais vliegtuig wat over Wuhan vliegt (van Bangkok naar Qingdao)
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:52:14 #231
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_191342396
Wat is eigenlijk plan B als het virus niet kan worden tegengehouden.
Miljoenen mensen sterven.
pi_191342412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat is gewoon een Thais vliegtuig wat over Wuhan vliegt (van Bangkok naar Qingdao)
Maar het virus is airborne!
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191342420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef KingRadler het volgende:
Wat is eigenlijk plan B als het virus niet kan worden tegengehouden.
Miljoenen mensen sterven.
Er is geen plan B.

Ja, dat miljoenen mensen sterven is plan B.

Nee, ik ben niet aan het doemdenken, want alleen de risico-groepen zouden er al miljoenen zijn.

Maar dat is alleen als het echt een pandemie wordt

.....en dat wordt het niet. Denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191342440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar het virus is airborne!
Paratroop virussen _O_

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:55:58 #235
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191342469
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Make my day.
Je moe natuurlijk wel legendary loot hebben liggen anders ben je het niet waard. Ik ga je niet beroven raiden voor wat common en uncommon loot :{w
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191342472
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Apart dat er allerlei berichten zijn van mensen die spontaan neervallen op straat en allerlei ernstige symptomen, maar dat dit in geen van de andere landen wordt gemeld. In Thailand, wat ook niet voorop loopt in gezondheidszorg zijn gewoon 8 van de 25 al genezen.

Je zou denken dat als de symptomen worden gedownplayed door China en de media, dat de waarheid dan al wel uit andere landen naar boven was gekomen.
Overige landen te kleine data set om conclusies aan te verbinden. Wacht een maand en kijk hoe het dan is.
pi_191342500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Er is geen plan B.

Ja, dat miljoenen mensen sterven is plan B.

Nee, ik ben niet aan het doemdenken, want alleen de risico-groepen zouden er al miljoenen zijn.
Met een sterftecijfer van 220.000 per dag stoppen we de bevolkingsgroei! *O*
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191342511
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je moe natuurlijk wel legendary loot hebben liggen anders ben je het niet waard. Ik ga je niet beroven voor wat common en uncommon loot :{w
Mwoah, die kun je natuurlijk wel gewoon dismantlen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191342519
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef KingRadler het volgende:
Wat is eigenlijk plan B als het virus niet kan worden tegengehouden.
Miljoenen mensen sterven.
Dat betekent dat de achtmiljardste aardbewoner niet pas op 3 december 2022 komt maar al op 30
november 2022. Er komt waarschijnlijk een geboortegolf in Wuhan over 9 tot 10 maanden. De ziekenhuizen zijn er al vast voor gebouwd.
pi_191342532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Apart dat er allerlei berichten zijn van mensen die spontaan neervallen op straat en allerlei ernstige symptomen, maar dat dit in geen van de andere landen wordt gemeld. In Thailand, wat ook niet voorop loopt in gezondheidszorg zijn gewoon 8 van de 25 al genezen.

Je zou denken dat als de symptomen worden gedownplayed door China en de media, dat de waarheid dan al wel uit andere landen naar boven was gekomen.
Volgens mij is de gezondheidszorg in Thailand juist wel goed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 4 februari 2020 @ 11:59:07 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_191342535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:32 schreef Ang3l het volgende:

Travel-bans. En selectief verplicht thuiswerken.
Dat zijn de positieve effecten van zo'n pandemic. Heel veel van dat op en neer gereis is overbodig. Als men eenmaal is gedwongen om op een andere manier te werken en daar eenmaal vertrouwd mee is, leidt dat wellicht tot een permanente gedragsverandering.

Ik blijf mij verbazen over hoeveel mensen dagelijks een uur in de file staan om vervolgens in een cubicle emails te gaan beantwoorden! Er is zoveel aandacht voor schone energie, elektrische auto's etc maar relatief weinig aandacht voor oplossingen waarbij domweg minder auto en vliegverkeer nodig is.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_191342537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk wel zo een beetje wat die longarts zei maar dan op zon een manier van " ik breng dit met een rustige stem en een rustige uitstraling"
Ik kan precies begrijpen wat die mensen doorgaan. Mijn zoon is met 24 weken geboren, gaat wonderbaarlijk goed mee, al is die pas 5. Maar god die horror in het begin. Die longen zijn niet rijp en dan gaan ze longrijpers toedienen en dat zijn dezelfde middelen waar ze kanker mee bestrijden. Hydrocortison en Dexamethason.

En dan is dit eigenlijk het tegenovergestelde, je hebt rijpe longen en die gaan compleet achteruit. Heb medelijden met de dood die ze tegemoet gaan, hopelijk dienen ze wat morfine toe.
pi_191342568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Met een sterftecijfer van 220.000 per dag stoppen we de bevolkingsgroei! *O*
Ja, en als het waar is dat je het gewoon twee keer kan krijgen dan........

........weet ik het eigenlijk even niet meer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:02:40 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191342609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Met een sterftecijfer van 220.000 per dag stoppen we de bevolkingsgroei! *O*
Grappige is dat er in Wuhan wellicht over 9 maanden een babyboom gaat komen. 11 miljoen man die verplicht moeten thuiszitten? je weet wat mensen dan gaan doen :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191342622
Hyundai stopt met de productie in Zuid-Korea, omdat de onderdelen niet op tijd geleverd kunnen worden door de stilgelegde fabrieken in China.
pi_191342624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:59 schreef funnywell het volgende:

[..]

Ik kan precies begrijpen wat die mensen doorgaan. Mijn zoon is met 24 weken geboren, gaat wonderbaarlijk goed mee, al is die pas 5. Maar god die horror in het begin. Die longen zijn niet rijp en dan gaan ze longrijpers toedienen en dat zijn dezelfde middelen waar ze kanker mee bestrijden. Hydrocortison en Dexamethason.

En dan is dit eigenlijk het tegenovergestelde, je hebt rijpe longen en die gaan compleet achteruit. Heb medelijden met de dood die ze tegemoet gaan, hopelijk dienen ze wat morfine toe.
Ik ben blij dat het nu goed gaat met je zoontje. :)

Als ik kijk naar die chaos in die ziekenhuizen dan weet ik het niet zo zeker van die morfine, maar ik hoop het wel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191342643
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Grappige is dat er in Wuhan wellicht over 9 maanden een babyboom gaat komen. 11 miljoen man die verplicht moeten thuiszitten? je weet wat mensen dan gaan doen :D
Dezelfde gedachte :s)
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:04:59 #248
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191342648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:03 schreef Idisrom het volgende:
Hyundai stopt met de productie in Zuid-Korea, omdat de onderdelen niet op tijd geleverd kunnen worden door de stilgelegde fabrieken in China.
De hele economie is intussen ook gebaseerd op het just-in-time principe... gaat nog wat worden als het maanden aanhoudt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 4 februari 2020 @ 12:05:08 #249
78918 SeLang
Black swans matter
pi_191342652
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef crystal_meth het volgende:
Je kan het virus doden met chloorgas. Makkelijk te maken, breek een alkaline batterij open en haal het zwart poeder eruit (MnO2), meng dat met geconcentreerd zoutzuur.

chloor is wel een gifgas en zeer corrosief, het tast de meeste materialen (ijzer, staal, inox, kunststoffen ...) aan.
Als kind maakte ik dat vroeger vaak met electrolyse van water met keukenzout erin, en dan het chloor opvangen in een flesje of reageerbuis. Als je het tegen het licht hield was het groen, maar na enkele dagen verdween dat. Ik weet niet of het gas langzaam ontsnapte of op een of andere manier reageerde met het glas?

In elk geval goot ik een keer water in zo'n reageerbuisje om het gas eruit te duwen en toen ik er eventjes niet voorzichtig genoeg aan rook heb ik een half uur lang mijn longen eruit lopen hoesten. :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 februari 2020 @ 12:06:14 #250
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191342670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:05 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als kind maakte ik dat vroeger vaak met electrolyse van water met keukenzout erin, en dan het chloor opvangen in een flesje of reageerbuis. Als je het tegen het licht hield was het groen, maar na enkele dagen verdween dat. Ik weet niet of het gas langzaam ontsnapte of op een of andere manier reageerde met het glas?

In elk geval goot ik een keer water in zo'n reageerbuisje om het gas eruit te duwen en toen ik er eventjes niet voorzichtig genoeg aan rook heb ik een half uur lang mijn longen eruit lopen hoesten. :')
Geen superkrachten gekregen? Jammer...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')