Ik kan me niet voorstellen dat Baudet leugens zou tweeten om een goedkoop politiek statement te maken, dus hier moet meer spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gast. Tijd voor je pilletje.
En Soros natuurlijk, die zat er ook achter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.
???quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef Haushofer het volgende:
Kan-ie nu mooi soortgelijke berichten plaatsen over alle ongeïnformeerde nonsens omtrent klimaatverandering die hij spuit.
niet gelogen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wel gelogen.
Hij wist dat het een controle was.
Hij heeft het niet gelogen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wel gelogen.
Hij wist dat het een controle was.
Er zijn dus mensen die niet accepteren dat Marokkanen een functie hebben waarin ze gemachtigd zijn om hen een dwingend verzoek te doen. In dit geval dat deze mensen hun kaartje laten zien. Daar komt het wrs op neer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:43 schreef Vis1980 het volgende:
Ik lees constant reacties als: NS zit fout, want ze hadden moeten weten dat je in deze tijd geen Marokkaan zonder uniform laat controleren.
In mijn ogen nogal een paradox.
'Omdat ik niet om kan gaan met iemand die hier wel geboren is, maar ik niet als een Nederlander zie (en de helft van hunnie ook!), hadden de NS en die Marokkaan er al vanuit moeten gaan dat ze met mensen zoals mij te maken krijgen in de trein. Voor hetzelfde geld had hij de rest van de dag gratis met mijn treinkaartje kunnen reizen.'
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
niet gelogen, gewoon misvatting strontvlieg
je moeder heeft gelogen bij je geboorte
Kijk, zo kan het dus ook. Waarom zou je inderdaad volwassen proberen te reageren als het ook gewoon lomp kan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef -Chakotay- het volgende:
Gaan jullie elkaar maar lekker cyberseksueel bevredigen met links facistische kolder
Get a fucking life pussies
Let jij wel eens op die berichten tussen rijk en arm? Hoeveel 1% van de mensheid bezit en dergelijke, en heb je het idee dat dat in Nederland niet van toepassing is?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef The_End het volgende:
De kabinetten van de afgelopen 50 jaar hebben het ook verschrikkelijk gedaan. Daarom zijn we zeker een van de welvarendste landen ter wereld.![]()
Jawel.quote:
Hij heeft doelbewust informatie achter gehouden over dit incident dat alleen een kaartcontrole bleek te zijnquote:
Iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hij heeft doelbewust informatie achter gehouden over dit incident dat alleen een kaartcontrole bleek te zijn
Oh kak, ik verwarde hem met een andere fokker die wel een vervelende opmerking maaktequote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar lees jij scheldwoorden? Hertjes? Opportunist?
De enige die scheldt ben jij zelf.
Sorrie hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet.
Ja, dan nog. De dames gaven aan dat zij zich geïntimideerd voelden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hij heeft doelbewust informatie achter gehouden over dit incident dat alleen een kaartcontrole bleek te zijn
Ik hoor zon verhaal niet voor het eerst, en vaak gaat het hierom mannen die westerse vrouwen bestempelen als ''kechs''. Het komt in zulke gevallen erg weinig voor dat het dan ook om westerse mannen gaat.quote:Twee jonge vrouwen die goede bekenden van mij zijn, vertelden me dat zij in de trein hoogst onaangenaam zijn bejegend door een groep mannen. Dit waren controleurs, maar dat was voor de vrouwen onduidelijk. De wijze waarop zij werden aangesproken was voor de vrouwen zeer intimiderend. Ze gaven mij aan dat er openlijk en meermalen wapengerei werd getoond, dat er sprake was van intimiderend verbaal en non-verbaal gedrag en dat de mannen op agressieve wijze hun ‘legitimatie’ toonden. Die legitimatie bevreemdde de vrouwen, omdat zij in vorm en stijl (lettertype) afwijkende geplastificeerde papiertjes te zien kregen. Dat gaf de vrouwen weinig vertrouwen en een onaangenaam gevoel. Toen de vrouwen dat kenbaar maakten, werd gedreigd hen ‘mee te nemen’. Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
twitter:robert_bor twitterde op zondag 02-02-2020 om 00:35:113/11 Het gaat primair over wat 's-lands meest smerige, door de belastingbetaler gesubsidieerde fakenews-machine @Joop_nl te melden heeft. Zij beweren dat @thierrybaudet liegt en baseren dat op de verklaringen van https://t.co/25xovhYyPS en kevin.karssies.https://t.co/CV1uyJktN6 reageer retweet
twitter:robert_bor twitterde op zondag 02-02-2020 om 00:35:134/11 De twee verklaringen zijn allebei gepost op Instagram. De verklaring van Kevin 38 minuten na die van Baudet. Iets minder dan twee uur daarna werd het langere bericht van Lians gepost. https://t.co/pj4EgQSLeT reageer retweet
twitter:robert_bor twitterde op zondag 02-02-2020 om 00:35:157/11 De precieze gelijkheid van de tekstblokken is een overtuigende smoking gun dat de berichten door dezelfde persoon zijn geschreven. Het bewijsmateriaal waar de scribenten van @Joop_NL zich op baseren is dus op voorhand vals.Joop, zelfs voor jullie een dieptepunt. reageer retweet
Dat zegt ook helemaal niemand. Hij liegt, omdat hij bij zijn tweet bewust weg heeft gelaten dat het om een kaartcontrole ging (die al dan niet onjuist is verlopen)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net zo vermoeiend als de act 'hij liegt, omdat ik vind dat hij liegt'.
Bron dat het bewust is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:31 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat zegt ook helemaal niemand. Hij liegt, omdat hij bij zijn tweet bewust weg heeft gelaten dat het om een kaartcontrole ging (die al dan niet onjuist is verlopen)
Hij wist dat het een kaartcontrole was. Dat stond niet in zijn tweet. Of beargumenteer je nu dat hij per ongelijk dit heeft achtergehouden?quote:
Bron?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hij wist dat het een kaartcontrole was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |