Was een enorme fuck up ja, maar ik maak me nog niet echt zorgen dat de democraten de GE niet gaan winnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Waarom proberen die Democraten het ook nog?Wat een gestuntel in Iowa.
Er is geen duidelijke man die het op kan nemen tegen Trump.
Dit gaan de saaiste verkiezingen in jaren worden in de VS.
Je hebt de gigantische roast van @onlogisch gemist makker.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was een enorme fuck up ja, maar ik maak me nog niet echt zorgen dat de democraten de GE niet gaan winnen.
Ja dat spijt mij ook. Maar we zijn er weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar geef eens inhoudelijk antwoord op de vraag van @:elan . Je bent er inderdaad nooit.
Moeite waard om terug te lezen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de gigantische roast van @:onlogisch gemist makker.
Beste ooit? Dan heb je nog een hoop te bekijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie 1917 trouwens al gezien? Ik twijfel een beetje of dit de beste film is die ik heb gezien.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barçaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeite waard om terug te lezen?
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barça
Eerste half uur was ik ervan overtuigd dat dit de beste ging zijn, daarna werd het wel iets minder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste ooit? Dan heb je nog een hoop te bekijken.
Godverquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien, zeker een zeer goede film.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie 1917 trouwens al gezien? Ik twijfel een beetje of dit de beste film is die ik heb gezien.
Tering wat een mongoolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
#trump2020landslidetwitter:jaketapper twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:27:25"President Donald Trump's job approval rating has risen to 49%, his highest in Gallup polling since he took office in 2017." https://t.co/C6llLv4DFR reageer retweet
Zijn die verkiezingen altijd in november?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#trump2020landslidetwitter:jaketapper twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:27:25"President Donald Trump's job approval rating has risen to 49%, his highest in Gallup polling since he took office in 2017." https://t.co/C6llLv4DFR reageer retweet
Ligt aan het weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn die verkiezingen altijd in november?
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft geen regering te vormen, dus daar kan je het gewoon elke keer op dezelfde datum plannen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:The presidential election day was established on a Tuesday in the month of November because of the factors involved (weather, harvests and worship). When voters used to travel to the polls by horse, Tuesday was an ideal day because it allowed people to worship on Sunday, ride to their county seat on Monday, and vote on Tuesday—all before market day, Wednesday. The month of November also fits nicely between harvest time and harsh winter weather, which could be especially bad to people traveling by horse and buggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |