Daar hebben ze de vertaling van. Maar op deze manier hoeven ze niet bj elke aangifte een tolk in te zetten.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat moet je niet willen, maar wat gaat een OvJ doen met een aangifte in het Arabisch of Berber?
Ja helemaal niets natuurlijk, dus dat lijkt me ook heel sterk.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat moet je niet willen, maar wat gaat een OvJ doen met een aangifte in het Arabisch of Berber?
Dat blijft het toch ook? Ze zeggen letterlijk dat elke aangifte alsnog anders blijft. Het is niet dat ze alleen maar een vinkje hoeven zettenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Aangifte doen is iets series en zou je dus ook persoonlijk moeten doen en niet onder de invloed/leiding van een geloofsovertuiging/instituut aangezien je dan al gauw te maken hebt groepsdruk.
Dat neemt niet weg dat je groepsdruk kunt en zult ervaren in zo'n situatie. Ik vind het allemaal niet heel zuiver.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijft het toch ook? Ze zeggen letterlijk dat elke aangifte alsnog anders blijft. Het is niet dat ze alleen maar een vinkje hoeven zetten
Nee dat snap ik, maar er wordt hier geclaimd dat er aangifteformulieren in het Arabisch en Berber zijn, en dat is gewoon op geen enkele manier logisch.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben ze de vertaling van. Maar op deze manier hoeven ze niet ijj elke aangifte een tolk in te zetten.
Maar dat is niet de schuld van de politie. Dat kan je dan eventueel verhalen op moskeeën die daar toe oproepen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je groepsdruk kunt en zult ervaren in zo'n situatie
Ik geef de politie ook niet de "schuld"quote:Op maandag 3 februari 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is niet de schuld van de politie. Dat kan je dan eventueel verhalen op moskeeën die daar toe oproepen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dit artikel wordt nergens gesproken over politie die het uitgedeeld heeft maar de moskee zelf.
Waanzinnig dat de politie zich hiermee bezig houdt in plaats van criminelen op te pakken.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie google books: Enz, het wilders-proces. Een werkende link lukt niet.
Ook dit laat niet zien dat de politie formulieren uitdeelt. Ze nemen alleen aangiften op. Tsja. Daar kan je je twijfels bij hebben. Vind het inderdaad niet de taak van de politie.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De politie houdt zich ook bezig om katten uit de boom te halen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waanzinnig dat de politie zich hiermee bezig houdt in plaats van criminelen op te pakken.
In principe moet de politie elke aangifte van een mogelijk strafbaar feit serieus nemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Aangifte doen is iets series en zou je dus ook persoonlijk moeten doen en niet onder de invloed/leiding van een geloofsovertuiging/instituut aangezien je dan al gauw te maken hebt groepsdruk.
Ja dat, maar dat kan ook met verschillende aangiftes, dan maak je er multiple choice van. Volgens mij hadden ze dat gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar er wordt hier geclaimd dat er aangifteformulieren in het Arabisch en Berber zijn, en dat is gewoon op geen enkele manier logisch.
Er kan hoogstens een standaard ingevuld formulier zijn waarvan ook een vertaling beschikbaar was.
Nee, logisch. Iedereen heeft gewoon het recht aangifte te doen. Politie heeft de plicht die aangifte op te nemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waanzinnig dat de politie zich hiermee bezig houdt in plaats van criminelen op te pakken.
Whut?!quote:Op maandag 3 februari 2020 22:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Dat is de brandweer. Politie is er in Nederland met name voor de allochtonen.
Ik kan er verder eigenlijk niets over vinden. Klinkt dus als een broodje aap.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het komt duizend keer terugquote:Op maandag 3 februari 2020 20:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat het juridische begrip racisme niet duidt op onderscheid op basis van het biologische begrip ras. Die discussie is al honderdduizend keer gevoerd.
Maar ik snap werkelijk waar niet dat je vind dat een klacht onterecht is omdat iemand het woord racisme gebruikt waar ie heel misschien beter het woord discriminatie had kunnen gebruiken.
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.htmlquote:"Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver.
"Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
Dat is inderdaad hoe je goed je werkt uitvoert als wijkagent zijnde.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:07 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Wat was het motto ook alweer? 'Nederig en dienstbaar'..?
[ afbeelding ]
Ja, maar dit zijn duidelijk criminelen. Dat zie je aan hun gezicht en hun bontkraag. Meteen oppakken, voordat ze je zusje verkrachten.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe je goed je werkt uitvoert als wijkagent zijnde.Alleen maar de harde hand erover is een leuke fantasie van geweldfetisjisten maar werkt niet in de praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |