twitter:thelastfedor twitterde op maandag 03-02-2020 om 18:44:45@voguegab @CBCAlerts Yes on board with my parents. They just announced 30 minutes to landing. reageer retweet
Volgens passagier aan boord:quote:Op maandag 3 februari 2020 18:49 schreef TLC het volgende:
Welk wiel is ie nu verloren ? ik weet maar half half wat er gebeurd
twitter:thelastfedor twitterde op maandag 03-02-2020 om 18:11:30We will be landing in an hour. It is a tire that went into the engine. We still have other tires and a military plane just checked us out to make sure all was ok. https://t.co/iAdhzQCxh5 reageer retweet
Dit is veel mooier met al die vonkenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Had hij niet even bij daglicht kunnen landen?
Tof, het is ineens een A340 gewordenquote:
Dacht ik ook. Al dat geklik van de camera'squote:
Illuminatiequote:Op maandag 3 februari 2020 18:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Tof, het is ineens een A340 geworden
Ik heb best veel luchtvaartkennis want ik kijk regelmatig naar Air Crash Investigationquote:Op maandag 3 februari 2020 18:55 schreef asco het volgende:
Dat was um niet want deze had 4 motoren.![]()
Dat was meteen mijn beste luchtvaartkennis.
Thnx. Dan blijf ik nog ff kijkenquote:
Ik zou wachtenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:59 schreef Nikonlover het volgende:
Hij vliegt nu direct op Madrid af. Gaat ie landen? Of kan ik nog ff snel poepen?
Ruptly is altijd de beste.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:59 schreef mabo11 het volgende:
Welke stream is het beste? Zit nu op Ruptly en die zitten alleen van vliegveld naar links en rechts te draaien?
Nee, weer IBeriaquote:Op maandag 3 februari 2020 19:01 schreef Nikonlover het volgende:
Dat lichtpuntje in de verte. Is dat hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |