abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191329356
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-beschuldiging.html

Jeetje, die linkse NOS bericht nu ook nog over de excuses van Baudet! Framing en eenzijdige berichtgeving weer hoor.
Grappige foto waarin Baudet eruit ziet alsof hij een immense, dampende drol met haren eraan binnen probeert te houden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191329357
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

[..]

Ze dragen dus geen wapens.

Dat betekent dat de agent met zijn wapens heeft gekletterd. Die agent heeft een gesprek nodig als het verhaal van Baudet klopt. Met wapens gaan kletterenwwegens niet tonen vervoersbewijs is nou niet bepaald in lijn met zijn ambtsinstructie. Daarom lijkt het me heel belangrijk dat de agent en de NS-medewerkers een verklaring geven.
Als dat zo is, is dat zeer ernstig.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 03-02-2020 17:17:49 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 3 februari 2020 @ 17:03:53 #143
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191329366
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:58 schreef Steef121 het volgende:
Niet de 'excuses' waar ik op gehoopt had. Jammer.
Ga je nu GroenLinks stemmen? :+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 17:04:19 #144
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191329369
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is geen discriminatie of racisme.

Wat een bullshit hype is dit weer, gatverdamme. Dus 2 vrouwen klagen bij Thierry over Marokkanen, Thierry tweet iets, blijkt dat die vriendinnen niet helemaal de waarheid vertelden.

Is dat de schuld van Thierry Baudet? Nee.

Had hij het kunnen weten? Nee.

Moet hij excuses aanbieden? Nee.

Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.

Echt walgelijk dat er nu kwalijke dingen worden geroepen als ''Baudet heeft het uit zijn duim gezogen''. :') Kamerleden verontwaardigd. Mensen kijken of er aangifte kan worden gedaan.

Wat een kutland is dit.
Hoe krijg je dit allemaal uit je toetsenbord, razend knap.
pi_191329376
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jeetje, Baudet heeft de situatie uitgelegd en het is nog niet voldoende. _O-

WIE HAD DAT KUNNEN DENKEN?
Met groot bombast aankondigen dat mensen zijn aangevallen door vier Marokannen.
Halve land schuimbekkend: ZIE JE WEL AL DIE KUTMAROKANNEN!

Dag later: Oh, haha, sorry, grapje, het waren geen Marokannen. En ze zijn ook niet aangevallen. ok doei.

:')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191329378
quote:

[..]

Wat een bullshit hype is dit weer, gatverdamme. Dus 2 vrouwen klagen bij Thierry over Marokkanen, Thierry tweet iets, blijkt dat die vriendinnen niet helemaal de waarheid vertelden.

Verandert het iets aan het feit dat talloze mannen en vrouwen dagelijks worden lastiggevallen door criminele Marokkanen? Nee.

Echt walgelijk dat er nu kwalijke dingen worden geroepen als ''Baudet heeft het uit zijn duim gezogen''. :') Kamerleden verontwaardigd. Mensen kijken of er aangifte kan worden gedaan.

Wat een kutland is dit.
Wacht even, Thierry tweet zelf een verhaal, een verhaal wat hij niet kan verifieren, complete bevolkingsgroepen worden op basis daarvan beschuldigd, maar het ligt niet aan Thierry.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 17:05:19 #147
65846 Bocaj
47th President.
pi_191329380
quote:

[..]

Wat een kutland is dit.
^O^
pi_191329384
Baudet blijkt maar weer eens een politieke amateur te zijn.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:06:27 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191329394
Ach mensen.
Als Baudet publiekelijk in de kamer zijn keel doorsnijd zou het nog niet voldoende zijn.

Baudet heeft dit netjes afgehandeld. Kunnen we gelukkig weer allemaal normaal doen.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:06:31 #150
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191329396
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ga je nu GroenLinks stemmen? :+
Nee, want ik ben ook tegen die groene gekte, maar het maakt het allemaal niet makkelijker.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  maandag 3 februari 2020 @ 17:06:33 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191329397
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jeetje, Baudet heeft de situatie uitgelegd en het is nog niet voldoende. _O-

WIE HAD DAT KUNNEN DENKEN?
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van. Blijkbaar snap je de ernst van zijn uitspraken niet en vervolgens linkt hij het, net als sommigen hier, aan totaal andere dingen zonder. Het ligt aan de immigratie dat hij een leugen heeft gepost. Dream on, Harvest.

Je begrijpt niet waarom het zo fout is wat hij gedaan heeft en nog schuift hij het in andere schoenen dan die van hem zelf. Als je dat niet begrijpt zal het iets met je normen en waarden te maken hebben. Grappig genoeg laat je inmiddels met verschillende comments zien dat je gewoon een haat hebt tegen Marokkanen en ook jij geeft hen de schuld van het liegen van Baudet
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 17:06:44 #152
65846 Bocaj
47th President.
pi_191329401
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:05 schreef luxerobots het volgende:
Baudet blijkt maar weer eens een politieke amateur te zijn.
Nog een beetje nat achter de oren... Komt wel goed met hem! ;)
pi_191329426
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je begrijpt niet waarom het zo fout is wat hij gedaan heeft en nog schuift hij het in andere schoenen dan die van hem zelf. Als je dat niet begrijpt zal het iets met je normen en waarden te maken hebben. Grappig genoeg laat je inmiddels met verschillende comments zien dat je gewoon een haat hebt tegen Marokkanen en ook jij geeft hen de schuld van het liegen van Baudet
Ik vind het echt schokkend hoe openlijk racisme hier wordt goedgekeurd. Zijn die allemaal van 8chan gekomen ofzo?
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191329428
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Harvest89 het volgende:
Ach mensen.
Als Baudet publiekelijk in de kamer zijn keel doorsnijd zou het nog niet voldoende zijn.

Baudet heeft dit netjes afgehandeld. Kunnen we gelukkig weer allemaal normaal doen.
Heul veul mensen vinden van niet, dus laten we 'm nog even verder op z'n plek zetten.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 17:08:15 #155
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191329432
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nee, want ik ben ook tegen die groene gekte, maar het maakt het allemaal niet makkelijker.
Daarom wat ik al eerder zei.
Laat je niet zo opjutten door deze hysterie. Dat is precies wat zijn tegenstanders willen.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:08:25 #156
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191329436
quote:
Ach mensen.

Grappig want je zit net twee topics te zeggen dat hij helemaal geen sorry hoeft te zeggen en dat het aan de Marokkanen ligt. Jij staat zelfs nog te juichen als hij jou in je bek piest.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191329449
quote:
Ach mensen.
Ik zou je aanraden professionele hulp te zoeken. Daar laat ik het maar bij, want het is verspilde tijd.
pi_191329452
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Grappig want je zit net twee topics te zeggen dat hij helemaal geen sorry hoeft te zeggen en dat het aan de Marokkanen ligt. Jij staat zelfs nog te juichen als hij jou in je bek piest.
Inhoudelijk, wel..
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:09:55 #159
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191329459
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij hoeft ook geen sorry te zeggen.
Maar zelfs als hij sorry zegt zal het niet voldoende zijn, dat is onderhand wel duidelijk.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:10:05 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191329462
Nou, prima. Goed dat de Baudepten nu ook zien dat de originele tweet een miskleun was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')