En nog erger: zijn aanhangers ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, en dat maakt de zaak alleen maar erger. Maar dat lijkt hij zich niet te realiseren.
Ik zei geloof ik nergens dat die mogelijkheid wordt uitgesloten, wel dat de vereiste VOG de kans op losse handjes en dergelijke aanmerkelijk kleiner wordt gemaakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Goed dat je erkent dat je eerste opmerking onjuist was en er in zo'n functie ook wat primitieve lui rondlopen waarbij machtsmisbruik want uniform en geweldsdrempel laag ligt op kunnen duiken.
Mensen zoals jij zijn hele gevaarlijke stemmers. Zo geïndoctrineerd dat alles met de mantel der liefde wordt bedektquote:Op maandag 3 februari 2020 17:51 schreef Tengano het volgende:
Voorstel volgende topictitel: Thierry Baudet is kut #5
''Gevaarlijke'' stemmers.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn hele gevaarlijke stemmers. Zo geïndoctrineerd dat alles met de mantel der liefde wordt bedekt
Ach wat schattig. Heb je nieuw woordje van me geleerd?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
''Gevaarlijke'' stemmers.
Duidt dat eens dat ''gevaar''...
Ik vind dat er nu een nogal negatieve connotatie aanhangt...
En geef nou eens antwoord op de vraag.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach wat schattig. Heb je nieuw woordje van me geleerd?
Jij vind mensen die door hun leider zo gehersenspoelt zijn dat ze zelf niet meer kritisch kunnen nadenken niet gevaarlijk? Niet best
Maar wat is dat ''gevaar'' dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach wat schattig. Heb je nieuw woordje van me geleerd?
Jij vind mensen die door hun leider zo gehersenspoelt zijn dat ze zelf niet meer kritisch kunnen nadenken niet gevaarlijk? Niet best
zwartrijders houden niet van kaartcontrole, dat is wat anders dan lastig gevallen worden. De context van kaartcontrole weglaten was bewust en polariserendquote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef ludovico het volgende:
Je kan toch lastig worden gevallen door conducteurs
Garant staan voor een steeds minder integer functionerend systeem en meer racisme. Je wordt tenslotte toch niet teruggefloten als je je bedient van racistische leugens.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar wat is dat ''gevaar'' dan?
Gelukkig kan hier op een volwassen manier gedebatteerd worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:51 schreef Tengano het volgende:
Voorstel volgende topictitel: Thierry Baudet is kut #5
Dat je een maatschappij krijgt waarin mensen alles maar toelaten wat hun vertegenwoordiger roept, doet. Is nu nog maar een onschuldige tweetquote:Op maandag 3 februari 2020 18:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar wat is dat ''gevaar'' dan?
Ze reden toch niet zwart?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
zwartrijders houden niet van kaartcontrole, dat is wat anders dan lastig gevallen worden. De context van kaartcontrole weglaten was bewust en polariserend
Ik was er niet bij, ik beweer dus niks over die zogenaamde intimidatie van mensen die hun werk deden. Jij was er ook niet bij en Baudet al helemaal nietquote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze reden toch niet zwart?
Normaal om een kaartje vragen is idd niet lastiggevallen worden. Maar jij was er dus bij?
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een maatschappij krijgt waarin mensen allesmaar toelaten wat hun vertegenwoordiger roept, doet. Is nu nog maar een onschuldige tweet
Zo zeg. Gelukkig geef jij het goede voorbeeld wat betreft inhoudelijk reagerenquote:
Baudet gelooft zijn vriendinnen dat ze lastig zijn gevallen. Gebeurt wel vaker toch door wat ongure types.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik beweer dus niks over die zogenaamde intimidatie van mensen die hun werk deden. Jij was er ook niet bij en Baudet al helemaal niet
En jij gelooft Baudet nog steedsquote:Op maandag 3 februari 2020 18:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Baudet gelooft zijn vriendinnen dat ze lastig zijn gevallen. Gebeurt wel vaker toch door wat ongure types.
Hier ben ik het mee eens (als links sneeuwvlokje). Ik heb best vaak meegemaakt dat conducteurs intimiderend overkwamen en heb hier ook 3 keer iets van gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Goed dat je erkent dat je eerste opmerking onjuist was en er in zo'n functie ook wat primitieve lui rondlopen waarbij machtsmisbruik want uniform en geweldsdrempel laag ligt op kunnen duiken.
Dus als ik er niet zo'n drama van maak dat Thierry met deze tweet in de fout gaat, vind ik automatisch alles maar goed wat hij in de toekomst gaat roepen. Dat heet invullen wat je doet en het is daarnaast weinig realistisch. En ps: dat vind ik dan weer gevaarlijk dat andere mensen gaan invullen cq bepalen hoe iemand is en wat zijn gedrag zal zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zeg. Gelukkig geef jij het goede voorbeeld wat betreft inhoudelijk reageren
? Dus omdat het conducteuren waren is het per definitie niet waar? Het is sowieso een vaag verhaal. Misschien waren die dames racistisch, misschien waren die gasten een beetje opgefokt? I Dunno mannnquote:Op maandag 3 februari 2020 18:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
En jij gelooft Baudet nog steeds
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:08 schreef Oostwoud het volgende:
1. Marokkanen vallen Nederlandse vrouwen lastig: sorry we hebben het te druk als politie
2. Politicus uit een onjuiste beschuldiging in een tweet: De politie onderzoekt een aangifte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |