Ossewit? Je was toch moslim?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:50 schreef Atak het volgende:
Ik kan het nooit zo goed maken als bij de friettent bij mij in de buurt.
Wel gewoon premium mayo en Heinz ketchup. Verse uitjes en gewoon bakken is ossewit.
Niet dat het goed smaakt. Het smaakt gewoon anders maar wat minder.
Klacht: TS begint te integreren
En de pinda ben je dan zelf?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe mij maar liever broodje frikandel speciaal en een patatje pinda
Hij negeert mij. Duidelijk een verzonnen wannebe moslim net als @wollahquote:Op maandag 3 februari 2020 15:54 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Het enige wat Atak is is een foutje van moeder natuur.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij negeert mij. Duidelijk een verzonnen wannebe moslim net als @:wollah
Moge Allah swt hen leiden op het juiste pad. Ameen.
"Een friet speciaal is een portie friet met mayonaise of frietsaus, curry of ketchup en (meestal) uitjes. "quote:
Het heb op Facebook gestaan!!!!!11!1!!1EINZ!!1quote:Op maandag 3 februari 2020 16:08 schreef Linkiss het volgende:
[..]
"Een friet speciaal is een portie friet met mayonaise of frietsaus, curry of ketchup en (meestal) uitjes. "
Bron: https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/friet-speciaal/
Ik snap je zit niet. Dit heb ik ook Google gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het heb op Facebook gestaan!!!!!11!1!!1EINZ!!1
Lachen om een sukkel die denkt dat moslims geen rundervet mogen etenquote:
Vroeger wel eens KFC, maar in ossenwit frituren gaat te ver.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof jij nooit niet helal hebt gegeten.
Hij is een beetje dom.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Lachen om een sukkel die denkt dat moslims geen rundervet mogen eten
Ossenwit is zelden halal. Nog nooit gezien.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Lachen om een sukkel die denkt dat moslims geen rundervet mogen eten
Ok sorry, ik dacht ik integreer een beetje op Fok.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:12 schreef GM78 het volgende:
[..]
Even serieus...
Kanker eens op met dat
"kappa knoffo klappen"
Stelletje staatsmongolen hier
Je kan beter de islam vergeten.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ossenwit is zelden halal. Nog nooit gezien.
Leer mij de islam kennen mongool
Je definitie van perfect is verre van perfect.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Islam is perfect.
Ik helaas nog niet
Jouw post is ook niet perfect.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je defi
[..]
[..]
Je definitie van perfect is verre van perfect.
Dat is aan te passen itt de koranquote:
HET IS GODVERDOMME FRIET !!!!!quote:
Moet je niet willenquote:Op maandag 3 februari 2020 16:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ok sorry, ik dacht ik integreer een beetje op Fok.
Ik haal patat bij de snackbar.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:34 schreef Postbus100 het volgende:
Wie haalt er dan ook patat bij een friettent
hodiquote:Op maandag 3 februari 2020 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ossenwit is zelden halal. Nog nooit gezien.
Leer mij de islam kennen mongool
De friettent in de buurt doet het met de goedkoopste frietsaus, hela curry, gebakken in plantaardige olie met uitjes die 3 dagen geleden gesneden zijn. Als je wil dat het hetzelfde proeft moet je het ook zo maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:50 schreef Atak het volgende:
Ik kan het nooit zo goed maken als bij de friettent bij mij in de buurt.
Wel gewoon premium mayo en Heinz ketchup. Verse uitjes en gewoon bakken is ossewit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |