Zo'n ding dus.
Met of zonder doos geen probleem
Met of zonder Gyromite (Robot Gyro) geen probleem
Hij moet wel compleet zijn (dus de grijpers, de spinner, de tollen enzovoort)
Is ie beschadigd of defect? Neem dan ook effe contact op, misschien dat ik er nog wat aan heb.
Voor een complete ROB (zonder doos) wil ik zonder problemen iets van 50 a 60 euro betalen, en dan kom ik hem ook nog bij je ophalen ook. Andere prijs in gedachten? Laat het weten!
bas.oort(at)hccnet.nl
PS: Mocht je liever alles in één keer kwijt zijn (dus ook je NES en andere games), dan kijken we wat we kunnen doen.
Maar gelijk heb je, niet geschoten altijd mis.
Verder zoek ik ook GAMES!
quote:Hee gozer, neem iemand anders z'n topic over! Hier kun je hem trouwens kopen: http://www.gameplayer.nl
Op dinsdag 14 januari 2003 13:47 schreef MoJo het volgende:
Ik zoek voor de NES nog een controller splitter, zodat je er 4 controllers op aan kan sluiten.Verder zoek ik ook GAMES!
quote:mijn neef had vroeger zo'n ding geloof ik. Ik zal eens kijken of hij hem nog steeds heeft, kan een tijdje duren.
Op dinsdag 14 januari 2003 14:55 schreef c0rneel het volgende:
sorry vind t wel een geile robot maar ken niemand die zo'n ding uberhaupt ooit heeft gezien
quote:Geen probleem, ik ben al lange tijd zoekende, een tijdje erbij kan altijd.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:33 schreef kepler het volgende:[..]
mijn neef had vroeger zo'n ding geloof ik. Ik zal eens kijken of hij hem nog steeds heeft, kan een tijdje duren.
quote:Nee, het hoort bij 2 spellen (gyromite en Stackup). Gyromite is een spel dat je draaiende tollen op een platform moet zetten, dan gaat er een muurtje naar beneden, en dan kan het hoofdpersoon doorlopen. Niet echt een denderend spel, maar ik wil het wel kunnnen spelen...
Op dinsdag 14 januari 2003 16:26 schreef dethoom het volgende:
wat doet zo'n ding eigenlijk?een mechanisch vriendje om tegen te duckhunten?
Ik heb er een en doe er geen flikker mee. Zal ff kijken wat er zoal nog bijzit en wat ie moet gaan kosten (ligt bij m'n zwager). Omgeving Grootebroek/Enkhuizen overigens
Zijn er nog meer mensen met zo'n ding?
Want ik wil er ook wel een, maar ik ga niet dit topic overnemen van Khadgar
Hij is eerst!
quote:GAAF! zeg maar wanneer ik langs moet komen!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:45 schreef Blapiet het volgende:
Zal ik jou es blij maken,..........Ik heb er een en doe er geen flikker mee. Zal ff kijken wat er zoal nog bijzit en wat ie moet gaan kosten (ligt bij m'n zwager). Omgeving Grootebroek/Enkhuizen overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 15-01-2003 00:43]
quote:Ik ben benieuwd!
Op woensdag 15 januari 2003 09:22 schreef Blapiet het volgende:
Ik zal vanavond ff langs m'n zwager gaan en kijken of ie nog enigzins compleetis, of ie nog wat doet en wat ie er voor wil hebben (hij wil hem wel verkopen).
quote:en die robot doet dan?
Op dinsdag 14 januari 2003 17:12 schreef Khadgar het volgende:[..]
Nee, het hoort bij 2 spellen (gyromite en Stackup). Gyromite is een spel dat je draaiende tollen op een platform moet zetten, dan gaat er een muurtje naar beneden, en dan kan het hoofdpersoon doorlopen. Niet echt een denderend spel, maar ik wil het wel kunnnen spelen...
quote:Blijf jij bezig met topics stelen?
Op woensdag 15 januari 2003 16:22 schreef MoJo het volgende:
Als er nog meer mensen zijn die er 1 over hebben..? Zou gaaf zijn.
quote:Ach hij sluit zich netjes aan achter de rij...
Op woensdag 15 januari 2003 16:33 schreef Khadgar het volgende:[..]
Blijf jij bezig met topics stelen?
quote:Hehehe, de 2e is al beloofd aan Notorious Roy, de 3e is geloof ik voor TAG-Speedy... Dus de rij is aardig lang al.
Op woensdag 15 januari 2003 16:38 schreef aakab het volgende:[..]
Ach hij sluit zich netjes aan achter de rij...
quote:Nou dan, zeikert. Sjezus, je klinkt alsof je verslaafd bent aan afslankpillen.
Op woensdag 15 januari 2003 17:17 schreef Khadgar het volgende:[..]
Hehehe, de 2e is al beloofd aan Notorious Roy, de 3e is geloof ik voor TAG-Speedy... Dus de rij is aardig lang al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |