Zuiderparklaan,quote:Op zondag 2 februari 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
Straat en
[..]
Straatnaam?
Ik kom regelmatig in het Haagje
Ja tigquote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Den Haag zit er wel een Poolse supermarkt
Welk nummer ongeveer? Want lange straatquote:Op zondag 2 februari 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zuiderparklaan,
Ben blij met je post over dat het ook gruwelijk vies kan zijn. Ik ben de geluksvogel die de gruwelijk vieze had.
Jullie hebben in die regio natuurlijke met die kassen veel Polenquote:Op zondag 2 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tig
Hier in het durp zitten er al twee
Zuiderparklaan 28, 2574 HK Den Haagquote:Op zondag 2 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
We
[..]
Welk nummer ongeveer? Want lange straat
En yep, ik had laatst zo'n zak
Yepquote:Op zondag 2 februari 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jullie hebben in die regio natuurlijke met die kassen veel Polen
Waar ik vroeger in de buurt woonde is gewoon een "werkkamp" uit de grond gestampt.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar verbaast me dat ze bij jou niet ook wonen
Zat kassen en stucgrage woningen in de buurt
Wel 1 in Pijnacker lees ik en 3 in Waddinxveen. Maar 0 in Sweet Lakequote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar verbaast me dat ze bij jou niet ook wonen
Zat kassen en stucgrage woningen in de buurt
Oh ik zie het, op de Beresteinlaan, top! Kom ik dinsdagmiddag toevallig in de buurtquote:Op zondag 2 februari 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zuiderparklaan 28, 2574 HK Den Haag
Maar zie nu dat er in bouwlust ook een XL variant van zit.
Anno 2020, waarom nietquote:Op zondag 2 februari 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ik vroeger in de buurt woonde is gewoon een "werkkamp" uit de grond gestampt.
Leuk, vertel even hoe het was, Buitenlandse supermarkten.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik zie het, op de Beresteinlaan, top! Kom ik dinsdagmiddag toevallig in de buurt![]()
Groszek XL
Ja ik hou ervanquote:Op zondag 2 februari 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk, vertel even hoe het was, Buitenlandse supermarkten.
Vanwege het eten of de Poolse chickies?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om te gaan kijken
Meh als ik er ga kijken zal het er wel alleen wemelen van de Poolse klussersquote:Op zondag 2 februari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege het eten of de Poolse chickies?
Ja 305 kg woog hij op het laatst geloof ik.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is ook gestorven doordat zijn longen te vet waren om nog te kunnen ademen.
Allemaal Pools bier inslaan, potten zuurkool, bieten en worstquote:Op zondag 2 februari 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh als ik er ga kijken zal het er wel alleen wemelen van de Poolse klussers
Ja ernstig ziek, sneu dat dat niet behandeld werd/kon worden of wat dan ookquote:Op zondag 2 februari 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 305 kg woog hij op het laatst geloof ik.
quote:Op zondag 2 februari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik hou ervan![]()
Én ik hou van oostblokvoer. Mijn vriendinnen ook, altijd genieten in Duitsland of toen we in Tsjechië waren. Eten als bouwvakkers![]()
Vriendin is Kroatisch, die hebben ook zulk lekker eten daar
Heb ook een keer koolrolletjes in pot gekocht in de Poolse supermarkt. Dat was echt níet wat ik ervan verwacht had, want vers is dat zooo lekker
Ja nou, dat chocolademerk uit de OP is echt fantastisch, hele goede pure chocolade!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist zo leuk, dat het altijd een beetje een gok is. En dat kan soms goed en soms heel slecht uitpakken. En sowieso het eten is in dat soort landen vaak wel machtig ja. Vind ook niet alles lekker.
Een Japanse supermarkt lijkt me ook geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |