Verkeerde gequotequote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klopt, net nog een stadion gebouwd in Doha in een week tijd.
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet, maar leuk dat je de vraag ontwijkt.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Er zitten bijvoorbeeld twee aan tafel
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bepaal toch zelf welke mensen ik stuitend dom vind. Daar mag je het met me oneens zijn.
Geniale tactieken altijd bij de Afrika cup.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Misschien omdat de donkere coaches in het buitenland nauwelijks wat hebben gepresteerd
Schuld van die witte Alan Shearerquote:Op zondag 21 juni 2020 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Okequote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat bepaal jij inderdaad zelf ja, ik zie verder niet wat het toevoegt 3 posts achter elkaar zonder verder een argument te noemen maar misschien verwacht ik wat teveel van een mod/user.
Zijn meestal mislukte westerse coaches.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geniale tactieken altijd bij de Afrika cup.
is soms nodig om hypocrisie te duidenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Jack is op de whataboutism tour vanavond.
En de keepers.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijn meestal mislukte westerse coaches.
Vliegende tackles zijn wel altijd genot. En dat ene megatalentje
Ook hele tijd ' all lives matter ' er in willen gooien.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Jack is op de whataboutism tour vanavond.
Circus Onana, al is die wel stabieler gewordenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de keepers.Onmogelijke ballen uit de kruising halen en daarna weer alles doorlaten wat op hun afkomt.
Negers kunnen niet keepen @Calandquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de keepers.Onmogelijke ballen uit de kruising halen en daarna weer alles doorlaten wat op hun afkomt.
cherrypicking ookquote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, het is een valse discussietechniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |