Nee, realistisch. Ik word een beetje moe van al dat gelul van sommigen over hoe erg de storm wel niet is.quote:
Waaghals gespot.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Ik woon nog geen 200 meter van de kust en het begint nu pas een klein beetje te stormen. Ik ben net op de fiets gewoon nog de halve stad door gereden zonder problemen.
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
Lekker makkelijk achteraf bepalen wat wel of niet had gekund in dit weer.
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:15 schreef Paul het volgende:
@:Zipportal ik zit woensdag op de lange zijde in het midden. Ik kan nu al niet meer slapen. Ben zo zenuwachtig
thx!quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:22 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:Paul , het was verdiend.
Kundige vent, heeft er kijk op.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan er helemaal niks van.
Babel in de rol van Luque
Siem de Jong in de rol van Niki Zimling
En Eiting is een hockeyer
4-1 voor Utrecht.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zeker 0 van de 4 goed.
Correctie: 1 van de 5
Met een camera op z’n snufferd, ik was zelf gestruikeld, om de dag compleet te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ten Hag won wel het trappen lopen
Ja was wel laggequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met een camera op z’n snufferd, ik was zelf gestruikeld, om de dag compleet te maken.
Gefeliciteerd Paul, was een goed feestje geloof ik, ik liep op de Biltstraat en kon daar het stadion horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |