Wie is Fabio?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef jasoe het volgende:
Gister voor het eerst even gelurkt, wel leuk om te kijken. Wat een gast die Fabio
Ohw die opdringerige gast met dat rare sikje en die geblondeerde toef krullen op zijn knar?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk even terug, een maf, ik heb het zelf niet gevolgd.
Ja dus. Gabio.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk even terug, een maf, ik heb het zelf niet gevolgd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw die opdringerige gast met dat rare sikje en die geblondeerde toef krullen op zijn knar?
Duidelijk, ik maakte ook net een cap om daar bij te zetten dat hij net bezig is om op te breken en erg laat is vandaag maar jij had hem ook al.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij uitgeslapen.
Hij was erg laat vandaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:17 schreef IkFok het volgende:
Vandaag geen streams van Hitch? Op andere dagen s die toch al online om deze tijd
Ben er niet constant bij maar heeft hij dit net gevonden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
what animal is that? vraagt Hitch zich af
Ja, lag vlak bij/op de plek waar hij heeft overnacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ben er niet constant bij maar heeft hij dit net gevonden?
Yep klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is niets aan het opladen dus ik denk dat hij in een hostel slaapt? Lekker douchen.
Nee?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kreeg je net zijn moeder bel grapje mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |