abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 februari 2020 @ 23:43:08 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191302236
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jij bezoekt de website van Martin Vrijland?
Ik kwam hem pas tegen toen iemand iets over datzelfde dingetje postte :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191302238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ga weg met je BNW onzin :(

On a serious note, ik zie de link graag in bnw ;)
Mwoh, wanneer onderwerpen die je tot aan dat ze niet daadwerkelijk gebeuren in BNW zou plaatsen toch daadwerkelijk gebeuren denk ik dat zo'n toevoeging allerminst misstaat in een NWS-topic.
pi_191302245
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:43 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Mwoh, wanneer onderwerpen die je tot aan dat ze niet daadwerkelijk gebeuren in BNW zou plaatsen toch daadwerkelijk gebeuren denk ik dat zo'n toevoeging allerminst misstaat in een NWS-topic.
wat?
pi_191302246
quote:

[..]

Het staat vol met idiote flauwekul. Derhalve BNW onzin met heel veel nadruk op onzin.
pi_191302252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:42 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ik zie dus dat er gister net zoveel doden zijn in 1200 cases als nu met 1900 cases
Dat is inderdaad opvallend, want met meer besmettingen zo toch ook het aantal doden omhoog moeten gaan.

Dat is niet wat ik hoop.

Maar meer een logische conclusie.

Want die nieuwe ziekenhuizen zijn toch niet af?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191302263
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat is inderdaad opvallend, want met meer besmettingen zo toch ook het aantal doden omhoog moeten gaan.

Dat is niet wat ik hoop.

Je kan het ook positief in zien
pi_191302266
quote:

[..]

Dat is niet wat ik hoop.

Maandag pas, Nou ja laten we hopen dat het zo blijf en minder word en dat de genezen mensen ze weer inhalen :)
pi_191302269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:46 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Je kan het ook positief in zien
Dat wil ik wel doen, maar hoe kan je dat verklaren? Ik bedoel als alle andere omstandigheden nog steeds hetzelfde zijn?
pi_191302280
Meerdere mensen ziek minder doden.
pi_191302283
quote:

[..]

Dus alles in NWS
pi_191302284
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat wil ik wel doen, maar hoe kan je dat verklaren? Ik bedoel als alle andere omstandigheden nog steeds hetzelfde zijn?
Misschien zijn ze dat niet meer, vanwege de maatregelen die worden getroffen
pi_191302287
quote:

[..]

Men er is simpelweg niet klaar voor . Ook al zie je het op dit moment om je heen gebeuren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191302292
Wat wel storend is trouwens op al die livemappen data je kan zien waar het is dat de stippen mega groot zijn alsof het bijna overal zit en dat is verre van waar (nog)
pi_191302296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:48 schreef Djnormandy het volgende:
Ja, maar als die ziekenhuizen nog steeds niet afdoende zijn, en niet genoeg medicijnen etc. etc., hoe kan het aantal sterfgevallen dan dalen?

Spontaan?
pi_191302301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:48 schreef Djnormandy het volgende:
Ja dit dus.
pi_191302308
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar als die ziekenhuizen nog steeds niet afdoende zijn, en niet genoeg medicijnen etc. etc., hoe kan het aantal sterfgevallen dan dalen?

Spontaan?
Het zal ooit eens gaan stabiliseren
pi_191302319
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Spontaan?
Als iemand sterft, komt.de doodsoorzaak niet ineens in het Latijn op het voorhoofd te staan
pi_191302324
De aantal confirmed cases is nou ook niet verdubbeld ofzo. Gaat met hetzelfde aantal omhoog
pi_191302328
Die gozer van YouTube lijkt op Ben van Lost. Eng.
pi_191302333
quote:

[..]

Dat is niet wat ik hoop.

Nieuwe besmettingen zorgen zeker niet meteen voor 'nieuwe' doden. Duurt even voordat iemand van ziek naar doodziek en dood gaat.

Bij Sars duurde het gemiddeld ruim 30 dagen voordat een patiėnt stierf. Het blijft gissen, maar mogelijk zijn de huidige doden al tijdens het beginstadium van de uitbraak besmet geraakt en ziek geworden. Als dat zo is, dan kan de doden teller nog grote sprongen maken. Gezien er zo'n 1500 zieken als kritiek bestempeld zijn, is een stijging van het aantal doden niet ondenkbaar.

Dat in Wuhan zoveel meer mensen sterven dan elders, zal komen doordat de zorg daar als gevolg van het grote aantal zieken nu ver ondermaats is. Duitsland met 8 besmette gevallen kan voor elk van hen de 'beste' zorg leveren. In Wuhan is niet eens voor iedere zieke een schoon ziekenhuisbed beschikbaar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 februari 2020 @ 23:54:05 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191302344
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:52 schreef Maver24 het volgende:
De aantal confirmed cases is nou ook niet verdubbeld ofzo. Gaat met hetzelfde aantal omhoog
Nou, nee. Dat ging van grofweg 1200 naar 1900 in Wuhan. Factor anderhalf, ruim.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191302349
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Niet echt;

Gister was het +1200, vandaag +1900.

Volgens mij eergisteren iets van 900? Dus daar zit wel een stijging in. Maar ik denk eerder dat het met het aantal beschikbare testen te maken heeft.
pi_191302356
De rest van China komt er ook nog bij natuurlijk. Dus de stijging van vandaag gaat nog meer worden.
pi_191302371
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kwam hem pas tegen toen iemand iets over datzelfde dingetje postte :'(
Vond het al zo raar dat iemand als jij zijn website zou bezoeken . Maar je kwam het per ongeluk tegen dus

Dezelfde dingetje, is agenda 21 neem ik aan?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191302372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De rest van China komt er ook nog bij natuurlijk. Dus de stijging van vandaag gaat nog meer worden.
Dat zeker, Maar de lijstjes kunnen ondertussen wel stoppen. We zouden nu op 25k moeten zitten en 500 doden of iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')