Gewoon haargroei overalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende: Was trouwens de eerste keer dat ik iemand ken die een vaginale kapper heeft, sindsdien ken ik er iets van vijf
Zal wel een 2020 dingetje zijn.
Gofferquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon haargroei overal
Meeste soort broeken hoef je toch helemaal niet te strijken. Als je die vanuit de wasmachine direct ophangt aan de pijpen trekken ze vanzelf wel weer strak.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overhemden en shirts moet ik sowieso strijken. Bepaalde broeken ook.
Gaat nooit een hobby worden van me.
Ik heb gisteren de film Jumanji deel 2 gezien, kwam dit nummer ook in voor. Natuurlijk moest ik headbangenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon haargroei overal
Slim fitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meeste soort broeken hoef je toch helemaal niet te strijken. Als je die vanuit de wasmachine direct ophangt aan de pijpen trekken ze vanzelf wel weer strak.
Ja goed stukje is dat erin hequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de film Jumanji deel 2 gezien, kwam dit nummer ook in voor. Natuurlijk moest ik headbangen![]()
Wel dé uitvinding sinds de stringquote:
Die ziet er niet slecht uit idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja goed stukje is dat erin he![]()
![]()
![]()
Goed passend en lekker![]()
Actrice die er in zit en in Dr. Who Amy Pond speelt is ook lekker trouwens. Het ís dat ik hetero as fuck ben.
Niet te verwarren met hetero ass fuck overigens
Ik ben te oud voor strings. Gelukkig hoeft dat ook niet meer tegenwoordig, veel mooier ondergoed beschikbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel dé uitvinding sinds de string
Kijk nouquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ziet er niet slecht uit idd.
Moest wel even zoeken, want ik heb nooit Dr WHo gezien![]()
Niet alleen destijds, vreselijk nep ja. Maar dit nummer is wel lekkahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Guns N Roses destijds zo fucking nep, haarlak-kitsch en verwijfd, heb ze pas later een beetje kunnen verteren.
Op welk element in dat plaatje slaan die enthousiaste smileys?quote:
Daar wil ik mijn angel wel in steken ja..quote:
Beetje hardrock voor mensen die eigenlijk niet van hardrock houden maar van Mariah Carey en Toto.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alleen destijds, vreselijk nep ja. Maar dit nummer is wel lekkah
Zo denk ik over Bon Joviquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hardrock voor mensen die eigenlijk niet van hardrock houden maar van Mariah Carey en Toto.
Leuke kledingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welk element in dat plaatje slaan die enthousiaste smileys?
In de zomer af en toe; maar het is geen Miami Vicequote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij draagt linnen broeken?
* Molo ziet een Mambo nr. 5 achtige Miami Vice meneer voor zich
Dacht even dat je mij aan het beschrijven was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke kleding
Beetje stoer, beetje sexy, beetje meisjesachtig.
Prachtig rood haar.
Ondeugend hoofd
Mooi lijf én mooi koppie.
En buiten dit, erg grappig mens met zelfspot
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat is een chino?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomer af en toe; maar het is geen Miami Vice![]()
Normaal draag ik chino's en als het iets formeler moet pantalons. Heb vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer een spijkerbroek gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |