Wat voor ontbijt eet je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, nu mijn overweerwerkt is het tijd voor het ontbijt
De rechter tulp!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:46 schreef minilot het volgende:
Enfin, rugtasinpaktijd. Welke kleine, lichtgewicht klassieker zal ik eens mee de trein in voor wanneer internet op is?
[ afbeelding ]
Euh nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:44 schreef minilot het volgende:
Och @:Kreator, wilde je speciaal voor de meet naar de kapper?
Bosje van de Lidl!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De rechter tulp!
Wat een mooie kleuren voor tulpen trouwens!
Kampioentjes met Comtéquote:
Kosten van Garantpakket (dus volledige reiniging en impregneren en bij nog een eventuele restantvlek gratis opnieuw langskomen en behandelen) voor 2 bankstellen was 247 euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:55 schreef Blues het volgende:
Meubelreiniging waar wij door hebben laten doen:
https://www.meubelreiniging-nederland.nl/meubelreiniging/
Oh bahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
De katten hebben hier nog niet helemaal aangeleerd dat ze alleen een van de 3 krabgelegenheden moeten gebruiken en niet de stoel of bank..![]()
Daarnaast verdenk ik nog 1 kat van plassen op de deurmat.. dus nog maar even geen kleed..
Oh jakkie dat is wel naar jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
De katten hebben hier nog niet helemaal aangeleerd dat ze alleen een van de 3 krabgelegenheden moeten gebruiken en niet de stoel of bank..![]()
Daarnaast verdenk ik nog 1 kat van plassen op de deurmat.. dus nog maar even geen kleed..
Ik ga er eens naar kijken dankjewelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:55 schreef Blues het volgende:
Meubelreiniging waar wij door hebben laten doen:
https://www.meubelreiniging-nederland.nl/meubelreiniging/
Bedankt voor de aanvullingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kosten van Garantpakket (dus volledige reiniging en impregneren en bij nog een eventuele restantvlek gratis opnieuw langskomen en behandelen) voor 2 bankstellen was 247 euro.
En een batterij-oplaadpowernap op de hotelkamer vóór het etentjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks om 11:30 rijden, want onderweg staat er nog een museumbezoek gepland.
Goede reis en veel plezier!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks om 11:30 rijden, want onderweg staat er nog een museumbezoek gepland.
Wij sprayen dit af en toe op de nieuwe krabpaal: https://www.beaphar.com/nl-nl/product/play-spray-150mlquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |