Kil en koud, qua stad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:37 schreef puzziepie het volgende:
TT : Ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen ,maar ik ken Rotterdam niet echt![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
Puzzie kent alleen alle hoeken van m’n slaapkamer.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
Puzzie kent alleen alle hoeken van m’n slaapkamer.
Nou zeg dat!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:51 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
Oude werk is kapot goed, maar de beste man is helaas flink de weg kwijt.
ja dat was echt een dieptepunt wat mij betreftquote:
Die vond ik erg leuk , maar dat komt door Freskuquote:
Ja, hij wilt in 2024 een gooi doen naar het presidentschap, dus hij is nu alvast z’n ziel aan het verkopen om kiezers te trekken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat was echt een dieptepunt wat mij betreft![]()
En ik ben wit
Dat is een feitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook jouw kutje is van binnen roze.
Mi Gado, boi!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook jouw kutje is van binnen roze.
Fresku is een klasbak.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 05:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk , maar dat komt door Fresku
Het is een creepquote:Op zaterdag 1 februari 2020 05:00 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ja, hij wilt in 2024 een gooi doen naar het presidentschap, dus hij is nu alvast z’n ziel aan het verkopen om kiezers te trekken.
Gelukkig weet ik inmiddels een beetje hoe Killem roltquote:
Dat doe je sowieso al.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 05:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik teveel lul
Laten we eerlijk zijn: dat dachten we van Trump ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 05:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is een creep![]()
Gaat hem ook niet lukken , dat weet ik nu al
Mjaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 05:04 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: dat dachten we van Trump ook.![]()
Haaaaaiquote:
Hoezo?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kom er sinds vandaag pas echt achter wat een prachtig en herkenbaar nummer dit eigenlijk is
Sowieso mooi nummerquote:Op zondag 2 februari 2020 00:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kom er sinds vandaag pas echt achter wat een prachtig en herkenbaar nummer dit eigenlijk is
Omdat ik vandaag de lyrics er eens bij heb gepaktquote:
Oh, ik luister nooit naar de lyricsquote:Op zondag 2 februari 2020 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag de lyrics er eens bij heb gepakten we hebben allemaal wel eens gevoeld waar hij over zingt. En ik onlangs nog, vandaar.
quote:Op zondag 2 februari 2020 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag de lyrics er eens bij heb gepakten we hebben allemaal wel eens gevoeld waar hij over zingt. En ik onlangs nog, vandaar.
Hieroquote:Op zondag 2 februari 2020 01:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Ik heb eindelijk een volume-booster die werkt.![]()
quote:
quote:
quote:
Goeie shit wel, startte meteen deze op:quote:
Echt wel, kan dat hele album meezingen. Je wil het niet meemakenquote:Op zondag 2 februari 2020 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie shit wel, startte meteen deze op:
Die werd een keer in een kroeg in Breda gedraaid waar ik met m'n toenmalige vriendin en een goeie vriendin van ons beiden was. Goeie vriendin en ik deden de hele zooi, tot ongenoegen van mijn vriendin, vooral bij Dashboard Lightquote:Op zondag 2 februari 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt wel, kan dat hele album meezingen. Je wil het niet meemaken
Kingdom Comequote:
Terecht ook wel, ik had je gelynchedquote:Op zondag 2 februari 2020 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die werd een keer in een kroeg in Breda gedraaid waar ik met m'n toenmalige vriendin en een goeie vriendin van ons beiden was. Goeie vriendin en ik deden de hele zooi, tot ongenoegen van mijn vriendin, vooral bij Dashboard Light
Daarna werd ze nog bozer omdat de zangeres van de band die daarna in die kroeg optrad maar bleef roepen dat ik naar voren moest komen en recht voor haar moest gaan headbangen omdat ze mijn lange rode manen zo mooi vondIk heb haar nog nooit ZO boos gezien
Had je maar mee moeten doen ipv Jane (die goeie vriendin).quote:Op zondag 2 februari 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Terecht ook wel, ik had je gelynched
Jane van Tarzan?quote:Op zondag 2 februari 2020 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten doen ipv Jane (die goeie vriendin).
Oh echt?! Wauw! Dat moet idd gevierd worden!quote:Op zondag 2 februari 2020 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Kim-Holland ik zie dat je net over de 20k posts heen bent gegaanFeestmomentje ditdat.
BIER UND TETN!quote:Op zondag 2 februari 2020 01:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oh echt?! Wauw! Dat moet idd gevierd worden!![]()
[ afbeelding ]
Op de volgende 4k post![]()
"Bekijk deze YT video"quote:Op zondag 2 februari 2020 02:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie niks...FOK! weer naar de klote?
quote:Op zondag 2 februari 2020 02:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie niks...FOK! weer naar de klote?
Kom fegtuh danquote:
Leugenaarquote:
Forum is naar de klotequote:Op zondag 2 februari 2020 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit nummer is ZO lekker
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 2 februari 2020 02:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Forum is naar de klote
@:Danny @:Yvonne
Als een link al eerder gelinkt/gecached is zie je het plaatje niet meer, maar alleen die tekst, voor zover ik het begrijpquote:Op zondag 2 februari 2020 02:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Forum is naar de klote
@:Danny @:Yvonne
Je bent zelf neuken zonder genot OOOOOOWWWWWquote:
Meur zequote:Op zondag 2 februari 2020 02:30 schreef Enchanter het volgende:
IK ga lekker slapen
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Dit was het dan al weer
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Tot de volgende keer maar weer![]()
ff een kutnummer uitzoekenquote:Op zondag 2 februari 2020 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als een link al eerder gelinkt/gecached is zie je het plaatje niet meer, maar alleen die tekst, voor zover ik het begrijp
Nee dus Drizztquote:Op zondag 2 februari 2020 02:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ff een kutnummer uitzoeken
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Nou nou nou. Zo ga je niet om met iemand die al 20k bezig is hier.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf neuken zonder genot OOOOOOWWWWW
"Al" 20kquote:Op zondag 2 februari 2020 02:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo ga je niet om met iemand die al 20k bezig is hier.Een beetje respect is op z'n plaats. Dat doe ik andersom ook.
![]()
Master! MASTER!quote:
gezeikquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2020 03:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker volzeiken?
quote:Op zondag 2 februari 2020 03:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Doet niks
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2020 04:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor al uw vaccinaties
quote:Op zondag 2 februari 2020 05:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eey Jim
ik ga mee..quote:Op zondag 2 februari 2020 05:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |