Er zijn inmiddels een paar honderd doden. Die worden allemaal gecremeerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:54 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Wie zegt dat er zoveel mensen zijn gecremeerd?
Als de verhoudingen hetzelfde blijven maakt dat niet uit. En er moeten echt honderden geheime doden zijn wil die verhouding een beetje opschuiven.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die cijfers zijn nogal underplayed
Enige oplossing is in foetus houding in een hoekje FOK! topics lezen tot het einde nabij is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die vraag stelde je gisteren of eergisteren ook al.
Ja. Heel bang.
Als je de provincies met elkaar vergelijkt slaat het ook echt nergens op.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die cijfers zijn nogal underplayed
En als het einde eenmaal nabij is dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Enige oplossing is in foetus houding in een hoekje FOK! topics lezen tot het einde nabij is.
Is dat zoveel anders dan menen die gewoon dood aan en ook worden begraven of gecreemeerd.?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:59 schreef Benger het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels een paar honderd doden. Die worden allemaal gecremeerd.
Dan stilliggen en beseffen dat men gewoon op straat boodschappen aan het doen is en je al die tijd voor niks in een hoekje hebt gelegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als het einde eenmaal nabij is dan?
Ja, maar eerst hamsteren natuurlijk. Anders verhonger je natuurlijk en ben je alsnog dood.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Enige oplossing is in foetus houding in een hoekje FOK! topics lezen tot het einde nabij is.
Maar wat nou als je tijdens het hamsteren het virus oploopt en juist daardoor dood gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar eerst hamsteren natuurlijk. Anders verhonger je natuurlijk en ben je alsnog dood.
Maar de kans dat de mensheid plat komt te liggen is niet zo grootquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:03 schreef Djnormandy het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de meeste landen nu aan het zeuren zijn dat het economische iets slechter zal gaan...
Lekker boeiend als de mensheid komt plat te liggen of dat er niets meer gekocht word dan is er helemaal geen economie meer.![]()
Dus als ze nu mensenlevens meer belangrijk vinden dan geld zou dat fantastisch zijn./
Vooral dus het epicentrum waar de mensen aan doodgaan en chinezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je de provincies met elkaar vergelijkt slaat het ook echt nergens op.
Hubei: 7153 besmet, 249 doden
Alle andere provincies bij elkaar: 4068 besmet, 10 doden
Als de wereldeconomie echt plat gaat zal dat voor een veelvoud aan doden zorgen dan Corona ooit zal doen lol.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:03 schreef Djnormandy het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de meeste landen nu aan het zeuren zijn dat het economische iets slechter zal gaan...
Lekker boeiend als de mensheid komt plat te liggen of dat er niets meer gekocht word dan is er helemaal geen economie meer.![]()
Dus als ze nu mensenlevens meer belangrijk vinden dan geld zou dat fantastisch zijn./
Dat weet ik zo net niet , Ik bedoel China dan in ieder geval daar zal het voorlopig flink blijven huisvesten. Europa zal er bar weinig van voelen. ( Als we even stoppen met chinezen te importeren.)quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de kans dat de mensheid plat komt te liggen is niet zo groot
Ik trek hier gewoon een zwijn uit het bos, genietenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als de wereldeconomie echt plat gaat zal dat voor een veelvoud aan doden zorgen dan Corona ooit zal doen lol.
Banken gaan dan plat. Geen geld meer uit de muur. Eten in de appie is binnen 2 dagen op en dan is het verhongeren voor de meeste mensen in de steden.
Ja, als het zover komt dan maar die 2 komma zoveel procent voor lief nemen en gewoon doorgaan met het leven hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als de wereldeconomie echt plat gaat zal dat voor een veelvoud aan doden zorgen dan Corona ooit zal doen lol.
Banken gaan dan plat. Geen geld meer uit de muur. Eten in de appie is binnen 2 dagen op en dan is het verhongeren voor de meeste mensen in de steden.
Maar hoe komt dat dan dat in Hubei expectioneel meer doden zijn dan in die andere provincies bij elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Vooral dus het epicentrum waar de mensen aan doodgaan en chinezen.
Het is bijna lente, je kan ook een moestuintje aanleggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als het zover komt dan maar die 2 komma zoveel procent voor lief nemen en gewoon doorgaan met het leven hoor.
Omdat het daar eerder uitbrak. De zieken buiten Hubei moeten nog overlijden. Buiten China zijn er nog helemaal geen doden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan dat in Hubei expectioneel meer doden zijn dan in die andere provincies bij elkaar
Hangt ervan af. Als Shanghai en andere havens in China dichtgaat dan zitten we binnen no-time met een tekort aan vrijwel alles.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net niet , Ik bedoel China dan in ieder geval daar zal het voorlopig flink blijven huisvesten. Europa zal er bar weinig van voelen. ( Als we even stoppen met chinezen te importeren.)
Ik denk vanwege de hygiene + (wat ik denk ) dus niet aannemen ... Dat er veel oudere mensen wonen in Hubei ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan dat in Hubei expectioneel meer doden zijn dan in die andere provincies bij elkaar
Ik heb geen tuinquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is bijna lente, je kan ook een moestuintje aanleggen.
Dit vooral, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef Benger het volgende:
[..]
Omdat het daar eerder uitbrak. De zieken buiten Hubei moeten nog overlijden. Buiten China zijn er nog helemaal geen doden.
Bedrijven kunnen verhuizen naar eilanden en daar doorgaanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als Shanghai en andere havens in China dichtgaat dan zitten we binnen no-time met een tekort aan vrijwel alles.
Neem Philips, een grote speler op medisch gebied. Waar denk je dat alle apparatuur gebouwd wordt. Juist, in ChinaMRI scanners, lab apparatuur, test apparatuur, beademingsapparatuur, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |