AH en wat spaarzegels. Komt goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is bijna lente, je kan ook een moestuintje aanleggen.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan dat in Hubei expectioneel meer doden zijn dan in die andere provincies bij elkaar
Op naar Ameland!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Bedrijven kunnen verhuizen naar eilanden en daar doorgaan
Ja, dat doe je ook zo even. Alleen al een grote containerhaven bouwen duurt 5 tot 10 jaar. Toedels.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Bedrijven kunnen verhuizen naar eilanden en daar doorgaan
Omdat daar de mensen elkaar sneller aansteken. Denk ik.quote:
Ik vind 7000+ besmettingen 249 doden en dan 4000+ besmettingen en maar 10 doden uit die andere bij elkaar wel een giga verschil. Dan kan niet alleen zijn van, ja maar die zijn nog niet doodquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de hygiene + (wat ik denk ) dus niet aannemen ... Dat er veel oudere mensen wonen in Hubei ?
Hoe beter de cijfers van jouw provincie, hoe groter de kans dat je promotie maakt binnen de Communistische Partij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan dat in Hubei expectioneel meer doden zijn dan in die andere provincies bij elkaar
Ziekenhuizen zitten daar gewoon vol en ze kunnen daarom niet de juiste hulp krijgen. De cijfers buiten Hubei zijn meer realistisch voor een eventuele pandemie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat daar de mensen elkaar sneller aansteken. Denk ik.
Wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind 7000+ besmettingen 249 doden en dan 4000+ besmettingen en maar 10 doden uit die andere bij elkaar wel een giga verschil. Dan kan niet alleen zijn van, ja maar die zijn nog niet dood
En mijn AliExpress bestellingen dan ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:47 schreef vosss het volgende:
Gooi de grens dicht, stop met vliegen vanaf china,
Ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou ja. Omdat het episch centrum hubei is ?
Gaat ali per vliegtuig? per schip toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En mijn AliExpress bestellingen dan ?
Iemand had gisteren een lijstje per provincie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zitten daar gewoon vol en ze kunnen daarom niet de juiste hulp krijgen. De cijfers buiten Hubei zijn meer realistisch voor een eventuele pandemie.
Simpel dat is de nieuwe ground zero. Niet helemaal waar maar hier ging het echt goed van God los.quote:
Niet altijd. At random.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat ali per vliegtuig? per schip toch?
Ik geloof dit .quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zitten daar gewoon vol en ze kunnen daarom niet de juiste hulp krijgen. De cijfers buiten Hubei zijn meer realistisch voor een eventuele pandemie.
Maar dat zegt ook dus dat verspreiding moeilijker is buiten Hubei. 4000 in totaal alle andere provincies en in hubei 1 provincie al 7000quote:
Zal wel meevallen, katten zijn erg kieskeurig. Ze hebben geen enzymen om phenolen af te breken, daarom is het giftiger voor hen (net zoals chocolade giftig is voor honden omdat ze theobromine niet kunnen afbreken).quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja van pure Dettol misschien wel, maar toch niet als hij vewerkt is in allesreiniger?
Die zijn toch later besmet!? De eerste 4000 duurde weken, de laatste dagen. Deze mensen zijn net een paar dagen ziek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind 7000+ besmettingen 249 doden en dan 4000+ besmettingen en maar 10 doden uit die andere bij elkaar wel een giga verschil. Dan kan niet alleen zijn van, ja maar die zijn nog niet dood
Lastig te zeggen wanneer het zich is gaan verspreiden naar andere steden. 1,5 week geleden had Hubei ook maar 1000 gevallen. Nu dus 7000.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ook dus dat verspreiding moeilijker is buiten Hubei. 4000 in totaal alle andere provincies en in hubei 1 provincie al 7000
We zitten aan het begin aan de curve. Over pak en beet 6 weken piep je wel iets anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:16 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ik geloof dit .
Maar zie het maar al die aluhoedjes en paniekzaaiers te vertellen of mensen die al aan het hoarden zijn .
Wat denk ik erg mee gaat vallen aangezien ze sneller in quarantaine zijn gezet dan de mensen in hubei.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lastig te zeggen wanneer het zich is gaan verspreiden naar andere steden. 1,5 week geleden had Hubei ook maar 1000 gevallen. Nu dus 7000.
Er zit als het ware een beetje lag tussen binnen en buiten Hubei denk ik. Laten we kijken hoeveel mensen er over 7 dagen besmet zijn buiten Hubei.
Maar met een toch wel hard oplopend aantal laat dat niet zien dat ze een hoop mensen gemist hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk ik erg mee gaat vallen aangezien ze sneller in quarantaine zijn gezet dan de mensen in hubei.
Ja , wel moeilijker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ook dus dat verspreiding moeilijker is buiten Hubei. 4000 in totaal alle andere provincies en in hubei 1 provincie al 7000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |