Dat gevoel kreeg ik inderdaad in het begin, wanneer je van blockbusters Vikings gaat kijken.quote:
In combo metquote:
Proostquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
In combo met [ afbeelding ] = Walhalla
Zeker, heeft mij zo vaak gered en nog steeds. Fantasie is wat er over blijft als al het andere verdwijnt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:42 schreef IxCalypso het volgende:
Maar ik hou ervan, fantasie is een goed iets van mensen
Mits het okay is.
Het andere verdwijnt niet, maar raakt op de achtergrond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, heeft mij zo vaak gered en nog steeds. Fantasie is wat er over blijft als al het andere verdwijnt.
Hmm, ik kan op zeker zeggen dat mijn fantasie en herinneringen mij vaak geholpen hebben, dusquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee. ook jij niet, net zo min als ik niet.
Fantasie is het enige niet fakerige in deze wereld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, heeft mij zo vaak gered en nog steeds. Fantasie is wat er over blijft als al het andere verdwijnt.
Ow ik bedoelde meer dat zowel jij als ik totaal niet mysterieus zijn ^^quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hmm, ik kan op zeker zeggen dat mijn fantasie en herinneringen mij vaak geholpen hebben, dus
Owwwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde meer dat zowel jij als ik totaal niet mysterieus zijn ^^
quote:
Ik heb alleen Prince in de aanbiedingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef cosmosis het volgende:
Kom kom, doe eens alternatieve muziek, hidden pearls die je voor jezelf houd welke nog niet commercieel zijn! Feed the spirit!
Ik vraag me af of ik die nog niet gezien heb, maar ik ben verder geen Prince addic, dus misschien dat er nog geheime parel optredens zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb alleen Prince in de aanbieding
Geen Prince addict, ja dan heb je veel nog niet gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik die nog niet gezien heb, maar ik ben verder geen Prince addic, dus misschien dat er nog geheime parel optredens zijn.
True! Ben wel in dezelfde generatie opgegroeid, maar Michael Jackson was op dat moment hotter!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen Prince addict, ja dan heb je veel nog niet gezien
Ik doe gewoon lekker posten wat ik wil, met uw goedkeuringquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef cosmosis het volgende:
Kom kom, doe eens alternatieve muziek, hidden pearls die je voor jezelf houd welke nog niet commercieel zijn! Feed the spirit!
No wayquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
True! Ben wel in dezelfde generatie opgegroeid, maar Michael Jackson was op dat moment hotter!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:49 schreef cosmosis het volgende:
Haha doet me denken aanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker posten wat ik wil, met uw goedkeuring![]()
Klopt, mooie nummers ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
True! Ben wel in dezelfde generatie opgegroeid, maar Michael Jackson was op dat moment hotter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |