Die blijven ook mooi, als kind was dat zo magisch!quote:
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De grotten van Han, dat was indrukwekkend om te zien als kind.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreeg
[..]
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreeg
[..]
'Het klaterde als goud' #omdenken.quote:
Ik kan me eigenlijk maar 1 ander incident herinnerenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hebt wel een rode draad door je leven lopen wat pissende kerels betreft hè.
*proest!!quote:
Oh, dat valt een beetje tegen dan. Dacht dat het er meer waren, omdat die vorige van pas geleden was.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef tonja het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar 1 ander incident herinneren
*doet alsof niet gelezen*quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*mompelt nog iets over grotten*
Ja, sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat valt een beetje tegen dan. Dacht dat het er meer waren, omdat die vorige van pas geleden was.
De rest van die dam houdt het wel. Ik kan me zo voorstellen dat daar toch krachten op kwamen te staan waar het niet op gebouwd is.quote:
Het ging zo'n beetje als bij van Gerwen vanavond. Er sloop een gaatje in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
De rest van die dam houdt het wel. Ik kan me zo voorstellen dat daar toch krachten op kwamen te staan waar het niet op gebouwd is.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ging zo'n beetje als bij van Gerwen vanavond. Er sloop een gaatje in.
Oeh nice!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in deze geweest,en grotten in Frankrijk waar tijdens vele oorlogen mensen konden schuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |