Die blijven ook mooi, als kind was dat zo magisch!quote:
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De grotten van Han, dat was indrukwekkend om te zien als kind.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreeg
[..]
Ik ben daar ook als kind geweest ja. Er stond een man achter me te pissen, stiekem onder zo'n jas die je meekreeg
[..]
'Het klaterde als goud' #omdenken.quote:
Ik kan me eigenlijk maar 1 ander incident herinnerenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hebt wel een rode draad door je leven lopen wat pissende kerels betreft hè.
*proest!!quote:
Oh, dat valt een beetje tegen dan. Dacht dat het er meer waren, omdat die vorige van pas geleden was.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef tonja het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar 1 ander incident herinneren
*doet alsof niet gelezen*quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*mompelt nog iets over grotten*
Ja, sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat valt een beetje tegen dan. Dacht dat het er meer waren, omdat die vorige van pas geleden was.
De rest van die dam houdt het wel. Ik kan me zo voorstellen dat daar toch krachten op kwamen te staan waar het niet op gebouwd is.quote:
Het ging zo'n beetje als bij van Gerwen vanavond. Er sloop een gaatje in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
De rest van die dam houdt het wel. Ik kan me zo voorstellen dat daar toch krachten op kwamen te staan waar het niet op gebouwd is.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ging zo'n beetje als bij van Gerwen vanavond. Er sloop een gaatje in.
Oeh nice!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in deze geweest,en grotten in Frankrijk waar tijdens vele oorlogen mensen konden schuilen.
Gingen ze in die bootjes een concert geven.Dat is zo mooi met de akoestiek.quote:
Dat geloof ik ja. Ik heb zelf wel in kerken gespeeld daar is de akoestiek al kicken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gingen ze in die bootjes een concert geven.Dat is zo mooi met de akoestiek.
Dat is zo mooi dat het niet echt lijkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in deze geweest,en grotten in Frankrijk waar tijdens vele oorlogen mensen konden schuilen.
Ja! Ik zag 'm al voorbij komen. Leuk ook dat het een vrijgegeven plek is waar iedereen met een potje verf zijn of haar gang kan gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fraai!
[ afbeelding ]
Bron (pullup)
Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het zo mooi strak te krijgen uit een spuitbus. Kunststukken hoor, vak apart ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! Ik zag 'm al voorbij komen. Leuk ook dat het een vrijgegeven plek is waar iedereen met een potje verf zijn of haar gang kan gaan.
Ja ik zat ook al naar die ronde en rechte lijnen te kijken. Veel oefenen denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het zo mooi strak te krijgen uit een spuitbus. Kunststukken hoor, vak apart ook.
Misschien met behulp van tape of beledig ik nu de graffitispuiters?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het zo mooi strak te krijgen uit een spuitbus. Kunststukken hoor, vak apart ook.
Volgens mij verder zonder hulpmiddelen. Zal het eens opzoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met behulp van tape of beledig ik nu de graffitispuiters?
Tape, loodkrijttouw( zo'n draad met krijt spannen en loslaten, lood slaat op 'recht', gebruiken timmermannen ook), maar vaak gewoon met stencils ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien met behulp van tape of beledig ik nu de graffitispuiters?
Dan heb ik gelukkig niemand beledigdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tape, loodkrijttouw( zo'n draad met krijt spannen en loslaten, lood slaat op 'recht', gebruiken timmermannen ook), maar vaak gewoon met stencils ook.
En uit de vrije hand
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig niemand beledigd
Met tape is zoveel mogelijk, zoals Klebekunst.
Hij laat het er zo makkelijk uitzien..quote:
Het is bijna levensecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik volg eentje op instagram Dan Kitchener. google image searchlink. Hij zet eerst met wit het lijnwerk op. Veel meten. Daarna spuit hij het in, zoals je zou schilderen.
[ afbeelding ]
Gaaf zeg. Ik kende het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig niemand beledigd
Met tape is zoveel mogelijk, zoals Klebekunst.
Wow!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik volg eentje op instagram Dan Kitchener. google image searchlink. Hij zet eerst met wit het lijnwerk op. Veel meten. Daarna spuit hij het in, zoals je zou schilderen.
[ afbeelding ]
Vind ik ook knap, recht plakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is bijna levensecht.
Die ik postte plakt alleen maar
Ja, dat wist ik nog! Ook knap en best gaafquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:20 schreef tonja het volgende:
Ik speel ook weleens met lijntjes.
[ afbeelding ]
Dat licht ook!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze is zo mooi van hem
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ook eigenlijk. als je m heel snel scrolt zie je rare strepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog! Ook knap en best gaafIk kan er enkel slecht naar kijken, ogen worden er draaierig van. Zoals Murp ui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |