Daar had je het al een keertje over ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:26 schreef Voxs het volgende:
Wankelmut, Morodor en Zonderling hebben wel lekkere beats. Wat ik altijd jammer vind van dance, is de onderbreking van die beats, te snel vaak, te 'jengelig'![]()
Het lekkerste zijn beats die doorgaan in een of andere vorm. Of de flow vasthouden. Niet die down time steeds. Dark techno ook hier de voorkeur. Of minimal.
Heeft u het over de laatste mix, heer FF?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Heer L2B.,het intro alleen al bezorgd me kippenvel.
Het is wel erg knap gemaakt allemaal, maar wat een gedrochten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:00 schreef tonja het volgende:
Epoxy gieten, mooie techniek, maar wat kan je er ongelofelijke wanstaltige monsters mee creλren
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft u het over de laatste mix, heer FF?
Lumleyquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Joanna Lumley, van de serie The Avengers en Absolutely Fabulous. ze heeft natuurlijk nog veel meer gedaan tijdens haar carriθre, maar deze 2 zullen het meest herkenbaar blijven.
Hoewel dit ook best vermakelijk was:
[ afbeelding ]
Er zijn volop dingen te zien en te koop. Er staan ook een hoop afbeeldingen tussen die wel ιrg cartoonesk lijken:
https://fineartamerica.com/https://fineartamerica.com/
Ik vond het als kind al een tof mens. En een enorm lekker wijfquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
LumleyHaar reisprogramma's zijn geweldig. Prachtige leuke mevrouw.
Even de link bekijken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vond het als kind al een tof mens. En een enorm lekker wijffraaie vrouw.
Dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach, Voxstaal is prima te volgen verder. Enkele uitzonderingen daargelaten. Soms is het even puzzelen als je vanuit bed post.
Nee, dat is inderdaad al een hele tijd geleden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gedaan.
Zo bijzonder ( ook video hier boven) wat mensen kunnen/gemaakt hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Op 18 miljard kilometer afstand heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA de apparatuur van de Voyager 2-satelliet weer aan de praat gekregen, aldus de organisatie. De meetapparatuur van de sonde viel vorige week uit doordat de noodsystemen aangingen.¨
Voyager 2
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:14 schreef Voxs het volgende:
Higgs deeltjes toch? Ik heb de vid al een keer eerder gezien. Maar hoofd als zeef!
ja, je zou er zoveel moois mee kunnen doen, maar die Russen maken het allemaal zo lelijk mogelijk lijkt wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is wel erg knap gemaakt allemaal, maar wat een gedrochten.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
ja, je zou er zoveel moois mee kunnen doen, maar die Russen maken het allemaal zo lelijk mogelijk lijkt wel.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Higgs boson. Is me toch een partij indrukwekkend in dat ding.
Er zit een chinees restaurant bij mij in de straat. Komt wel dicht bij nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
Zeker last van een besmette ober die het eten aan de hut bezorgt..
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:52 schreef chufi het volgende:
Zeker last van een besmette ober die het eten aan de hut bezorgt..
Ja, het is ook niet het beste restaurant. Maar dat het zo slecht was, wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zit een chinees restaurant bij mij in de straat. Komt wel dicht bij nu.
Flauw van me, want het is wel triest dat er zoveel mensen aan bezwijken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, een soort bezienswaardigheid is het wel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet het beste restaurant. Maar dat het zo slecht was, wist ik ook niet.
Waanzinnig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:20 schreef Voxs het volgende:
Iets moois voor de ogen
[ afbeelding ]
zeeslakken, hier nog veel meer wonderlijke varianten:
https://moon-child.net/th(...)from-another-planet/
Het zijn juwelen van de zee.quote:
In ieder geval in deze bloemen al een paarquote:
Alsof ze licht gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
In ieder geval in deze bloemen al een paar
[ afbeelding ]
Hier meer te zien: https://moon-child.net/th(...)axy-in-their-petals/
Ja, die zien er prachtig mooi uit zeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
In ieder geval in deze bloemen al een paar
[ afbeelding ]
Hier meer te zien: https://moon-child.net/th(...)axy-in-their-petals/
De slakken hebben ze 'weggehaald'.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan je wel weghalen, maar dan beginnen ze aan iets anders.![]()
In de schuur hier ligt een tegelvloer, gewoon van die 30 bij 30 cm stoeptegels. Daaronder ligt zand. Die vloer verzakt steeds zo erg, dat op ιιn of andere manier van buitenaf de slakken binnen kunnen komen en gaten knagen in een kartonnen doos met oud papier. Je ziet het aan de gaten en aan de slakkensporen.
En dan zie ik na afloop van het filmpje nog zoveel raars voorbij komen dat ik blijf kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |