SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Ik zwaai naar dieren.
Droog zijn ze ook goed te pruimenquote:
Ik vind het leuk als ze spinnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Droog zijn ze ook goed te pruimen
Beetje mee spelen et voila
Ja dat is wel schattig om te zien ........Purrrrrrquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als ze spinnen.
Prrrrrrrr
Ja 10 minuutjes of zo, ik zit net weer ff wat te postne in het Kung Flu virus topic en ik krijg ineens een quote alert.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TooTje in zijn blootje HEUUJ !
Wait...whuttt....Kung Flu virus topic?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 10 minuutjes of zo, ik zit net weer ff wat te postne in het Kung Flu virus topic en ik krijg ineens een quote alert.
Ff naar de markt gegaan in een stad verderop, Burger King gepakt, toen naar logopedie en ben nu net thuis.
Corona.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wait...whuttt....Kung Flu virus topic?![]()
![]()
![]()
Oei oeiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ToT scheurt Geerds' aars kapot
Whehehe ja niet zelf bedacht hoor!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know maar ik vond het grappig klinken
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ToT scheurt Geerds' aars kapot
Oh leuk ! Je hebt zo een borrel op of na het werk?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Spetter spieter spater spat'm in zijn snater![]()
Hi ha ho
Godver. Alleen op kantoor en wachten op de borrel![]()
Klein kind dat ik ben
Ja, na het werk. Eigenlijk bij een ander team maar mijn TL wilde mij aan hen voorstellen. Dus vond ik wel tof dat ie mij gevraagd heeft of ik wilde aansluiten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh leuk ! Je hebt zo een borrel op of na het werk?
Oh dat is zeker tof!! En spannend ...op een leuke manierquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, na het werk. Eigenlijk bij een ander team maar mijn TL wilde mij aan hen voorstellen. Dus vond ik wel tof dat ie mij gevraagd heeft of ik wilde aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |