Zowel in het echte leven als op social media bestaan er veel klootzakken.quote:
Dat verwacht ik niet, Feyenoord is ook wel heel matig.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Seizoen alweer over, bedankt John voor het samenstellen van deze kutselectie. Dat wordt plekkie drie.
Natuurlijk niet. Feyenoord is helemaal niksquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Seizoen alweer over, bedankt John voor het samenstellen van deze kutselectie. Dat wordt plekkie drie.
Laatste keer dat PSV als nummer 2 de CL in ging is volgens mij 2004 geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar strijd je dan een heel jaar voor. Die 2 potjes bijna CL.
PSV in Europa is ook compleet waardeloos de laatste jaren, je hebt er echt helemaal niks aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laatste keer dat PSV als nummer 2 de CL in ging is volgens mij 2004 geweest.18 jaar geleden. Tweede plekken in Nederland zijn compleet waardeloos.
De laatste jaren worden mindere tegenstanders tenminste gewoon verslagen, het is ietsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV in Europa is ook compleet waardeloos de laatste jaren, je hebt er echt helemaal niks aan.
Waar ligt dit aan denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste jaren worden mindere tegenstanders tenminste gewoon verslagen, het is iets
Maar tegen 50/50 tegenstanders gaan WE er alsnog altijd af, behalve Monaco dan.
Kwaliteit.quote:
Ja maar het ging over 50/50 tegenstanders dus dan ligt de kwaliteit van beide teams wel redelijk gelijk. Waarom lukt het PSV dan vaak niet om aan het langste eind te trekken? Te weinig investeren in de defensie?quote:
Vooral aan individuele kwaliteit en persoonlijke fouten dus, ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het ging over 50/50 tegenstanders dus dan ligt de kwaliteit van beide teams wel redelijk gelijk. Waarom lukt het PSV dan vaak niet om aan het langste eind te trekken? Te weinig investeren in de defensie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |