Nee eens. Dit had eigenlijk in het 'PSV ligt mijlenver voor op de rest'-topic gemoeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was achteraf toch niet zo gek gezien van PSV.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
De titel en geüpload ZONDER geluid.
@:maxi-mus
De humor hebben ze niet verloren in Eindhoven.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
"Sterk team"quote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_kraam
Mooie photoshop ook wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_kraam
Ja, ik ben ook heel blij dat ik dit niet begrijp.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Dus als ik het goed lees deed PSV ook mee aan een spelletje dat niks met voetbal te maken heeft?
Gelukkig ben ik te oud voor deze shit.
PSV doet wel meer hoor, sinds 1913 ook al korfballen etc.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Dus als ik het goed lees deed PSV ook mee aan een spelletje dat niks met voetbal te maken heeft?
Gelukkig ben ik te oud voor deze shit.
Korfballen en e-sportsquote:Op donderdag 11 november 2021 22:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV doet wel meer hoor, sinds 1913 ook al korfballen etc.
PSV, meer verstand van korfballen.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Korfballen en e-sports
Precies mijn verwachting bij PSV eigenlijk
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee die hoofden zijn wel echt, in Brabant is dat geen bijzonderheid.
PSV korfbal heeft net zo weinig met de voetbalclub te maken als Feijenoord korfbal (ja, het bestaat!) met de voetbalclub Feijenoord.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Korfballen en e-sports
Precies mijn verwachting bij PSV eigenlijk
wel raar dat je mongooltjes als Zahavi 3 miljoen per jaar kan en wil geven maar een team zolderkamerautisten voor een appel en een ei niet op de been wil houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV korfbal heeft net zo weinig met de voetbalclub te maken als Feijenoord korfbal (ja, het bestaat!) met de voetbalclub Feijenoord.
De verschillende Philips sportverenigingen hebben geen of vrijwel geen banden onderling.
En Feijenoord doet ook aan eSports, alleen beperken die zich tot voetbal volgens mij.
Brainportquote:Op donderdag 11 november 2021 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee die hoofden zijn wel echt, in Brabant is dat geen bijzonderheid.
Het één heeft voor mij niets met het ander te maken. Zahavi is een voetballer die te veel krijgt voor de voetballer die hij is. Dat is jammer, maar hoort wel bij een voetbalclub.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wel raar dat je mongooltjes als Zahavi 3 miljoen per jaar kan en wil geven maar een team zolderkamerautisten voor een appel en een ei niet op de been wil houden.
Waarschijnlijk omdat ze geen vriendin hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ze LoL doen snap ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |