Ik haat Frank Lammers.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Frank drinkt niet, hij zuipt!
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 21:20:29Er komen bij PSV allerlei initiatieven op gang om de rust weer een beetje terug te krijgen. Ook Frank Lammers doet een duit in het zakje 👇 https://t.co/pCaqrpVxlH reageer retweet
quote:
quote:Het bolwerk waar Mark van Bommel een Bayern München van wilde maken, is voorlopig weer een provincieclub.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De fotosjopper van het AD is ook weer bezig geweest.
Niet echt de moeite waard.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand een gifje van die inworp?
@:fetx
@:zipportal
Nog steeds behoorlijk geflatteerd.quote:
Wat slecht.quote:
de spelers ook niet.quote:
Ik vond hem in Undercover anders behoorlijk goed.quote:
dat is dus het probleem wat ik met hem heb, ik zie steeds die reclame als ik hem ziequote:Op maandag 3 februari 2020 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vond hem in Undercover anders behoorlijk goed.
Wanneer hij mij, na 10 jaar jolige jumbo reclames, kan laten geloven dat hij Ferry is, dan vind ik hem een goede acteur.
Ah ja, ik weet dat jij het niet was die het zei, maar is dat een reden om hem te haten?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dus het probleem wat ik met hem heb, ik zie steeds die reclame als ik hem zie
paar jaar geleden de stap gemaakt om gewoon geen tv meer te kijken (daar bedoel ik mee de reguliere zenders) met de apps van videoland(voornamelijk mijn vrouw) en de npo app en de gebruikelijke netflix en disney etc apps. ben je zo goed als reclamevrij, dat scheelt wel als je weer eens een nederlandse film/serie kijk en die kut bners niet meer eerst in al die reclames ziet verschijnen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vond hem in Undercover anders behoorlijk goed.
Wanneer hij mij, na 10 jaar jolige jumbo reclames, kan laten geloven dat hij Ferry is, dan vind ik hem een goede acteur.
Wij hebben sinds begin vorig jaar geen tv abonnement meer en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Als er programma's zijn die we écht willen zien, streamen we ze naar android tv met de ziggo go app, daarnaast nooit meer reclame. Heerlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
paar jaar geleden de stap gemaakt om gewoon geen tv meer te kijken (daar bedoel ik mee de reguliere zenders) met de apps van videoland(voornamelijk mijn vrouw) en de npo app en de gebruikelijke netflix en disney etc apps. ben je zo goed als reclamevrij, dat scheelt wel als je weer eens een nederlandse film/serie kijk en die kut bners niet meer eerst in al die reclames ziet verschijnen.
dat gaat ook wel wat ver, dat is mijn geval niet zoquote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, ik weet dat jij het niet was die het zei, maar is dat een reden om hem te haten?
exact dit dus, blij dat er meer mensen zijn die er vanaf stappen. ik hoorde van de week op de radio weer iets over een nieuwe spelshow, "deze quiz is voor jou" en was er weer aan herinnerd wat voor zooi er toch op de (nederlandse) tv te zien is. scheelt ook gewoon serieus geld als je je tv abbo opzegt.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij hebben sinds begin vorig jaar geen tv abonnement meer en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Als er programma's zijn die we écht willen zien, streamen we ze naar android tv met de ziggo go app, daarnaast nooit meer reclame. Heerlijk.
Ja, het is écht niet normaal wat voor rommel er allemaal op tv komt tegenwoordig.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:59 schreef mokkiemok het volgende:
ij dat er meer mensen zijn die er vanaf stapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |