Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)quote:Coronavirussen
De coronavirussen is een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.
Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.
Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-rotterdam-onderzoek
Die hebben twee weken geleden de grens al gesloten, niks aan het handje daar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Is er nog teken van leven geweest uit Noord-Korea? Leeft daar nog iemand?
Die zullen juist als enige ter wereld overblijven omdat hun grenzen altijd al dicht zatenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Is er nog teken van leven geweest uit Noord-Korea? Leeft daar nog iemand?
Kan ik beamen. Zit al vanaf topic 1 mee te lezen en ben helemaal koekwous.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Dit forum is gemaakt voor Paniekzaaiers, Doom denkers, Realisten, Actuele info, Rustige mensen. Etc.
Als je helemaal koekwous wil worden vooral 24 uur hier zitten
Oh dus je mag niet eens thuis (gratis) vakantie vierenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Zit nu met 2 mensen in vergadering die begin vorige week uit Chin terug zijn gekomen
Maar gelukkig is t een tel.onference, want ze zijn naar huis gestuurd
Echt he. Ik ga er na vandaag ook maar ff mee stoppenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Dit forum is gemaakt voor Paniekzaaiers, Doom denkers, Realisten, Actuele info, Rustige mensen. Etc.
Als je helemaal koekwous wil worden vooral 24 uur hier zitten
Zij wel. Ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh dus je mag niet eens thuis (gratis) vakantie vieren
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon m'n bericht:
Bol heeft al vaker aangegeven dat ze dat niet allemaal gaan checken.
Het is dus dat medische Mondkapjes die het slaatje wil slaan.
Bol kan hooguit daarna zeggen "Uh nee, dit is niet de bedoeling".
En dat hebben ze dan ook vaker gedaan.
RIP Angelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Zit nu met 2 mensen in vergadering die begin vorige week uit China terug zijn gekomen
Maar gelukkig is t een tel.onference, want ze zijn naar huis gestuurd
Dat ze hier eind vorige week en begin deze week wle gewoon rondliepen en die maatregel van "naar huis" pas vandaag is ingegaan, ff terzijde
In tijden van nood staan overal gekkies op.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baudet ............
Ja, de redder van t volk in tijden van Wuhan!
De uil van Minerva, gekroond met Corona.
quote:
Er zitten hier genoeg mensen die klagen over vluchten van en naar China met de term "pure moord!"...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zie hier alleen berichten dat hier paniekzaaiers zouden zitten. De daadwerkelijke paniekzaaiers zie ik hier echter nooit
Dat zullen er vast niet veel zijn, of ik lees er overheen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:12 schreef zipcon het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die klagen over vluchten van en naar China met de term "pure moord!"...
Ik ben wel een eckte fokker wat betreft sociale contacten, dus met een beetje geluk behoor ik tot de overlevendenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Doe jij de grafrede?
Het is wel een beetje mosterd na de maaltijd van HR om deze mensen vandaag pas naar huis te sturen, terwijl ze al een hele week hier terug zijn en met mensen meetings hebben en zo. Maar ja. Zekere voor t onzekere. Exposure tijd inkorten.
Was daar toen ook geen medicijn voor?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Swine flu had toen trouwens meer dan 10.000 man gedood in de VS alleen al he, in 2009. Is iedereen dat collectief alweer vergeten trouwens?
Het vaccin voor H1N1 was er ruim een jaar later. Idd maakt niemand zich er nog zorgen over hoewel het er nog altijd is.quote:
Uiteindelijk wel. Maar wel nadat meer dan 50 miljoen mensen in de VS het virus hadden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was daar toen ook geen medicijn voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |