ja echt jammer hebben er echt om gelachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond laatste The Good Place.
Heerlijke serie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja echt jammer hebben er echt om gelachen.
Meestal ligt zoiets mij niet maar hierin zat wel heel veel subtiele droge humor
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijke serie.Ze doen er wel goed aan door gewoon te stoppen nu.
Meermaals pieken is een uitdaging ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Smac kun je ook prima combineren met seks, waarom moet ik daar nu weer aan denken.
Wacht..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We vliegen door de topicdeeltjes heenKSC is alive & kicking.
Varkenspenorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht..
Is dat wat er in die blikjes zit..?
Even goed voorbereiden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHHquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van het geluid.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Kan jij dat ons niet vertellen dan?quote:
Nooit gerukt onder de douche?quote:
Maar je hoort het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |