Heb jij weleens een slowcooker gebruikt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even kijken of ik dalijk weer zin heb in een CUL topic.
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb jij weleens een slowcooker gebruikt?
Shit, dan moet ik dus in het enge CUL gaan vragen of dat iets voor mij is als luie kok.quote:
even in de magnetron.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
Helaas. Dood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
15 seconde in de magnetronquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ouderwetsch kaartje op de bus gegooid
Lekker likken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?
Zul je zien dat de postzegel made in China was!quote:
O kutquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?
Om eerlijk te zijn vond ik een postzegel likken nooit echt lekker.quote:
Lik liever andere dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik een postzegel likken nooit echt lekker.
Nee, dat was toch ook iets van vis afval?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet? en een envelop dicht lebberen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |